חיפוש

דברים שחובה לעשות כשאתה בונה אתר

חשוב שתדעו שבניית אתר זה מסע ארוך שדורש סבלנות, אבל התגמול בהתאם.

בניית אתר דורשת תכנון ראשוני מעמיק ויסודי תוך שיתוף פעולה עם חברה שמתמחה בבניית אתרים.

בתהליך זה תלמדו לקבל עזרה מחברות שונות כדי להביא את האתר שלכם למקום טוב, אלא אם יש לכם ידע רב בנושא זה ואתם מומחים.

ישנם מספר דגשים חשובים בבניית האתר ואנו נתאר אותם בכתבה הבאה.

כמו כן, נתאר את השלבים הראשונים בבניית אתר אינטרנט. קריאה מהנה!

 

השלבים בבניית אתר

  1. חשבו עם עצמכם – הצעד הראשון הוא לשבת ולחשוב עם עצמכם איזה אתר אם רוצים, מה המטרה שלו, איזה עיצוב ועוד. נסו להגדיר מול עצמיכם את האתר, ממש דמיינו אותו בעיני רוחכם.
  2. פנייה לחברת בניית אתרים – יחד עם החרבה תלמדו איך לבחור סוג אתר שמתאים לרצון שלכם – אתר תוכן, דף נחיתה וכל סוג אחר. כמו כן, תתכננו יחד את מבנה האתר ועיצובו. בקישור תוכלו להיכנס לחברת אונליין שמונליין – https://www.onlineshmonline.com/
  3. בניית האתר.
  4. אחזקת האתר – תשלום מדי שנה לשם אחסון האתר, ניתן לעשות זאת באופן עצמאי או על ידי החברה שבנתה לכם את האתר.
  5. השקעה בפרסום.
  6. שיפור האתר לעיתים תכופות.

 

למה חשוב לשים לב כשבונים אתר?

נציג את הקריטריונים החשובים ביותר של אתרים מוצלחים –

  1. כוונת חיפוש – אמנם זה עניין מדובר מאוד אך יש להסביר את חשיבותו. המערכת של גוגל מנתחת את כוונת החיפוש של הגולשים, כלומר מה הם מחפשים ומה הם רוצים למצוא, הן מבחינת התוכן והן מבחינת ההגשה שלו – בווידאו, פודקאסט, מלל ועוד. לפי הניתוח של גוגל נוצר הדירוג של תוצאות החיפוש. בשביל להיות ראשונים בדירוג יש להתאים את האתר ואת התוכן למה שרוב הגולשים מחפשים בנושא. טיפ קטן – כתבו על צרכי הלקוח במקום על איכות המוצרים.
  2. חווית המשתמש – אתר נגיש, נוח, מושך יקצור ביקורים רבים של גולשים וכך גם מכירות רבות. בשביל ליצור חוויית משתמש טובה יש לשים לב למספר דברים – מהירות ההטענה של האתר, הקלות של הניווט באתר, להימנע מהרשמות מסובכות ועוד. סיבה נוספת להשקיע בחוויית המשתמש היא שהמערכת של גוגל משתמשת גם בפקטור של חוויות המשתמש לצורך הדירוג שלה.
  3. מובייל – התאמת האתר לגלישה דרך הנייד היא קריטית ביותר כיוון שרוב החיפושים היום נעשים דרכו. בנוסף, גוגל משתמשת בעיקר במידע של הגלישות דרך המובייל בשביל ליצור את הדירוג שלה. לא מספיק שהאתר יהיה סביר לגלישה במובייל, הוא צריך להיות מעולה!

 

לסיכום

כדי לבנות אתר איכותי יש צורך להיעזר בשירותה של חברה מקצועית ולענות על הקריטריונים שתוארו לעיל. אם אתם מחפשים חברה שתעזור לכם לצלוח את כל המכשולים בדרך היכנסו לקישור https://www.onlineshmonline.com.

 

מנוף מחזיק עמוד

אולי תאהבו גם את

מכשירים דיגיטליים
כיצד בונים אתרים?

אתם מתים לבנות אתר, אבל אין לכם מושג קלוש מאיפה מתחילים, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! מה השלבים בפרויקט הקמת אתר ואיזה סוגי אתרים יש?

קראו עוד »
מסך
5 טיפים לבניית אתרים

המהפכה הדיגיטלית הביאה לעולמנו שינויים רבים ובשורות משמחות. אחת מהמגמות הבולטות ביותר שהחלו בעקבותיה, היא הזינוק בכמות וברמת האתרים ברשת. בהתאם, נוצר שוק רחב ומגוון

קראו עוד »