חיפוש

5 קורסים מקוונים שחובה לעשות מהבית

אם תחילת מגפת הקורונה, חודש אחרי התפרצות הנגיף בישראל, התגלה טרנד חדש שהיה קיים מתחת לאפינו במשך שנים.

בצורה כזו או אחרת, קורסים מקוונים קיימים וזמינים בישראל כבר עשרות שנים, כמו האוניברסיטה הפתוחה.

להבדיל מהמוסדות האקדמיים, נפתחו עוד אלפי קורסים חדשים שמציעים דרך נהדרת להחכים ולהנות מהזמן הפנוי בלמידה.

אם אתם עדיין מתלבטים, הגעתם למאמר הנכון

 

יישומי אופיס

חבילת התוכנות של מייקרוסופט ווינדוס הבכה להיות חלק בלתי נפרדת מששגרת היום – יום שלנו. קבצי טקסט בוורד, מצגות ועריכות שונות בפאוור פוינט, וכמובן – אקסל שהפכה להיות תוכנת עיבוד הנתונים הנפוצה ביותר בשימוש בפריסה עולמית. חיפוש ממוקד ימצא לכם בוודאות לפחות קורס מקוון שמציע היכרות בסיסית, מתקדמת ומקצועית עם כל אחת מהתוכנות המדוברות.

 

בטחון מידע ותשלומים באינטרנט

הקורס שהוא ספק כלכלי ספק טכנולוגי מציע הצצה לעולם סליקת האשראי, אבטחת המידע באינטרנט ואיך הפעולות מתבצעות הלכה למעשה. ניתן ללמוד בקורס זה איך עובדת שיטת התשלום באשראי דרך האינטרנט, מה הדרישות המינימאליות לאבטחת המידע ואיך להגן על המידע שלנו ברשת כצרכנים בעולם החדש.

 

מאגר הקורסים של המכללות

בהתאם לרמת האנגלית שלכם, או על ידי חיפוש מעמיק במרחב המכללות בישראל תוכלו למצוא אלפי קורסים אונליין של מכללות בחו"ל, ומאות אם לא אלפי קורסים המוצעים בישראל. מגפת הקורונה הביאה את סכר המידע לדליפה ומוסדות אקדמיים רבים הנגישו את מאגרי הידע שלהם לציבור הפתוח, הן כאקט שיווקי גאוני והן כשירות חשוב וקריטי לציבור בתקופה הקשה ביותר של המין האנושי ב- 70 השנים האחרונות.

 

הייטק ושות'

לכל מי שמעוניין לעשות קפיצת ראש לתוך עולם המשרות אפשריות בהייטק והחיים שנלווים לכך יכול היות להתחיל בקלות  באמצעות קורס ייעודי שניתן לבצעו באופן מקוון ואפילו א – סינכרוני. תכנות בסיסי, שפות תכנו שונות, התמקצעות בפייתון, שיווק דיגיטלי או עיצוב – כל הקורסים הבסיסיים למקצועות השונים שמציע עולם ההיי טק, כעת זמינים ללמידה מקוונת לנוחיותכם.

 

שפות דיבור

לא משנה איזו שפה מעניינת אתכם ואיזו שפה תרצו לדבר בצורה שוטפת, תוכלו למצוא לכל אחת קורס מקוון באנגלית. עם מאמצי חיפוש גדולים, אין סיבה שלא תמצאו לנוחיותכם קורסים לשפות שונות גם בשפה העברית בצורה מקוונת, זמינה ומלמדת.

 

מילים אחרונות על הלמידה החדשה

הלמידה המקוונת עלתה לכותרות והפכה להיות הפתרון המועדף על הלומדים האוטודידקטים וגם על סטודנטים במכללות השונות. יש איזשהו קסם, נוחות וריכוז כשמתאפשרת לנו היכולת ללמוד מהסביבה הנוחה ביותר לנו. בין אם בבית, בית קפה, פארק או כל מקום אחר שמציע חיבור אינטרנט יציב – למידה מקוונת היא אמרת העשור בכל הנוגע ללימודים אקדמיים, קורסים פרטיים, לימודי תעודה ואינספור קורים אחרים. לימודים מתאימים לכולנו, מכל מקום ובכל מקום עם חיבור אינטרנט.

 

אולי תאהבו גם את

חיסכון כספי
3 טיפים לחיסכון כלכלי

אתם תמיד במינוס? מנסים לצמצם הוצאות? חולמים לחסוך ולא מצליחים? אנחנו מכירים את המצב שלכם טוב יותר ממה שאתם חושבים. היינו שם, ולמדנו בדרך ארוכה

קראו עוד »
סרטים
4 יתרונות בסרטי תדמית

חברות, עסקים, גופים ומותגים – אולי תופתעו לשמוע, אבל כל אלו משתמשים בסרטי תדמית. המטרה של סרטי תדמית היא די פשוטה – שיפור התדמית של

קראו עוד »