חיפוש

איך לבנות אתר ממיר ונוח למשתמש

התחרות בין אתרי האינטרנט העסקיים גדולה כיום יותר מאי פעם, וכך גם החשיבות של אחוזי ההמרה שמספקים האתרים לעסקים.

על מנת שאתר יצליח ויניב אחוזי המרה גבוהים, עליו להיות מספיק נוח עבור הגולשים, וכן מספיק מזמין ונגיש ללקוחות פוטנציאליים.

במדריך הזה, נעבור על כמה דגשים מרכזיים שיעזרו לכם להפוך את אתר העסק שלכם לממיר ונוח הרבה יותר.

 

מה הופך אתר לממיר יותר?

על פי המומחים מחברת Webinke, המתמחה בבניית אתרים לעסקים קטנים, שיווק מוצלח באינטרנט וברשתות החברתיות מתבסס בעיקרו על כמות גבוהה של טראפיק (כמות הגולשים הנכנסים אתר שלכם) ועל אחוזי ההמרה (כמות הגולשים שבאמת הופכים ללקוחות העסק שלכם על ידי ביצוע רכישה דיגיטלית או הגעה פיזית לבית העסק). בדומה לחנות אמיתית, ישנם כמה גורמים שהופכים את אתר האינטרנט שלכם ליותר מזמין וגורמים ללקוחות פוטנציאליים לרצות ולרכוש מכם את המוצרים או השירותים שאתם מציעים.

 

אסטרטגיה ואפיון

השלב הראשון והמשמעותי ביותר בבניית אתר אינטרנט עם אחוזי המרה גבוהים הוא תכנון נכון ובניית אסטרטגיה ברורה. אחרי הכל, אתר עסקי הוא חלק מהעסק לכל דבר, וככזה מצריך מטרות ותוכנית ברורה על מנת לעבוד כראוי. קודם כל, עליכם לבצע אפיון ראשוני של האתר ושל הצרכים שלכם: מה הן המטרות שאתם מצפים שהאתר שלכם ישיג? כיצד אתם רוצים שהאתר שלכם יראה? מה הוא קהל היעד שלכם ומה הוא אוהב?

על ידי ביצוע מחקר שוק וסקירה של אתרים דומים ומתחרים, תוכלו לקבל רעיונות ברורים ולבנות אסטרטגיה מעשית עבור אתר העסק שלכם.

 

עיצוב ייחודי ומזמין

ממש כמו שבית עסק מעוצב ונעים ימשוך אליו לקוחות, כך גם עבור אתרים עסקיים. על עיצוב האתר שלכם להיות ייחודי מספיק בכדי שהאתר שלכם לא יראה כמו "סתם עוד אתר", אך גם מספיק נוח ומזמין בכדי שלא יעמיס על הגולשים ויבלבל אותם. כמו כן, עיצוב נכון של האתר שלכם עשוי "להוביל" את הגולשים תכנים שאליהם הכי תרצו שיגיעו.

 

פשטות זה שם המשחק

אתרים עסקיים נועדו למטרה אחת – להגדיל את היקף המכירות של העסק שלכם. לכן, מומלץ להשתדל ולא להפציץ את הגולשים שלכם בפיצ'רים, תוכן עמוס ויותר מדי אפשרויות. זכרו – ברוב המקרים זה "תפסת מרובה – לא תפסת".

 

תפריט נוח וקל לתפעול

עיקר נוחות הממשק והשימוש באתר שלכם נובעת מכמה קל לנווט בין הדפים השונים באתר שלכם. חשוב מאוד לשים לב שהתפריט האתר שלכם פשוט לתפעול, ושהגולשים לא יצטרכו לצאת למסעות חיפושים בכדי להגיע לאן שהם רוצים להגיע.

 

תוכן איכותי

לאיכות ולרלוונטיות של התוכן השיווקי באתר שלכם יש קשר ישיר לתדמית אותה יקבל האתר העסקי שלכם. מן הסתם, אתר עם תוכן מקצועי ואיכותי יראה כמו עסק רציני שאנשים יעדיפו לקנות ממנו על פני המתחרים.

 

מפתח אתרים

אולי תאהבו גם את

מכשירים דיגיטליים
כיצד בונים אתרים?

אתם מתים לבנות אתר, אבל אין לכם מושג קלוש מאיפה מתחילים, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! מה השלבים בפרויקט הקמת אתר ואיזה סוגי אתרים יש?

קראו עוד »
מסך
5 טיפים לבניית אתרים

המהפכה הדיגיטלית הביאה לעולמנו שינויים רבים ובשורות משמחות. אחת מהמגמות הבולטות ביותר שהחלו בעקבותיה, היא הזינוק בכמות וברמת האתרים ברשת. בהתאם, נוצר שוק רחב ומגוון

קראו עוד »