חיפוש

פרסום בגוגל – למה כולם עושים את זה היום

אם נולדתם לפני עידן האינטרנט, אתם בטח זוכרים שהיו פה פעם מדיות אחרות ששלטו בתחום הפרסום.

עסקים שונים פרסמו את עצמם בעיקר דרך הרדיו, הטלוויזיה, העיתונים ושלטי החוצות.

היום, לאחר עלייתו של האינטרנט לאוויר, כל אלו נחשבים למוץ של עולם הפרסום, פשוט כי יש את גוגל.

 

אנחנו יודעים שאין צורך להציג בפניכם את גוגל, אבל אם הגעתם לכאן, כנראה שיש צורך להציג בפניכם את כל המידע אודות הפרסום בגוגל ולמה כולם בוחרים דווקא בו. את כל המידע החשוב הזה אתם תוכלו למצוא בשורות הבאות:

מה זה אומר פרסום בגוגל?

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנחנו מחליטים לקנות פריט כלשהו, זה יכול להיות כל דבר מהרשימה הבאה:

  1. מוצר חשמלי
  2. ריהוט
  3. כלי הגשה
  4. מכשיר נייד וכו'

 

הדבר הראשון שכולנו עושים רגע אחרי שאנחנו מחליטים לבצע את הרכישה הוא לשאול את ד"ר גוגל מה דעתו.
אנחנו בעצם נכנסים לגוגל, מזינים את הפרטים אודות המוצר, מציינים את הדגם אם אנחנו יודעים ועורכים חיפוש.
רגע לאחר שאנחנו לוחצים על האנטר, מופיעות בפנינו כמה שורות שתופסות לנו את העין, אנו מתכוונים כמובן לשורות החיפוש הראשונות. העסקים שמופיעים בפניכם בשורות הראשונות, שילמו ממיטב כספם כדי שהם יופיעו בשורות הראשונות של החיפוש שלכם. זה פרסום בגוגל על קצה המזלג.

 

למה כולם עורכים פרסום בגוגל ומה הקשר לקידום בגוגל?

אם אתם קוראים בין השורות, אתם כבר מבינים שכל העולם נמצא בגוגל.
כולנו עורכים חיפוש לפחות פעם ביום (והרבה יותר מזה) על כל דבר שמעניין אותנו. עבור אנשים שלא מבינים בפרסום, גוגל נחשב למקור מידע זמין. עבור אנשים שחיים את הפרסום, כמו אלו שמכירים את ׳רעש במדיה׳ – mediabells יודעים שגוגל הוא לא רק מקור למידע זמין, אלא זירה פרסומית מדממת. כזו שכולם נלחמים בה כדי להיות במקום הראשון במטרה להגיע אל קהל היעד ולכמה שיותר ממנו.
אם כבר אנחנו מדברים על זירה פרסומית, חשוב לציין בפניכם את הפלטפורמה המוכרת ביותר עבור אנשי המדיה – הקידום בגוגל. אם טרם שמעתם על המושג, חשוב שתדעו שבעלי עסקים רבים משלמים כדי להיות בשורת החיפוש העליונה ביותר. כדי להיות במקום ה-1 והבלתי מעורער, הם צריכים להוכיח את עצמם (כדי שגוגל תאפשר להם להיות המקובלים ביותר, יותר מהמתחרים) וגם, הם צריכים לשלם עבור כל הקלקה.

 

לסיכום

אנחנו סבורים שאתם כבר מבינים למה צריך למה כולם מפרסמים את העסק שלהם בגוגל, ובכל זאת, בחרנו לערוך סיכום קטן כדי לסגור את העניין.
כולם מפרסמים דרך גוגל פשוט בגלל שכולם נמצאים שם. מי שלא גולש בגוגל לא קיים היום (ומדובר רק באנשים בודדים במיוחד, כאלו שגרים על אי בודד בעיקר).

 

מחשב

אולי תאהבו גם את

חיסכון כספי
3 טיפים לחיסכון כלכלי

אתם תמיד במינוס? מנסים לצמצם הוצאות? חולמים לחסוך ולא מצליחים? אנחנו מכירים את המצב שלכם טוב יותר ממה שאתם חושבים. היינו שם, ולמדנו בדרך ארוכה

קראו עוד »
סרטים
4 יתרונות בסרטי תדמית

חברות, עסקים, גופים ומותגים – אולי תופתעו לשמוע, אבל כל אלו משתמשים בסרטי תדמית. המטרה של סרטי תדמית היא די פשוטה – שיפור התדמית של

קראו עוד »