חיפוש

איך לתכנן טיול באילת אונליין

אחרי שכבר הזמנתם בית מלון ושריינתם תאריך לחופשה המשפחתית באילת כל מה שנותר לכם הוא לתכנן את החופשה או הטיול. במקום להרים טלפונים ולערוך תשאול בין החברים קבלו המלצות ורעיונות כיצד לתכנן את הטיול אונליין.

 

מה צריך לקחת בחשבון שיוצאים עם ילדים לחופשה?

חופשה משפחתית היא משהו שצריך לתכנן מראש, להזמין כרטיסים, לשריין מקומות, תאריכים תואמים ולבחור באטרקציות שירשימו את הילדים שלכם וישמחו אותם. כבר לא מספיק להם רק להסתובב בקניון הים האדום או באייס מול, לבלות בבריכה של המלון או להשתזף בים. הילדים רוצים להיות פעילים וגם אתם תשמחו להעסיק אותם על מנת שלא יריבו, יבכו או יתלוננו שמשעמם להם. זוהי הסיבה שיש להזמין מראש אטרקציות באילת ולנסוע בלב שקט שהכל מסודר ומאורגן. אם קיבלתם המלצה מחברים תוכלו למצוא אותה בקלות באינטרנט ואם לא, ישנם אתרים אחרים בהם תמצאו המלצות לאטרקציות שוות עם קישור או טלפון של המקום בו תוכלו לבצע את ההזמנה.

 

איך לתכנן טיול באילת אונליין?

כיוון שבאילת יש הרבה מה לעשות עם ילדים צריך להיות ממוקדים. מומלץ לבחור 1-2 פעילויות במים כמו: ספורט ימי, שייט או שנורקלינג, פעילות של חצי יום טיול, רצוי אחר הצהרים כשפחות חם או מוקדם בבוקר כמו: טיול ג'יפים להרי אדום או טיול גמלים אותנטי. פעילות אחת אופיינית לאילת שאין אותה במקום אחר כמו המצפה התת ימי או שחייה עם דולפינים וכמובן פעילויות נוספות בהתאם לתקציב ולזמן השהות באילת. הרעיון הוא להכין טבלה ובכל יום לשבץ פעילות אחת בטבלה ויום אחד של מנוחה. כלומר, אם אתם שוהים 5 לילות באילת מספיק לבחור כ-4 פעילויות בהתאם לאופי הילדים ולרצונות שלהם. לעולם אל תבחרו באטרקציות מבלי להיוועץ עם הילדים אחרת הם לא ישתפו פעולה. תוכלו לבחור אתם אטרקציות על פי הכיס שלכם ומתוך המבחר שלכם הילדים יצטרכו לבחור מה מתאים להם בהתאם לכמות של פעילויות אותה אתם מאפשרים להם לבחור. רק לאחר מכן נסו לתאם בין הספקים תאריכים ושעות ולשבץ את הפעילויות בטבלה.

 

לבחור פעילויות שלא עולות כסף

רוב הפעילויות באילת עולות כסף אם כי ניתן למצוא גם אטרקציות ללא תשלום חוץ ממה שמציעים בבית המלון. ברוב המקרים לא תצטרכו לשריין אליהם מקום אלא אם כן מבקשים מכם. בכל מקרה ניתן למצוא את כל הפרטים אונליין כמו שעות פתיחה, מיקום, לאיזה גיל מתאים וכן הלאה. לדוגמה, המזרקות המזמרות עובדות כמעט כל ערב באילת, ללא עלות בשעות מסוימות. את המידע המדויק על הימים והשעות ניתן למצוא באינטרנט. גם מופעי החלקה על הקרח באייסמול הם ללא עלות ויש להתעדכן על אירועים אלו ואחרים אונליין באתר הקניון וכך גם לחסוך כסף.

אילת

אולי תאהבו גם את

חיסכון כספי
3 טיפים לחיסכון כלכלי

אתם תמיד במינוס? מנסים לצמצם הוצאות? חולמים לחסוך ולא מצליחים? אנחנו מכירים את המצב שלכם טוב יותר ממה שאתם חושבים. היינו שם, ולמדנו בדרך ארוכה

קראו עוד »
סרטים
4 יתרונות בסרטי תדמית

חברות, עסקים, גופים ומותגים – אולי תופתעו לשמוע, אבל כל אלו משתמשים בסרטי תדמית. המטרה של סרטי תדמית היא די פשוטה – שיפור התדמית של

קראו עוד »