חיפוש

5 הנחות שניתן למצוא רק אונליין

בשל צמיחה מהירה של הטכנולוגיה, ארגונים עסקיים עברו מהשיטה המסורתית של מכירת סחורות לשיטת המכירות אונליין.

זה הפך להיות הכל העיקרי שלהם לביצוע עסקאות.

בחנויות המקוונות, אין מגבלות מקום וניתן להציג מגוון רחב של מוצרים באתרים.

אנחנו הקונים מרוויחים מכל הסיפור, בעיקר כי יש הנחות אונליין שמתאפשרות רק בזכות זה שאתם רוכשים באמצעות הרשת.

להלן רשימת הנחות שאפשר למצוא רק כשקונים אונליין.

 

  1. אתרי קופונים

אין כמו אתר קופונים  טוב שמקל על כל הרכישות שלכם ומאפשר לכם לשלם הרבה פחות ולהנות הרבה יותר. מודל הקופונים יוצר מצב של ניצחון כפול הן לחברות והן לצרכנים. הרי יצרנים וחנויות נהנים מקופונים אם לא, הם לא היו מנפיקים אותם. מודל הקופונים נשען על רכש קבוצתי. כאשר יש כח קנייה גדול יש יכולת להוריד מחירים וככה זה חוסך את הצורך של הלקוחות להתאגד בעצמם. כדי להיות מעודכנים בכל המבצעים החמים אפשר להירשם לאתרים ולקבל כחלק מרשימת התפוצה שלהם מגוון הנחות כל יום.

 

  1. ימי קניות בינלאומיים ומקומיים

אנחנו אומנם אוהבים לקנות כל יום בשנה בערך, אבל יש ימים מיוחדים שאם הם מתקרבים כדי להתאפק ברכישה עוד קצת, ולקנות בהם במחירי ריצפה. אפשר לנצל ימי מכירות בינלאומיים בזכות קניות האונליין. הימים הבולטים ביותר הם הבלאק פריידי האמריקאי, המתקיים אחרי חג ההודיה שלהם, חג הרווקים הסינים כי הכי כיף לקנות לעצמך מתנות, ראש השנה הסיני( למרות שעניין המשלוחים ייקח קצת זמן כי הם בחופש) ויום הסייבר מאנדיי שהוא יום קניות מקוון בלבד.

 

  1. הנחות סוף מלאי

הרבה רשתות וחברות מציעות רק באתרי האינטרנט שלהם מבצעים והנחות על מוצרים נבחרים. זאת על מנת לפנות אותם מהמדפים וממחסני המלאי שלהם. הרשתות יעדיפו להימנע מהוצאות הפיזור של המוצר בין הסניפים השונים ויתמקדו במכירה דרך החנות המקוונת בלבד. כך תהנו גם ממחיר זול למוצר שלא ניתן להשיג בחנות הרגילה וגם תהנו ממשלוח עד הבית.

 

  1. למהירי החלטה

דילים מעכשיו לעכשיו הם נחלת קניות האונליין, ומי שזריז וספונטאני יכול לרכוש מגוון מוצרים שירותים והטבות במחירים זולים ונוחים. מכירים את החבר הזה שסגר טיסה ליוון כמה שעות לפני הטיסה? אז כן ממש ככה. מחירים שלא הייתם יכולים להשיג בלי רכישה באינטרנט. אז נכון, לא לכולם מתאים לארוז ולטוס בדקה התשעים, אבל החוק הזה חל גם על מוצרים קטנים או חופשות ואטרקציות לתאריכים רחוקים יותר.

 

  1. חוסך זמן כסף ועצבים

להרבה אנשים לצאת לקניון או לחנויות זה באמת טירחה לא קטנה. החוויה הזאת של להסתובב בין החנויות ולקוות למצוא משהו טוב, לחפש חניה ואז לשכוח איפה חניתם, לעמוד בתורים הארוכים והמייאשים.

כל זה נחסך בעזרת קניות אונליין שמאפשרות לרכוש בדיוק את מה שאתם צריכים בזריזות, יעילות ונוחות.

 

אשת מכירות

אולי תאהבו גם את

חיסכון כספי
3 טיפים לחיסכון כלכלי

אתם תמיד במינוס? מנסים לצמצם הוצאות? חולמים לחסוך ולא מצליחים? אנחנו מכירים את המצב שלכם טוב יותר ממה שאתם חושבים. היינו שם, ולמדנו בדרך ארוכה

קראו עוד »
סרטים
4 יתרונות בסרטי תדמית

חברות, עסקים, גופים ומותגים – אולי תופתעו לשמוע, אבל כל אלו משתמשים בסרטי תדמית. המטרה של סרטי תדמית היא די פשוטה – שיפור התדמית של

קראו עוד »