חיפוש

משרות מעניינות למתכנת פייתון

פייתון או באנגלית python הינה שפת תכנות מונחית עצמים חזקה מאוד בעולם התכנות, היא פונקציונלית מאוד ונמצאת כמעט כל פלטפורמה קיימת.

מתלבטים האם להשקיע זמן ואנרגיה בללמוד אותה או אחרת? תוהים מה המשרות שניתן להשיג בתור מתכנתי פייתון? המשיכו לקרוא.

 

ראשית, מה זה פייתון?

שפת התכנות פותחה בראשית שנות ה – 90  על ידי המפתח ההולנדי גווידו ואן רוסום בתור "פרוייקט צד". הרעיון המקורי הוא פישוט קונספטים מורכבים ליד שפות תכנות אחרות. מטרתה הייתה לאפשר למפתחים ליצור תוכנות מורכבות בזמן קצר ובשימוש בפחות שורות קוד בכך שתחביר השפה (סינטקס) יהיה קריא ואינטואיטיבי יותר. עם השנים מתכנתים רבים החלו להשתמש בשפה והיא נהייתה נפוצה מאוד וכיום היא נחשבת כ "שפה עילית".

 

במה משתמשים בפייתון?

פייתון היא שפה יעילה ופופולרית ובעיקר השפה המומלצת ביותר למתחילים בזכות הפשטות והמנגנונים האוטומטיים שהיא מכילה שהופכים את הקריאה והכתיבה של הקוד לפעולות פשוטות וזריזות יותר משפות אחרות. על אף "הקלילות" המתוארת היא שפה חזקה בעלת יכולות חישוביות גבוהות והיא משמשת ככלי חובה בתחומי הנדסת נתונים, big data  ובינה מלאכותית. בנוסף היא נמצאת בשימוש רחב בתחומי הסטטיסטיקה, פיתוח WEB ואפליקציות, רשתות, ממשקים גרפיים, משחקי מחשב ואף אלגוריתם למכוניות אוטונומיות.

 

למתלבטים

האם כדאי ללמוד פייתון? כמו כל תשובה לשאלות מהסוג הזה – תלוי בכם. אם אתם מעוניינים ללמוד שפת תכנות עבור תחום ספיציפי כמו פיתוח ממשק גרפי או משחקים אף על פי שניתן לעשות זאת עם פייתון יש שפות שמותאמות יותר למשימות האלה. פייתון מתאימה למי שמחפש ליצור ולפתח משימות שונות וצריך שפה חזקה שמילת המפתח שלה היא גמישות. פייתון היא שפה מעולה למי שחדש לחלוטין בעולם התכנות ומחפש להתחיל את צעדיו הראשונים. פייתון הינה בין השפות הפופולריות בכל קורסי התכנות ומדעי המחשב בארצות הברית וקנדה.

 

במה אפשר לעבוד כמתכנתים עם ידע בשפת הפייתון?

כפי שכבר הבנתם פייתון היא שפה חזקה שמתאימה לכל פיתוח ופרוייקט מאפליקציות ועד אלגוריתם למכוניות אוטנומיות לכן בתור מתכנתי פייתון תוכלו לענות על הדרישות הטכניות והבסיסיות כמעט לכל מודעות דרושים מתכנתים שתתיקלו בהם בעת חיפוש אחר עבודה. עם ידע בשפת הפייתון תוכלו לעבוד תחת עוד כובעים חוץ מפיתוח תוכנה כמו –

  • בדיקות תוכנה ואוטומציה
  • אבטחת סייבר
  • מדע נתונים
  • פיתוח משחקים
  • למידת מכונה ופיתוח בינה מלאכותית

העובדה שהפייתון רלוונטית לתחומים אלו ועוד הופכת אותה לאטרקטיבית גם עבור המתכנתים שילמדו אותה ויוכלו לגוון את עיסוקם וגם עבור מעסיקים שיעדיפו להעסיק מתכנת אחד שיודע לעשות הרבה.

 

מסכמים

אז שפת התכנות פייתון מאפשרת לכל מתכנת צעיר לגשת לעולמות רחבים בעולם התוכנה, קהילת מתכנתי הפייתון הינה גדולה ותומכת כך שיש מספר גדול של קורסים מוצעים – מקוונים, פרונטליים, לימודים עצמיים עם תמיכה ועוד אפשרויות רבות.

שטרות של יורו
\

 

אולי תאהבו גם את

חיסכון כספי
3 טיפים לחיסכון כלכלי

אתם תמיד במינוס? מנסים לצמצם הוצאות? חולמים לחסוך ולא מצליחים? אנחנו מכירים את המצב שלכם טוב יותר ממה שאתם חושבים. היינו שם, ולמדנו בדרך ארוכה

קראו עוד »
סרטים
4 יתרונות בסרטי תדמית

חברות, עסקים, גופים ומותגים – אולי תופתעו לשמוע, אבל כל אלו משתמשים בסרטי תדמית. המטרה של סרטי תדמית היא די פשוטה – שיפור התדמית של

קראו עוד »