חיפוש

שיווק דיגיטלי לחברות פיננסיות – איך זה קורה?

יש לכם חברת פיננסים? לא מבינים איך עובד השיווק הדיגיטלי? ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על איך עובד השיווק הדיגיטלי לחברות פיננסיות.

 

מה זה שיווק דיגיטלי והאם זה עובד?

העידן הדיגיטלי הביא איתו הזדמנויות רחבות ואיתן גם הזדמנויות שיווקיות שיכולות להביא עסקים וחברות לתודעה רחבה, בצורה זולה ויעילה. השיווק הדיגיטלי עובד באמצעות שימוש ברשת האינטרנט באמצעים שונים. המפרסם משתמש בפלטפורמות הרשת השונות על מנת להפיץ את המסרים שלו ולהביא לידיעת הציבור את קיומם של העסקים השונים. השיווק הדיגיטלי מתנהל בצורה של מודעות באתרים, אתרי אינטרנט, מודעות ועמודים ברשתות החברתיות ועוד.

היום כל עסק הרוצה להצליח יודע שעליו להשקיע בשיווק דיגיטלי, אפילו יותר מאמצעים אחרים, גם כשמדובר בחברה פיננסית. כל חברה פיננסית יודעת שעל מנת להתפרסם בצורה רחבה עליה להשקיע באתר מושקע, בשיווק ברשתות החברתיות ועוד. הנה דוגמה מוצלחת לאתר של חברה פיננסית שימחיש לכם איך זה נראה וכמה זה מצליח: https://indigofinance.co.il/החזרי-מס/

 

אתר מצליח ככלי מפתח

כלי המפתח הראשון לכל חברה פיננסית שרוצה שיכירו אותה ושידעו שהיא קיימת הוא לבנות אתר אינטרנט מצליח. אבל איך נראה אתר מצליח? אתר כזה יהיה אתר שהוא קודם כל מושך וידידותי לעין. כדאי שהאתר יתפוס את עיני הלקוחות שלכם ברגע הראשון שנכנסים אליו וימשוך אותם להישאר, אבל מצד שני שלא יהיה מצועצע מידי. האתר צריך להעביר מסר מקצועי ולהראות שאתם האנשים שהלקוחות שלכם יכולים לסמוך עליהם עם הכסף שלהם. האתר צריך לספר סיפור הצלחה בכל הקשור בתחום הפיננסי וכמובן צריך שיכיל תוכן מקצועי ואמין.

ניתן להוסיף לאתר מקרים לדוגמה, המלצות של לקוחות קודמים, הוכחות הצלחה, כתבות מקצועיות בתחום ההשקעה הפיננסי ועוד. הכי חשוב שהאתר יכיל מידע מפורט על החברה הפיננסית, על האנשים העובדים בחברה ומנהליה, וכן אפילו את סיפור החברה. כך תוכלו לבנות אמינות למול הלקוחות שלכם והם יראו שאתם שקופים למולם ואפשר לסמוך עליכם.

 

פנו לרשתות החברתיות

אתר אינטרנט זה הכרחי אבל כיום לא מספיק. על מנת לעשות שיווק דיגיטלי לחברה פיננסית צריך לדעת לפנות לרשתות החברתיות. כיום כולם מבלים זמן רב מהיום ברשתות החברתיות, ולכן הן מאפשרות פוטנציאל לתפוצה רחבה של מסרי החברה. מומלץ לפתוח לפחות דף עסקי בפייסבוק ובו לעלות מידע על החברה ולפרסם באופן קבוע פוסטים ואפילו להעלות מידע לסטורי.

הפוסטים יכולים להכיל מידע נוסף על החברה ועובדיה, סיפורי הצלחה, חוויות מחיי היום-יום של החברה, עדכונים בתחום הפיננסי, מידע בתחום עם עצות ללקוחות ועוד. הכי חשוב שתהיו פעילים ברשתות ותראו נוכחות, אבל גם לא יותר מידי. עוד מומלץ לאפשר פנייה לחברה ומענה באמצעות הרשתות החברתיות, ובכך להנגיש את החברה ללקוחות בעל אופן שירצו לפנות אליכם.

אולי תאהבו גם את