חיפוש

למה קופירייטינג חשוב לשיווק העסק שלך?

כשמתחילים לדבר על קופירייטינג, אנחנו מדמיינים קמפיינים גדולים עם תקציבי ענק, פרסומות בטלוויזיה ושלטי חוצות ובטוחים כי שום דבר מאלו לא קשור

לשיווק עסקים קטנים ובינוניים, אך למען האמת קופירייטינג נמצא בכל סוגי הפרסום החל מפוסטים הנכתבים בדף העסק בפייסבוק וכלה בהודעות SMS

שמעוניינות לשווק מוצר כזה או אחר.

בעולם הטכנולוגי שהתקדמותו מואצת יותר ויותר נדרש קופירייטינג מקצועי גם לעסקים בינונים וקטנים. כתיבה שנעשית על ידי אנשי תוכן הבקיאים בעולם השיווק והפרסום, כדי שאלו יוכלו להעביר מסר שיווקי מדויק שימשוך את הלקוחות ויקבל מקסימום תוצאות לאותו עסק שאנחנו רוצים בהצלחתו.

 

גיבוש מסר לקהל היעד

מאחורי לכל הסלוגנים והסיסמאות החכמות מטרתו של הקופירייטינג היא קודם כל להוות כלי שיווקי שיוכל לתת שירות למותג שלם. מטרה זו תושג כאשר רותמים את כל המידע הרלוונטי אודות המותג ומנסים לנסח עבורו מסר חד, קצר וברור. המסר יכלול פנייה שיווקית שתתאים לקהל היעד הנכון, תציג הסבר מתומצת על המוצר, מותג או השירות ובעיקר תשקף את היתרון הבולט ביותר שלו כדי למשוך את תשומת הלב של קהל היעד ותניע אותו לפעולה.

 

כולם חייבים פרסום

כל עסק באשר הוא צריך פרסום. פרסום יעיל ומקיף שיצליח לזהות לקוחות ויגדיל את ההכנסה של העסק בזכות חשיפה נכונה ואפקטיבית של המוצר. פרסום מסוג כזה עולה הרבה מאוד כסף וכאשר לא מדובר בחברות ענק שמגלגלות מיליונים חשוב להשתמש בתקציב שהוגדר לפרסום בצורה חכמה. כאשר צריך לבחור את המדיה המתאימה לפרסום כמו: טלוויזיה, פייסבוק, עיתון, שלטי חוצות וכד' ולהיעזר בקופירייטר שמסוגל לגבש את המסר השיווקי הנכון והמדויק ביותר לקהל היעד שאליו המותג מכוון וכמובן ניסוח מודעה חכם שיהיה מיועד לפרסום ויאגד בתוכו את היתרונות של המוצר.

 

לפנות לטובים ביותר ולא להתפשר !

מהלכים שיווקיים שלמים יכולים לרדת לטמיון אם הקופירייטינג מפספס את המסר או את קהל היעד וזה יכול להביא לבזבוז של סכומי כסף גדולים שיניבו אפס תוצאות והרבה כאב ראש ועצבים לבעלי העסק שהשקיעו את מיטב כספם ומרצם. כאשר מתחילים לחשוב על תוכן לאתר אינטרנט חדש, פרסום או כל היבט שיווקי אחר, חשוב לא לבזבז משאבים לפני שמתייעצים עם קופירייטר או עורך בכיר שמומחים בתוכן שיווקי כשהמטרה היא לגבש מסר נכון וניסוח מדויק של הטקסט שקולע לכלל המידע בקמפיין, יודע ללכוד את הרעיון שעמד מאחורי המוצר ואיך להנגיש אותו בצורה יעילה לצורך של הלקוחות. חברת אונליין שמונליין תעזור לכם להגיע להצלחה בהעברת המסר ביעילות מקסימלית תניב תוצאות יפות, הרחבת קהילת הלקוחות, מיתוג המוצר והעלאת ערכו בשוק.

לפי הסטטיסטיקה אפשר לראות כי יותר ויותר בעלי עסקים מגדילים את תקציבי השיווק וזאת בעיקר בגלל היכולת להתמקד בקהל יעד גדול וספציפי שיתאים.

 

 

מחשב נייד

אולי תאהבו גם את

4 שיטות לפרסום דיגיטלי מוצלח
4 שיטות לפרסום דיגיטלי מוצלח

בעידן הדיגיטלי, הפרסום עבר מהפך משמעותי. שיטות מסורתיות כגון מודעות מודפסות ושלטי חוצות כבר אינן יעילות בהגעה לקהלי יעד. במקום זאת, עסקים פונים לפרסום דיגיטלי

קראו עוד »