חיפוש

האם יש דרך לכתוב לאתר על מנת שיתקדם?

תוכן כתוב הוא דרך מצוינת להרים ולחזק את ערכו של אתר האינטרנט שלכם.

המילה הכתובה מוסיפה ערך, רלוונטיות ומידע לאתר שלכם והופכת אותו למקצועי יותר ואמין יותר.

אם לא ידעתם, לערכה של המילה הכתובה יש ערך מוסף הרבה מעבר לתוכן המקצועי והיא יכולה להיות אמצעי קידום ושיווק הרבה יותר משמעותי ממה שאתם חושבים.

 

קידום אורגני

מאמרי בלוג באתר אינטרנט, במידה ונכתבים נכון, יכולים להיקלט ע"י גוגל ולהעלות את האתר שלכם בחיפוש בגוגל בהתאם לביטויים ששילבתם בתוכו. SEO הוא עולם התוכן הכתוב, שבו לכל מילה יש משמעות. אם בוצע מחקר איכותי למאמר בהתאם לנושא שלו, שילוב של ביטויים נפוצים בתוכו יגדיל ויסייע לאתר שלכם להיות מופץ בצורה נרחבת יותר במנוע החיפוש. אפשרות קידום זו אינה עולה כסף מבחינת עלות שיווקית אך תצטרכו לשלם לחברה חיצונית או כתב תוכן פרטי עבור הכתיבה.

 

קישורים אל ומחוץ לאתר

דרך מצוינת להשתמש בתהליך של כתיבת תוכן כאמצעי קידום היא להעלות מאמרים ותכנים כתובים באתרים אחרים, ולהכיל קישור לאתר שלכם בתוך הטקסט ולהטמיעו בתוך ביטוי SEO. דרך אמצעי זה, נוצרת תנועה אל האתר שלכם מאתרים אחרים בהם עלו מאמרים שהוטמעו בהם קישורים לאתר שלכם ובמידה ואתם מפרסמים במאמרים באתר שלכם קישורים חיצוניים – כל אלו מייצרים תנועה. ככל שיש יותר תנועה באתר, יש סיכוי רב יותר שהאתר יעלה בחיפוש בגוגל.

 

תוכן בכל פלטפורמה

כתיבה לאתר לא חייבת לקרות רק באתרי אינטרנט. פייסבוק הוא אמנם אתר אינטרנט אך לפני  הכל פלטפורמה חברתית. העלאה של תוכן כתוב בפייסבוק עם קישור ורפרנס ישיר לאתר שלכם תוכל להגדיל גם את כמות הכניסות לאתר שלכם. למעשה, ניתן לפרסם תוכן שקשור לאתר האינטרנט שלכם במקומות רבים ברשת, אך יש לעשות זאת בחוכמה. לצורך העניין – לפרסם את האתר\מוצר שלכם בתגובות בפוסטים וכתבות של אתרי חדשות שלא קשורים בכלל לאתר – זה יראה כמו תרמית. מצד שני – עמוד פייסבוק של האתר שלכם והעלאת פוסטים עקבית עם תוכן רלוונטי תוכל להגדיל את התנועה שלכם גם לאתר וגם לעמוד במדיה החברתית. את אותו העיקרון אפשר ליישם בפלטפורמות חברתיות רבות וגם בפלטפורמות עסקיות כמו לינקדאין.

 

תוכן מחוץ לאתר

שימוש באתר האינטרנט שלכם כנקודת קישור לאתרים אחרים. לדוגמה – אתר מידע על חופשות בחו"ל, שרכו ניתן לסגור טיסות וביטוחי נסיעות עם חברות מסוימות. זוהי דוגמה  אפשרית לדרך להפוך את האתר לכלי קיבול של מידע ובו זמנית כלי עסקי שמפנה לאתרים חיצוניים, מקדם את החברות המפורסמות בו ובו זמנית – מגדיל את כמות הכניסות אליו. בנוסף לקישוריות חיצוניות, קישוריות פנימיות לעמודים שונים בתוך האתר עצמו גם מגדילות את התנועה בו וגם מאפשרות לגולש חווית אתר נגישה יותר.

 

 

תוכן עולה לאוויר

אולי תאהבו גם את