חיפוש

2 דרכים לעשות פרסום בגוגל

שמעתם לאחרונה שבעל עסק מתחרה עזב את הפרסום ברדיו ובעיתונים ועבר לקידום ברשת?

סביר להניח שזו הסיבה שבגללה הגעתם לכאן, וכדאי שתדעו שהוא לא לבד.

בתקופה האחרונה, בעלי עסקים רבים גילו שהפרסום בגוגל מביא תוצאות – והרבה.

אם הגעתם לכאן, סביר להניח שאתם עדיין לא בעניינים בכל הנוגע לפרסום מסוג זה, לכן, הכנו עבורכם מדריך מקוצר ובו תוכלו לשמוע על 2 הדרכים העיקריות לפרסום בגוגל:

 

  1. פרסום בגוגל

פרסום של עסקים בגוגל הוא כלי הכרחי. אם בעבר, הכלי החזק ביותר לפרסום היה עיתון או רדיו, היום אלו נדחקו אל השוליים וגוגל תפס את המקום ה-1 והבלתי מעורער. מאחורי ההליך של פרסום בגוגל עומדת תורה שלמה שאתם חייבים להכיר אם טרם נחשפתם אליה.
הפרסום המוכר ביותר שגוגל מאפשרת הינו פרסום בתשלום. בעל עסק שמשלם לגוגל, מקבל את האפשרות להופיע בעמוד החיפוש הראשון של גוגל, כך שנחשפים אליו הרבה מאוד גולשים. עכשיו, בואו נדבר על זה רגע בכנות, כל אתר שמופיע לאחר התוצאה ה-4 או ה-5 לא נחשב מבחינת הגולשים. כך שמדובר בעניין חשוב ביותר. אתם משלמים על כל כניסה של גולשים אל האתר שלכם ואתם מקבלים תוצאות באופן מידי.

 

  1. קידום בגוגל

עכשיו כשאתם יודעים מה זה אומר פרסום בגוגל אפשר להמשיך לדרך השנייה – קידום ממומן. קידום מסוג זה מאפשר לכל בעל עסק, קטן כגדול, להקדים את המתחרים שלו. קידום מסוג זה מתבצע תוך שימוש ב-2 הדרכים הבאות:

 

  • מילות מפתח

מילות המפתח הם בעצם מילים שגולשים מחפשים בעת השימוש בגוגל. כשמדובר בקידום של עסק מסוים, הכוונה היא מילות מפתח שקשורות לתחום של העסק עצמו. כשבוחרים לעשות שימוש במילות מפתח יש לשים לב לפרטים הבאים:

  • בחירה במילות מפתח שהן יחיד ורבים
  • שימוש בביטויים דומים
  • שימוש בביטויים בעברת ובאנגלית

ככל שמגוונים במילות המפתח, כך יש סיכוי גבוה להביא לקידום איכותי.

 

  • שיטת מכרז

כל עסק מציע במהלך מכרז את הסכום שהוא מוכן לשלם על פרסום של מילת מפתח מסוימת. העסק שמציע את הסכום הגבוה ביותר הוא זה שיופיע במהלך חיפוש אחר מילה זו.
שיטת המכרז נחשבת ליעילה ביותר והיא מאפשרת לפרסם כל עסק עם מגוון ביטויים שונים.
רגע לפני שבוחרים את הביטויים, יש לערוך סקר מקיף ולבחון שהם אכן ביטויים שנעשה בהם חיפושים בהיקף נרחב.

 

סיכום

כעת, אתם יודעים שאפשר להפסיק לפרסם ברדיו ובעיתונים ולעבור אך ורק לפרסום דרך גוגל.
חשוב לציין שניתן לפרסם בגוגל אתרים קיימים של העסק, כך שאם טרם הקמתם לעסק שלכם אתר, זה הזמן להתקדם. להקים עסק, לפרסם ולקדם אותו באמצעות גוגל ולמקסם את הרווחים שלכם.
אז למה אתם מחכים? תתחילו לפרסם במקום כמו ׳רעש במדיה׳ -mediabells.

מחשב

אולי תאהבו גם את

חיסכון כספי
3 טיפים לחיסכון כלכלי

אתם תמיד במינוס? מנסים לצמצם הוצאות? חולמים לחסוך ולא מצליחים? אנחנו מכירים את המצב שלכם טוב יותר ממה שאתם חושבים. היינו שם, ולמדנו בדרך ארוכה

קראו עוד »
סרטים
4 יתרונות בסרטי תדמית

חברות, עסקים, גופים ומותגים – אולי תופתעו לשמוע, אבל כל אלו משתמשים בסרטי תדמית. המטרה של סרטי תדמית היא די פשוטה – שיפור התדמית של

קראו עוד »