חיפוש

איך למצוא נושאים טובים לטובת קידום אתרים?

קידום אתרים זה כבר מזמן התחום מספר אחת בשיווק.

כל אדם שמבין אפילו קצת בשיווק יודע שלצורך העצמת תחום השיווק בעסק שלו הוא יהיה חייב להשתמש בקידום אתרים.

עם זאת, זה תחום לא פשוט, ולכן צריך להבין אותו לעומק.

 

מהו קידום אתרים?

קידום SEO הוא תחום שקיים מהרגע שהמציאו את אתר גוגל. עם זאת, עם השנים ככל שנכנסו יותר חברות לשוק, וכולן יודעות כי עליהן להחזיק אתר, הלך התחום והתפתח, כך שכבר כיום הוא תחום מורכב בעל זוויות שונות.

קידום אתרים משמעו קידום האתר שלכם בסדר הופעת האתרים בחיפוש בגוגל. זה אומנם נשמע פשוט אבל בשביל לקדם אתר צריך לפעול בהרבה זירות שונות במקביל, כך שהנושא בעצם מורכב מאד.

 

דרך דומיננטית לקידום אתרים – מאמרים

אחת הדריכם הפופולריות ביותר בשוק כיום לקידום אתרים היא כתיבה של המאמרים. בגלל שאנשים רבים זקוקים למידע, הם נכנסים למאמרים שמובילים אותם לאתר. בנוסף, במאמרים אמורות להופיע מילות המפתח הרלוונטיות שיקפיצו את המאמר במהלך החיפושים בגוגל.

תוגלו לפרסם מאמרים בשתי פלטפורמות. הדרך הראשונה היא פרסום מאמרים באתר שלכם, כך תפרסמו מידע אודות המוצר והחברה. הדרך השנייה היא פרסום באתרי חוץ, שיובילו את הקוראים של המאמר ישירות לאתר שלכם, באמצעות לינקים שנתפחים בלחיצת כפתור.

 

מילות מפתח

נושאים טובעים משמעותם מילות מפתח טובות. מילות מפתח זה בעצם המילים שאנשים מחפשים בגוגל. עליכם לבצע מחקר ולראות אילו מילות מפתח הן המובילות בתחום שלכם. כך שברגע שיופיע במאמר שלכם הרבה פעמים מילות המפתח הללו, כך האתר יהיה במקומות הראשונים בגוגל.

שימו לב שזה לא דבר שצריך לנחש אותו. עליכם לחקור מה באמת מילות המפתח שאנשים מחפשים. תופתעו פעמים רבות לגלות שמילות המפתח שחשבתן שהן הדומיננטיות בתחום, כלל לא מאוזכרות בחיפושים הרבים שנעשים בגוגל.

מילות המפתח מובילות לשני סוגים של חיפושים – חיפושים מבוססי קנייה, וחיפושים מבוססי מידע. עליכם לשים לב שאתם שמים את שני הסוגים של מילות המפתח. כך שגם אם ישנו אדם שרק רצה מידע, ייתכן שבסוף אותו האדם יישאר ויקנה

 

נושאים טובים למאמר

המאמרים שאתם כותבים חשובים לא רק בשביל מילות המפתח. ישנם נושאים רבים עליהם אנשים רוצים לקרוא. כך שאם תכתבו מאמר מעניין, אנשים באמת יקראו אותו וכנראה ייכנסו לאחר מכן לאתר שלכם ויגלשו בו.

חשוב לציין שאנשים לא מתעניינים בכל מאמר שנכתב באינטרנט ובכל נושא. חשבו על מאמר פרקטי, שבאמת יכול לעזור ללקוחותיכם עם היבט מסויים בחייכם. כך שאם את חברת ביטוח, וכותבים מאמר עם טיפים הקשורים לביטוח, הדבר יכול למשוך אנשים רבים שחסרי אונים בתחום. לאחר הקריאה, אתם תיתפסו כאמינים ומקצועיים וייתכן שגם יבקשו לשכור את שירותכם.

 

אותיות באנגלית

אולי תאהבו גם את