3 בדיקות SEO שנעשה בשגרה

בתהליכי קידום אתרים, יש לא מעט מאפיינים של האתר ופעולות, שהמקדם שלכם צריך לטפל בהן, כדי להבטיח שהאתר שלכם יקבל את כל מה שצריך כדי להתקדם בדירוג של גוגל. מתוך מספר גדול של פעולות ומאפיינים, יש 3 שאתם חייבים להכיר.

 

בדיקת שגיאות קונסול

בין בדיקות SEO החשובות ביותר שיש לעשות היא בדיקת שגיאות קונסול. הבדיקה יכולה לגלות לכם אם קיימת שגיאה בקובץ מפת האתר, המקושר לגוגל קונסול – אלמנט חיוני שמאפשר לגוגל לקרוא את האתר שלכם ולכוון אליו את הגולשים וכן שכיאות נוספות חמורות לא פחות.

שגיאות קונסול יכולות להפחית משמעותית את תנועת הגולשים לתוך האתר, לגרום לחסימה של עמודים שונים באתר, לגרום להפניית הגולשים לכתובת אחרת, לפגוע באיכות הגלישה בטלפונים חכמים ועוד.

 

סריקת סקרימנג פרוג

סריקת סקרימנג פרוג מאפשרת לכם לבדוק אם יש לכם באתר היררכיה נכונה, המאפשרת לגוגל לקרוא את האתר שלכם באופן יעיל יותר.

זהו כלי המדמה את פעולת הסריקה של גוגל. מעין "מתורגמן" שמנסה לדבר עם האתר שלכם בשפה של גוגל, כדי לבדוק אם האתר שלכם מבין את השפה, יודע כיצד לתקשר עם המערכת האינטרנטית הכי חשובה בעולם ובהתאמה – יש לו מספיק פוטנציאל איכותי לקידום.

אם בסריקה מתגלות שגיאות, זה אומר שהאתר שלכם לא מתקשר טוב עם גוגל. כתוצאה, הדירוג של האתר יורד כמובן.

את הסריקה מבצעים בעזרת כלים מקצועיים, המאפשרים לכם להבין באופן חד משמעי – אם האתר שלכם בנוי בצורה מספיק טובה כדי לקיים תקשורת נקייה מהפרעות מול גוגל.

כתוצאה – פעולות קידום האתרים שאתם עושים על ידי מקדם אתרים מקצועי או בעצמכם, יהיו אפקטיביות יותר ויניבו לכם תוצאות טובות יותר.

 

שליחת טפסי יצירת קשר ומעבר על האתר

באופן טבעי, האתר שלכם עובר שדרוגים ושינויים עם הזמן, שמטרתם העיקרית היא לשפר אותו ואת הדירוג שלו בגוגל. אבל שינויים ושדרוגים יכולים גם לגרום לבאגים באתר, בתור תופעת לוואי.

זה מצביע על כך שמשהו בעיצוב של האתר מפגע ולא עובד נכון, אך עשוי גם להצביע על כך שיש בעיה אחרת: למשל שליחת טפסי יצירת קשר שהלקוחות מילאו באתר – אליכם.

או ניתוק בין מערכת ה CRM של האתר לטפסי יצירת קשר ואפילו למספר הטלפון המופיע באתר.

לכן חשוב לעשות מדי פעם בדיקת תקינות על ידי ניסיונות שליחה של טפסים מהאתר, חיוג ממספר הטלפון של העסק, המופיע באתר, "רכישת" מוצרים ושירותים מהאתר באמצעות כרטיס אשראי ועוד – הכל כדי לוודא שהלקוחות שלכם יכולים להשתמש באתר בצורה אופטימלית ולהגדיל את אחוזי ההמרה.

 

לסיכום

בדיקות SEO שגרתיות מיועדות לוודא שהאתר העסקי שלכם פועל באופן תקין, שהוא מתקשר נכון עם גוגל, שהוא נוח לשימוש ושהוא נותן ללקוחות שלכם שירות מצוין.

הבדיקות הללו מבטיחות שהאתר שלכם עונה על המטרה לשמה הקמתם אותו מלכתחילה ועושה את זה על הצד הטוב ביותר. לבדיקת קידום האתר שלכם, צרו קשר עם יהונתן כהן – "המפקח": https://hamefakeh.co.il.

אולי תאהבו גם את

איך בוחרים קורס קידום אתרים?

קורס ניהול אתרים באינטרנט הפך לאחד הקורסים המבוקשים ביותר עבור בעלי עסקים, ולא בכדי. כיצד נבחר?אחד הצעדים הבולטים ביותר בעידן האינטרנטי החדש נעוץ בקידום האתר במנועי החיפוש.

קראו עוד »
קידום אתרים – הגיע הזמן שתבינו: זה חשוב גם לכם!

רוצים לקדם את האתר שלכם אבל אין לכם מושג על מה מדובר בפועל? מעוניינים לגרום לכך שעוד ועוד אנשים יפנו דווקא אליכם ולא אל המתחרים שלכם? אם כך, אין ספק שאתם צריכים להתחיל להשקיע בקידום האתר. קידום אתרים זה למעשה אוסף של פעולות שניתן לעשות כדי לגרום לאתר מסוים להופיע לפני אתרים אחרים.

קראו עוד »