חיפוש

איך ללמוד נכון ממדריך קידום אתרים חינמי

קידום אתרים, הוא לא שילוב של פרקטיקות, תאוריות וקורלציות בין משתנים מרובים, המאפשר להגדיל, הן את נראות האתר בתוצאות החיפוש, והן את כמות הכניסות מתוצאות אלו. הסיבה שיש כל כך הרבה מידע, אודות קידום אתרים ברחבי האינטרנט, היא שקידום אתרים, עוסק בין היתר, גם ביצירת תוכן ובקידומו.

 

תהליך מתמיד של למידה

קידום אתרים הינו תהליך שחובה להתמיד בו וכן גם למידה ללא הפסקה כיוון ששינויי אלגוריתם החיפוש של גוגל או כל מנוע חיפוש אחר תמיד קורים ותמיד זזים. בלוגים, אתרים, וסרטונים, הם מקור מידע טוב ביותר, לכול אדם הרוצה לעסוק בתחום או מעוניין לקדם אתר עצמאי במנועי החיפוש. תוך כדי קריאה של מדריך קידום אתרים בגוגל, חשוב לחפש מידע נוסף, על כל מושג או נושא שלא הבנתם, ובכל מקרה גם מידע נוסף להרחבת הנושא – יועיל לכם ביותר. בנוסף, ניתן גם להתייעץ, עם מומחי קידום אתרים מאחת הקבוצות בפייסבוק, העוסקות בנושאי SEO. במקרה ואינכם מצליחים להסתדר בעצמכם, ניתן גם להזמין מתכנת שיסיע לכם.

 

ניסוי וטעיה

קידום אתרים זה תחום מעשי, לכן כדי ללמוד את התחום, צריך להתנסות בו, וללמוד מטעויות. במקרה וקראתם מדריך קידום אתרים חינמי, והצלחתם בלימוד הבסיס של קידום אתרים, השלב הבא הוא פשוט להתחיל וליישם. אפשר לעשות זאת, על ידי חיפוש עבודה במשרה התחלתית בתחום, בחברה לקידום אתרים, או במקום העוסק בתחומים שונים, אולם צריכה מישהו בתחום. עבודה כזו הינה בעלת יתרונות רבים, כיוון שהיא מאפשרת לימוד תוך כדי עבודה והתקדמות בעזרת מישהו המפקח עליכם לאורך כל הדרך.

 

קידום אתר אישי

דרך נוספת לחוות את תחום קידום האתרים, היא ליישם את מה שלמדתם על אתר משלכם. באתר משלכם, תוכלו לבצע את כל דרכי הפעולות שלמדתם, ובאופן זה, תוכלו ללמוד ולהתפתח בתחום, ללא חשש מטעויות, שאולי תבצעו באתרים של אחרים.

 

מהו המידע שצריך לדעת בקידום אתרים

יכול להיות שתפגשו מיידעים שונים, שאינם עולים בקנה אחד, בתחום קידום האתרים, הסיבות לסתירות אלו, טמונות בדינמיות ובמהירות בהן הידע בתחום משתנה, כך שמה שהיה נכון עד לפני מספר חודשים, איננו רלוונטי יותר היום. הסיבה השנייה היא, כיוון שלמנועי החיפוש קיימים אלגוריתמים לא ידועים, אלו בדרך כלל תאוריות שאין מאחוריהן בסיס של ממש. לכן, במקרה ואתם נתקלים במיידעים הסותרים האחד את השני, האמינו למידע המתבסס על נתונים שונים המתבססים על סטטיסטיקה, בדקו האם המידע מופיע במקומות נוספים, ונסו בעצמכם.

 

לסכום

קידום אתרים הוא תהליך מתמיד של למידה, בגלל השינויים התכופים באלגוריתמים של מנועי החיפוש. קידום אתרים הוא תחום מעשי, וצריך פשוט לקרוא את המדריכים השונים ולהתחיל. מושגים ונושאים שאינם מובנים ניתן לחפש בגוגל, והדרך הטובה ביותר, היא לנסות לקדם אתר אישי משלכם.

גרף קידום האתר

אולי תאהבו גם את