חיפוש

המדריך המושלם לבניית אתרים

כל עסק מכל סוג וכל תחום שהוא חייב לתחזק נוכחות חזקה באינטרנט כדי להמריא.

נוכחות כזו כוללת פרופילים ברשתות חברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר וכמובן – אתר אינטרנט.

אתרי אינטרנט עסקיים הם חלון הראווה של העסק וכרטיס הביקור אליו וצריכים להיות אינפורמטיביים ולהכיל את המידע הרלוונטי מצד אחד, אך מצד שני צריכים להיות נעימים לעין ונוחים לגלישה.

כיצד נשיג את האיזון המנצח? לשאלה זו נתייחס במאמר הבא

 

אפיון האתר

את בניית האתר יש לקחת ברצינות, וכמו כל דבר שלוקחים ברצינות יש לאפיין מראש מה אנחנו רוצים לקבל ומהן המטרות שלנו. אתר אינטרנט יכול לשרת מספר מטרות: מקום נוסף בו אנחנו מבצעים מכירות, מציעים אינפורמציה על המוצר, מפיצים מסרים שיווקיים ועוד. יש להבין מהי המטרה הסופית כדי להתאים את העבודה למטרה.

 

השקעה בתוכן איכותי

בסופו של דבר התוכן היא הסיבה בגינה אנחנו נכנסים לאתר. אם אין תוכן רלוונטי ואיכותי לא יהיה לנו מה לעשות שם. מסיבה זו יש לדאוג לתוכן ברמה גבוהה שנכתב על ידי כותבי תוכן מוכשרים שיודעים לכתוב באופן מעניין ושיווקי.

 

חוויית משתמש

חוויית משתמש מתייחסת לחוויית הגלישה באתר מעיניו של המשתמש. על האתר להיות מוכוון למשתמש ולהיות נוח לגלישה וקריאה. חשוב שיהיה קל לנווט באתר, ושלא נצטרך להתאמץ יותר מדי כדי לבצע פעולות פשוטות. חוויית משתמש היא קריטית להצלחת האתר, שכן כאשר חוויית המשתמש גרועה גולשים יעזבו אותו במהירות, והדבר ישתקף בדירוג האתר במנועי החיפוש.

 

קידום אורגני

מנועי החיפוש היא הדרך של משתמש שלא מכיר את האתר שלנו להגיע אליו. קידום אורגני הן הפעולות שאנחנו מבצעים כדי שהאתר שלנו ימוקם כמה שיותר גבוה בתוצאות חיפוש שנוגעות לאתר שלנו. פעולות כאלו יכולות לכלול מיקום של קישורים באתרים אחרים מכיוון שגוגל רואה זאת כהמלצה על האתר, הטמעה של מילות מפתח ועוד.

 

הטמעה של מילות מפתח

נרחיב קצת על העניין: חשוב מאוד לנסות להיכנס לראש של גולש ולהבין מה איזה מילים הוא מחפש בגוגל כדי לשלב מילים כאלו באתר שלנו. מילות מפתח היא הדרך של גוגל לדוג את האתר שלנו ולהציג אותו בתוצאות חיפוש, ולכן יש לשלב בתוכן מילות מפתח פופולאריות אך יש לעשות זאת באופן טבעי ולא מתאמץ, כך שהקורא לא יחשוב שסתם שילבנו באופן מלאכותי מילים לא קשורות.

 

בניית אתר כחלק ממיתוג עסקי

עסקים רבים מבינים שבניית אתר אינטרנט צריכה להיעשות כחלק ממיתוג עסקי, שכן אתר הוא חלק מהזהות של העסק. לכן אנחנו ממליצים להיעזר במשרד מיתוג מוביל לבנייה ולעיצוב האתר שלכם.

משרד מיתוג כזה הוא ברנדוויז. זהו משרד בוטיק המתמחה במיתוג, פרסום, תקשורת שיווקית וכן בניית אתרים לעסקים. מדובר בתהליך שלם שלא כולל רק בנייה של האתר עצמו, אלא הבנה של המסרים השיווקיים וכן פיצוח קהל היעד.

 

אתר אינטרנטי

אולי תאהבו גם את

מכשירים דיגיטליים
כיצד בונים אתרים?

אתם מתים לבנות אתר, אבל אין לכם מושג קלוש מאיפה מתחילים, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! מה השלבים בפרויקט הקמת אתר ואיזה סוגי אתרים יש?

קראו עוד »
מסך
5 טיפים לבניית אתרים

המהפכה הדיגיטלית הביאה לעולמנו שינויים רבים ובשורות משמחות. אחת מהמגמות הבולטות ביותר שהחלו בעקבותיה, היא הזינוק בכמות וברמת האתרים ברשת. בהתאם, נוצר שוק רחב ומגוון

קראו עוד »