חיפוש

איך לבצע דחיקת תוצאות שליליות בגוגל

היום המוניטין שלנו כבני אדם וכבעלי עסקים מתבסס בצורה משמעותית על תוצאות החיפוש בגוגל.

דחיקת תוצאות שליליות בגוגל כשמה כן היא – היא דחיקה של אזכורים שליליים בגוגל, אל העמוד השני של תוצאות החיפוש, אליו מגיע רק מיעוט של הגולשים (כמה מעט? באיזור ה –

5%).

דחיקת תוצאות בגוגל היא מוצא אחרון, והיא מתאימה למצבים בהן אין דרך פשוטה למחוק כליל את האזכורים.

 

מהי דחיקה של תוצאות שליליות בגוגל?

כיום, מספיק אדם מתוסכל אחד עם מקלדת וחיבור לאינטרנט כדי לפגוע קשות בעסק. ביקורת שלילית אחת יכולה להרתיע לקוחות פוטנציאליים ולגרום לעסק להפסדים כספיים משמעותיים. אחד התחומים החמים בשנים האחרונות הוא ניהול מוניטין בגוגל (ORM – Online Reputation Management). דחיקת תוצאות שליליות בגוגל הוא אחד מהכלים היעילים ביותר שעומדים לרשותנו במסגרת ניהול מוניטין ברשת.

 

החשיבות של דחיקת תוצאות שליליות בגוגל

דחיקת תוצאות שליליות היא כלי חשוב במיוחד בניהול מוניטין לעסק. כדי להבין את חשיבות המוניטין שלנו ברשת, הנה כמה נתונים מעניינים:

  • 85% מהלקוחות סומכים על ביקורות ברשת, כשם שהם סומכים על המלצות אישיות.
  • 3 מתוך 4 לקוחות סומכים יותר על חברה עם ביקורות חיוביות.
  • 60% מהלקוחות טוענים שביקורות שליליות ימנעו מהם לרכוש שירות או מוצר מאותה החברה.
  • 97% מהלקוחות מחפשים אונליין בתי עסק לפני השימוש במוצר או בשירות.

לאחר שקוראים את הנתונים האלו, החשיבות של דחיקת תוצאות לא רצויות בגוגל נעשית ברורה מתמיד.

 

מה אם עושים כשיש תוצאה לא רצויה בגוגל?

הצעד הראשון במצב שבו נתקלים באזכור שלילי על העסק שלנו, הוא לנסות למחוק את האזכור כליל. לשם כך, נוכל לפנות אל בעל האתר במסגרתו פורסם האזכור. במקרה שמדובר באזכור שלילי שקרי, ניתן לאיים בתביעת דיבה כנגד בעל האתר. לצערנו, לא תמיד השיטה הזאת צולחת. האפשרות השנייה שעומדת בפניכם, היא לפנות ישירות לגוגל. גוגל תסייע לכם להסיר תוכן במידה והוא עובר על אחד מהחוקים שלה, כלומר כאשר מדובר בתוכן שקרי או פוגעני. במידה ושתי השיטות נכשלות, זה השלב שבו צריך לבצע דחיקת אזכורים שליליים בגוגל. לשם כך תצטרכו לפנות לחברה מקצועית בתחום ניהול המוניטין ברשת.

 

ניהול מוניטין ברשת היא משימה למקצוענים

מאחר ומדובר באחד התחומים החשובים ביותר למוניטין של כל עסק, ניהול מוניטין ברשת זו משימה שצריך להשאיר למקצוענים. אחת מהחברות המוכרות בשוק בתחום ניהול מוניטין ושיווק דיגיטלי היא חברת קורנגה – עם וותק וניסיון של קרוב ל – 20 שנה, קורנגה מספקת פתרונות מתקדמים לעסקים שיובילו אתכם אל המקום הראשון.

לסיכום, דחיקת תוצאות שליליות בגוגל מאפשרת לנו לשמור על המוניטין החיובי של העסק. היות ורוב הצרכנים מייחסים משמעות גדולה לביקורות ברשת, חשוב לדאוג למוניטין חיובי באמצעות דחיקה של אזכורים שליליים אל מורד תוצאות החיפוש בגוגל.

 

מנוע חיפוש

אולי תאהבו גם את