חיפוש

מה ההבדל בין מרכזיה סלולרית לבין מרכזיה רגילה?

כאשר אנו קונים דבר חדש אנו חייבים להבין בדיוק מה אנו קונים.

זה נכון כאשר אנו מדברים על אדם פרטי וזה נכון פי כמה כאשר אנו מדברים על חברה.

כל חברה אשר קונה דבר חדש חייבת להבין בדיוק מה היא קנתה בכדי שהדבר ישרת אותה, את עובדיה ואת לקוחותיה בצורה הטובה ביותר שיש.

זה נכון גם כאשר אנו מדברים על קניית מרכזיה סלולרית.

אם כן ההבדל בין מרכזיה סלולרית ובין מרכזיה רגילה נעוץ בכך שמרכזיה סלולרית לא מותקנת בעסק אלא נמצאת על שרתים של החברה שמוכרת אותה.

כך המרכזייה היא הרבה יותר יעילה ועלות התפעול שלה הרבה יותר נמוכה ולא רק זאת אלא שאתם חוסכים מקום יקר בעסק שלכם וזה שווה המון.

לכן הבחירה במרכזיה סלולרית היא כה חכמה וכה טובה לכל עסק קטן או גדול.

 

מדוע כדאי לקבל המלצות על המרכזייה שאתם קונים?

עליכם להבין כי מרכזיה סלולרית משדרגת את העסק שלכם ומביאה אותו למאה העשרים ואחת. על רקע זה אנו חייבים לציין שיש משמעות אדירה לשאלה איזה מרכזיה אתם קונים. עליכם להבין כי יש מרכזיות סלולריות או מרכזיות בענן מעולות ויש מרכזיות פחות טובות. אתם בוודאי רוצים לדעת איך תקנו את המרכזיות הטובות? אם כן מה שאתם צריכים לעשות זה לדבר עם לקוחות אשר קנו את המרכזיות בעבר ולשמוע מהם האם הם ממליצים על המרכזייה שהם קנו או לא וכך תעשו את ההחלטה הטובה ביותר בנוגע למרכזיה שתקנו וזה שווה המון לכל עסק ועסק.

 

אל תקנו את המרכזייה הזולה ביותר בשוק

אם אתם מחפשים אחר מרכזיות לעסקים קטנים או לחילופין מרכזיית IP עליכם להבין כי יש משמעות לשאלת המחיר של המרכזייה. נאמר כבר בהתחלה אנו לא אומרים לכם לקנות את המרכזייה היקרה ביותר בשוק אך באותה נשימה אנו ממליצים לכם לא לקנות את המרכזייה הזולה ביותר בשוק. עליכם להבין כי מרכזיה זולה במיוחד תהיה מרכזיה גרועה במיוחד וזה לא נתון במחלוקת. אם תתפשרו ותקנו את המרכזייה הזולה בשוק מהר מאוד היא תיהרס לכם ואתם תהיו בבעיה. לכן זה לא צעד חכם לנסות ולחסוך על מרכזיה ועדיף להשקיע עוד קצת כסף ולקנות מרכזיה יותר איכותית אשר תשרת אותנו במשך זמן רב יותר.

 

שימו לב לאבטחה של המרכזייה לפני שאתם קונים אותה

כיום מתקפות סייבר הן מאוד נפוצות ולכן חובה להבטיח כי המרכזייה בענן מוגנת מפני מתקפות אלו. עליכם לוודא כי חברת הענן שמוכרת את המרכזייה שמה דגש על נושא האבטחה וזאת בכדי להבטיח כי המרכזייה שלכם תהיה מוגנת וללא כשלים או בעיות וזה משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת אם אתם רוצים לפעול בחכמה ולהגן על המרכזייה ועל העסק שלכם.

 

נציגות שרות

 

אולי תאהבו גם את

חיסכון כספי
3 טיפים לחיסכון כלכלי

אתם תמיד במינוס? מנסים לצמצם הוצאות? חולמים לחסוך ולא מצליחים? אנחנו מכירים את המצב שלכם טוב יותר ממה שאתם חושבים. היינו שם, ולמדנו בדרך ארוכה

קראו עוד »
סרטים
4 יתרונות בסרטי תדמית

חברות, עסקים, גופים ומותגים – אולי תופתעו לשמוע, אבל כל אלו משתמשים בסרטי תדמית. המטרה של סרטי תדמית היא די פשוטה – שיפור התדמית של

קראו עוד »