חיפוש

11 פלטפורמות חשובות לשיווק דיגיטלי

1)     פייסבוק

פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם וככזאת היא מהווה פלטפורמה חשובה לשיווק דיגיטלי. מדובר על פלטפורמה שמביאה תוצאות וכדאי לעשות בה שימוש אם אתם מחפשים אחר שיווק דיגיטלי איכותי ומקצועי וזאת עובדה.

2)     אינסטגרם

אינסטגרם היא האחות הקטנה של פייסבוק אך אפשר לומר כי אצל צעירים היא הרבה יותר מוצלחת. אם אתם בעניין של פרסום לצעירים אין ספק כי זו הרשת בשבילכם ואין ספק כי אפשר להגיע לתוצאות מאוד יפות בשיווק דיגיטלי ברשת זו.

3)     ווטסאפ

ווטסאפ שייכת גם היא לפייסבוק אך היא מהווה רשת שונה לחלוטין מפייסבוק או אינסטגרם. על רקע זה אנו חייבים לציין כי אפשר להגיע לדברים יפים מאוד בפרסום ברשת זו וכדאי להכיר את האופציות השונות לפרסומות בווטסאפ.

4)     לינקדין

לינקדין היא רשת לחיפוש עבודה ורשת מאוד מקצועית ולכן היא מהווה פלח שוק מרכזי בתחום של פרסום. יש תורה שלמה של פרסום ברשת זו וכדאי להכיר את האופציות השונות לפרסום ברשת זו.

5)     פינטרסט

בישראל פינטרסט תפסה פחות חזק אך בחו"ל היא זוכה להצלחה אדירה ורשת שזוכה להצלחה היא רשת שאנו צריכים להשקיע בה ולהשקיע בה הרבה מאוד בתחום של שיווק דיגיטלי.

6)     טוויטר

טוויטר היא רשת חברתית של מובילי דעת קהל ולכן פרסום דרכה הוא אופציה נהדרת לכל מי שרוצה להגיע אל כמה שיותר אנשים. אפשר לראות כי כל מי שמכבד את עצמו נמצא בטוויטר ונראה כי זה לא עתיד להשתנות בשנים הקרובות.

7)     גוגל

לא צריכים להיות חלק של אונליין שמונליין בכדי להבין כי גוגל היא הפלטפורמה הגדולה ביותר לשיווק דיגיטלי. גוגל האי ענק בעולם האינטרנט וכל חברה שרוצה לצאת במסע פרסום באינטרנט צריכה לקחת בחשבון את גוגל כאופציה מעולה.

8)     טאבולה ואאוטברין

טאבולה ואאוטבריין הן שתי חברות המציעות אופציה מעניינת למי שרוצה לפרסם באינטרנט וזאת עקב העובדה כי החברה מציעה לפרסם באתרי חדשות וכך הפרסום שלהם זוכה להצלחה גדולה באפיקים אלו.

9)     GMAIL

לא רבים מודעים לכך אך פרסום דרך GMAIL הוא פרסום שזוכה להצלחה גדולה. כיום אפשר לפרסם בג'מייל כמעט כל דבר ופעמים רבות זו אופציית הפרסום הכי טובה שיש בשוק וזה לא נתון בספק.

10)  YAHOO

YAHOO אולי פחות מוכר בארץ אך בארצות הברית יש לו נאמנים ולכן אם אתם רוצים לפנות אל האפיק של ארצות הברית אין ספק כי יאהו היא אופציה נהדרת בשבילכם ובשביל החברה שלכם.

11)  טלגרם

אי אפשר לדבר על פלטפורמה לשיווק דיגיטלי מבלי להזכיר את טלגרם. מדובר על פלטפורמה נהדרת אשר תשרת אתכם בצורה מעולה ואשר תאפשר לכם להגיע לקהל צעיר או לקהל אשר אי אפשר להגיע אליו בפלטפורמות אחרות.

 

רשתות

אולי תאהבו גם את

4 שיטות לפרסום דיגיטלי מוצלח
4 שיטות לפרסום דיגיטלי מוצלח

בעידן הדיגיטלי, הפרסום עבר מהפך משמעותי. שיטות מסורתיות כגון מודעות מודפסות ושלטי חוצות כבר אינן יעילות בהגעה לקהלי יעד. במקום זאת, עסקים פונים לפרסום דיגיטלי

קראו עוד »