חיפוש

מדבקות שם – איך ליצרן אונליין

כששולחים ילד לגן ילדים או לבית הספר אנחנו צריכים לסמן לא מעט דברים בשמו: את קופסת האוכל שלו, ספרי הלימוד, מחברות, חוברות, קלמר, סרגל ועוד.

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת זה באמצעות מדבקות עם השם של הילד שלא ניתן יהיה לפספס.

אם בעבר הייתם צריכים לקנות מדבקות ולרשום את השם של הילד בעצמכם על כולן, היום תוכלו להזמין אונליין מדבקות מעוצבות לבחירתכם שנושאות את שם הילד.

 

מדבקות עם שם – כך תסמנו את הרכוש של הילד שלכם

וודאי קרה לכם שהילד שלכם חזר הביתה עם מחברת, ספר או קופסת אוכל של ילד אחר בטעות וההפך. זה דבר שפחות יקרה כאשר הרכוש של הילד יהיה מסומן במדבקה מיוחדת שהוא יוכל לזהות בקלות. מדבקה פשוטה עם השם של הילד לא תעשה את העבודה וכנראה שהיא גם תהיה הרבה פחות עמידה. הזמינו מדבקה מעוצבת עם שם הילד ואם תרצו – תוכלו להזמין גם מדבקות עם תמונה.

 

איזה מדבקות ניתן להזמין לילדים?

קיימים מספר סוגי מדבקות שם שתוכלו להזמין לילד שלכם:

  1. מדבקות עם שם ותמונה

סט מדבקות שנושאות את השם של הילד ותמונה שלו או של כל דבר שתבחרו. כל שיש לעשות זה להיכנס לאתר, להעלות תמונה, לרשום את הטקסט שיופיע על המדבקה וליצור את המדבקות שלכם. המדבקות מגיעות במגוון גדלים וצורות כך שתוכלו להדביק אותן על כל חפץ שהילד שלכם לוקח לגן או לבית הספר.

 

  1. מדבקות שם עם עיצוב מיוחד בגדלים שונים

מדבקות שנושאות את שם הילד שלכם שמגיעות בשלל עיצובים מיוחדים לבחירתכם: ארנבים, חדי קרן, אוניה, דוב פנדה, בלונים, קשת וענן ועוד. העיצובים צבעוניים בגווני פסטל מרהיבים ומגיעים בגדלים שונים ובצורות שונות כך שמותאמים להדבקה על כל מחברת, ספר, קלמר או קופסת אוכל.

 

  1. מדבקות שם וכתובת למעטפות

רוצים להתוות מראה מיוחד למכתבים שלכם? ניתן להזמין מדבקות מעוצבות עם שם וכתובת בגודל מתאים להדבקה על מעטפות. המדבקות מגיעות בגודל אחיד, עמידות למים ונשמרות לאורך זמן גם בתנאים קיצוניים כגון הקפאה, מיקרוגל, מדיח כלים וכמו כן הן מצופות בציפוי נגד שריטות.

 

איך להדביק את המדבקה על מוצר מסוים?

על מנת שההדבקה תלך על הצד הטוב ביותר ותהיה עמידה לאורך זמן, יש לנקות את המוצר היטב מכל לכלוך, רטיבות ושומניות כך שהמוצר יהיה נקי ויבש לחלוטין. בחרו מדבקה המתאימה בגודל למוצר והצמידו כמה פעמים מאמצע המדבקה כלפי חוץ לפניות המדבקה. הקפידו שכל שטחה של המדבקה יהיה צמוד למוצר ללא חלקים צפים או בועות אוויר.

יש לחכות 24 שעות לפני מגע ישיר עם מים.

 

מדוע חשוב שהמדבקות יהיו עמידות למים, מדיח ומיקרוגל?

במידה והמדבקות מיועדות גם להדבקה על קופסאות אוכל, תרמוס, בקבוק וכדומה חשוב שהן יהיו עמידות למים, מדיח או מיקרוגל כדי שלא ייהרסו.

 

מדבקה ירוקה

 

אולי תאהבו גם את

חיסכון כספי
3 טיפים לחיסכון כלכלי

אתם תמיד במינוס? מנסים לצמצם הוצאות? חולמים לחסוך ולא מצליחים? אנחנו מכירים את המצב שלכם טוב יותר ממה שאתם חושבים. היינו שם, ולמדנו בדרך ארוכה

קראו עוד »
סרטים
4 יתרונות בסרטי תדמית

חברות, עסקים, גופים ומותגים – אולי תופתעו לשמוע, אבל כל אלו משתמשים בסרטי תדמית. המטרה של סרטי תדמית היא די פשוטה – שיפור התדמית של

קראו עוד »