חיפוש

כתיבה שיווקית – מהו סוד המקצוע?

בכדי לשרוד בעולם העסקים אנו צריכים למכור ולמכור הרבה.

לכן עולה השאלה מה אנו צריכים לעשות בכדי למכור יותר? אז אין ספק כי אנו צריכים מוצר איכותי וטוב, עובדים מעולים ומערכת תפעול ברמה הגבוהה ביותר שיש.

אך בסופו של דבר כל אלו בטלים אם מסע השיווק שלנו אינו מתנהל ברמה גבוהה.

אז על מה אנו צריכים לשים דגש בתחום השיווק? על כתיבה שיווקית ברמה גבוהה.

ככל שהתכנים שלכם יהיו יותר איכותיים כך תשכנעו יותר אנשים לקנות את המוצר שלכם.

הסוד בכתיבה שיווקית ברמה גבוהה הוא ליצור עניין ומתח ולספק לקוראים כמה שיותר מידע וכך הכתיבה שלכם תגיע אל כמה שיותר אנשים ותגדיל את המכירות שלכם וכל זאת בהשקעה כספית קטנה יחסית וזה יתרון עצום שאי אפשר להכחישו.

 

מדוע ניסיון הוא קריטי בעולם הכתיבה השיווקית?

אין ספק שאנו צריכים לעשות כל מאמץ בכדי לבחור את הכותב הטוב ביותר בשוק. ככל שהכותב יהיה יותר טוב כך הכתיבה תהיה יותר מקצועית, יותר איכותית, יותר מעניינת והכי חשוב יותר מוכרת וזה דבר משמעותי ביותר. אז איך נבחר את הכותב הטוב בשוק? מה אנו צריכים לעשות בכדי להבטיח כי הכותב יענה על הצרכים שלנו? התשובה היא שאנו צריכים לבחון את הניסיון של הכותב. עליכם להבין כי הניסיון של הכותב מעיד על האיכויות שלו וזאת עקב העובדה כי הוא שרד בשוק זמן רב ולכן כנראה שהוא מבצע עבודה טובה כי הלקוחות מצביעים ברגליים וחוזרים אליו שוב ושוב ולכן הוא וותיק.

 

אל תבחרו כותב שיווקי מבלי לקבל עליו המלצות

כתיבה שיווקית היא מקצוע בפני עצמו והיא שונה מאשר כתיבת SEO או כתיבת ספרים ואת זאת חשוב לזכור. על רקע זה אנו חייבים לציין כי לא כדאי לכם לבחור כותב שיווקית מבלי לקבל עליו המלצות. עליכם להבין כי המלצות שוות זהב והן יבטיחו לכם כי תבחרו כותב איכותי וזה שווה המון. כאן עולה השאלה איך נשיג המלצות על לקוחות והתשובה היא שאנו צריכים לפנות אל כותב התוכן ולבקש ממנו שיפנה אותנו אל לקוחות אשר עבדו עמו בעבר. לאחר שתקבלו את הטלפונים של הלקוחות הללו אתם תוכלו לפנות אליהם ולשמוע מהם האם הכותב הוא ברמה גבוהה והאם הוא יודע כיצד לכתוב כתיבה שיווקית איכותית ומקצועית.

 

אל תבחרו את הכותב הזול ביותר בשוק בשביל כתיבה שיווקית

עוד נקודה שאנו רוצים להדגיש בפניכם היא שלא כדאי לכם לעבוד עם כותב הזול בשוק. עליכם להבין כי כותב זול יעשה טעויות כמו טעויות כתיב או לא יכתוב חומר ברמה גבוהה ולכן עדיף לעבוד עם כותב קצת יותר יקר אשר יענה על הצרכים שלכם בצורה מושלמת ויבטיח כתיבה שיווקית ברמה גבוהה.

 

כותבת מקצועית

אולי תאהבו גם את