חיפוש

איך תסירו תוצאה שלילית מגוגל בצורה האפקטיבית ביותר

עסקים המפרסמים באינטרנט מקבלים לא פעם תגובות וביקורות שליליות שעלולות להזיק למוניטין ולמכירות שלהם ומונעות מהם לצמוח.

המאמר יפרט איך מסירים תוצאה שלילית מגוגל באופן אפקטיבי.

 

איך מסירים תוצאות שליליות בגוגל?

הסרת תוצאות שליליות בגוגל נעשית לעסקים המקבלים ביקורות ותגובות שליליות מהלקוחות, ביקורת של כתבים, מתחרים הפוגעים במוניטין ועוד. כל עסק באשר הוא רוצה שהתגובות על העסק שלו יהיו חיוביות אך במציאות זה לא תמיד כך. כאשר יש ביקורות חיוביות או שליליות הן מופיעות בעמודים הראשונים של מנוע החיפוש בגוגל וחשופות לקהל הרחב. העסק מאבד מהמוניטין שלו כאשר החשיפה שלילית ועליו לנקוט בפעולות שיסירו אותה ובאופן שיופיעו רק תגובות חיוביות. קידום אתרים נכון ומקצועי יכול לסייע למתג את העסק באופן חיובי ולהסיר את התוצאות השליליות בגוגל.

 

הסיבות להסרת התוצאות השליליות

חוץ מביקורות ותגובות שליליות עלול להיחשף בגוגל מידע שאתם לא רוצים שהגולשים יהיו חשופים לו. למשל מידע חסוי, פרסומים שאינם רלוונטיים לאתר של העסק, תכנים כפולים, פרסומים חיצוניים עם אזכורים שליליים ועוד. באופן טבעי פונים למפרסמים ומבקשים שיסירו את האזכורים השליליים אך לא כולם נענים לכך ולא מסירים אותם אלא אם מגישים נגדם או נגד גוגל תביעה משפטית. כאן נכנסים לתמונה משרדי קידום האתרים שעוסקים בניהול מוניטין באינטרנט על מנת לדחוק את התוצאות השליליות ולהחליפן בתוצאות חיוביות.

 

מה עושה חברה לניהול מוניטין באינטרנט?

חברה לניהול מוניטין באינטרנט היא חברה מקצועית ומנוסה שעוסקת בקידום אתרים ומשתמשת באותן טכניקות על מנת לדחוק תוצאות שליליות. הפעולות שלה נעשות במישור טיפוח האתר של העסק ובפרסום אינטרנטי נוסף. למשל, החברה תפתח לעסק פרופיל עסקי ברשתות חברתיות שבאמצעותו יהיה ניתן לייצר אינטראקציה חיובית עם המשתמשים, לצבור כמות גדולה של עוקבים ולמתג את העסק באופן חיובי. פעולות נוספות לניהול המוניטין יהיו גם אלמנטים כמו פתיחת ערוץ ביוטיוב, ערך בוויקיפדיה, פתיחת בלוג, כתיבת תוכן משמעותי ואיכותי, כתיבת תוכן שיווקי, קידום מילות המפתח באתר בהתאם למילות המפתח של המתחרים, בניית קישורים אופטימליים שיובילו לאתר של העסק ולמאמרים איכותיים ואתרים מועילים אחרים וכל דרך נוספת שתשיג תוצאות חיוביות בעמודים הראשונים של גוגל. ככל שהקידום ייעשה מכל הכיוונים ובצורה מסיבית ואיכותית, כך התוצאות השליליות יידחקו לעמודים האחרונים של גוגל עד שייעלמו לגמרי.

 

האם התוצאות השליליות יחזרו?

תוצאות שליליות בגוגל יכולות להגיע כל העת גם אם מסירים את הנוכחיות מכיוון שעסק תמיד מקבל ביקורת והדעות חלוקות לכאן ולכאן. עם זאת, ניתן למנוע את התופעה באמצעות תחזוקה שוטפת אותה עושה קידום אתרים. כאשר העסק מתעדכן ורלוונטי, מתחדש ומעניק ענין וסקרנות הוא לא יאבד את המוניטין שלו. לפיכך, שימוש בשירותי ניהול מוניטין באינטרנט באופן קבוע יסייעו לשמור על המוניטין של העסק.

 

מנוע חיפוש

אולי תאהבו גם את