חיפוש

קידום באינטרנט – מתי מומלץ לעשות קידום אורגני ומתי ממומן?

זה נאמר בעבר, אך צריך תמיד לזכור זאת: הטראפיק זה נשמת חייה של כל התנהלות שיווקית דיגיטלית.

ההצלחה של עסק מקוון תלויה במידה רבה בכמות התעבורה שהוא יכול לייצר לדפים שלו. זו עובדה שאין עליה עוררין.

מה שעומד לדיון רב, לעומת זאת, הוא העניין של קידום אתרים (SEO) לעומת קידום ממומן (PPC), שתי הגישות החזקות ביותר שמניבות טראפיק. SEO מייצג אופטימיזציה למנועי חיפוש. PPC מייצג תשלום לפי לחיצה. למרות שהמטרה הסופית שלהם זהה, הם מושגים שונים הדורשים טכניקות ומתודולוגיות שונות.

 

אז מתי כדאי להשתמש בטכניקות SEO על פני PPC?

להלן כמה נסיבות שבהן קידום באינטרנט אורגני יכול להועיל מאוד לעסק מקוון.

 

כאשר רוצים תוצאות עקביות

לקידום אתרים תקופת עבודה ארוכה יחסית. ההגעה לדף הראשון של תוצאות מנועי החיפוש לא תתרחש בן לילה ואף לא בעוד שבוע. אך ברגע שתגיע לשם היא תימשך זמן מה. ברגע שהאתר שלך מגיע לשם באמצעות SEO, תוכל ליהנות מטראפיק מתמשך.

 

כאשר ברצונך לבנות אתר "סמכות"

אתר "סמכות" הוא מרכז משאבים המבוסס לנישה מסוימת. זהו אתר Go to בכל פעם שאנשים בנישה זו זקוקים למידע מסוים. אתר "סמכות", ברגע שיוצא לדרך, יוכל לייצר תנועה רבה על בסיס זיכרון כתובות אתרים בלבד.

 

כאשר אתה רוצה להגדיל את ערך האתר שלך

אתרים הם נכסי נדל"ן וירטואליים. אם אתה מתכנן למכור את האתר שלכם במחיר פרמיום, עלייך להגדיל את ערכו. אחד הדרכים להגדיל את הערך היא לשפר את הדירוג שלו במנועי החיפוש, בכדי להגדיל את הטראפיק.

 

אז מתי כדאי להשתמש באסטרטגיית PPC?

להלן כמה נסיבות בהן PPC יועיל מאוד לעסק מקוון.

כאשר רוצים תוצאות מיידיות

PPC יביא תוצאות במהירות. מהר מאוד! אתה יכול לספור את הדקות לפני שעומס המבקרים יגיע לדפים שלך. הסיבה לכך היא שברגע שקמפיין הפרסום שלך ב- PPC יאושר (בתנאי שההצעות שלך גבוהות מספיק בכדי לזכות במיקום מועדף), המודעות שלך יוצגו מיד כך שמיליוני אנשים יראו אותם. התנועה תהיה כמעט מיידית. לפיכך, PPC עובדת בצורה מדהימה עבור השקת מוצרים, מבצעים או הבאת טראפיק מיידי לאתר חדש.

 

כאשר מחפשים תנועה ממוקדת ביותר

בניגוד ל- SEO, שיווק PPC יאפשר לך לצמצם את הצופים במודעות שלך על סמך הנתונים הדמוגרפיים שלהם. פלטפורמות PPC רבות, כמו אתרי מדיה חברתית, מאפשרות לך לקדם את טווח הגילאים, המגדר, מדרגת ההכנסה, רמת ההשכלה ואפילו המצב המשפחתי של האנשים שיוכלו לראות את המודעה שלך.

 

כאשר מקדמים הצעה התלויה בזמן

שיווק מוצרים, שירותים או אירועים עם תאריך תפוגה הוא תמיד מרוץ נגד הזמן. לעתים קרובות, התקופה הארוכה של קמפיינים לקידום אתרים תניב תוצאות מאוחר מדי. עבור הצעות התלויות לזמן, התועלת בשיווק PPC תהיה מושלמת.

 

מד

אולי תאהבו גם את