חיפוש

3 דברים חשובים בעת עיצוב לוגו לכרטיס ביקור

מרבית האנשים חושבים כי יצירת כרטיסי ביקור מיותרת כיום בעולם הדיגיטלי.

אך זוהי טעות, שכן כרטיס ביקור מהווה את הרושם הראשוני שלכם בעיני הלקוח, והוא יכול ליצור את התדמית שלכם אם רק תדעו איך לעצב אותו ואת הלוגו שיתנוסס עליו בצורה הנכונה ביותר.

 

שיווק העסק בעזרת לוגו וכרטיס ביקור

עיצוב לוגו הינו בין הפעולות השיווקיות הראשונות שעליכם לעשות בעת הקמת עסק חדש. הלוגו ממתג את העסק שלכם, מייחד אתכם על פני עסקים דומים, ונצרב בזיכרון של הלקוחות. המפגש הראשוני שלכם עם לקוחות, לרוב יסתיים במסירת כרטיס הביקור שלכם. על גבי כרטיס הביקור מופיע הלוגו שבחרתם, כך שאם יהיה לכם לוגו איכותי ונכון מבחינה שיווקית, כרטיס הביקור יצור רושם של מקצועיות ויוקרה, ויפתה לקוחות לבחור בעסק שלכם.

 

התאמת עיצוב הלוגו לכרטיס הביקור

עיצוב לוגו נעשה בדרך כלל על ידי מעצב מקצועי, שיודע איך ליצור לוגו פשוט שקל לזכור ולזהות. ישנם כללים עיצוביים בעת עיצוב הלוגו, כגון שימוש מוגבל בכמות הצבעים, גרפיקה פשוטה ולא מסובכת מידי, ושימוש בכיתוב ייחודי המתכתב עם אופי העסק והשפה העיצובית. מאחר והלוגו מודפס על גבי כרטיס הביקור, עליו להיות מוצלח גם בגודל קטן יחסית, ועדיין להצליח להעביר את המסר.

 

רלוונטיות הלוגו

על הלוגו שלכם להיות רלוונטי לעסק שלכם. הסמל שתיצרו צריך לרמז ללקוח מהו סוג השירות או המוצר אותו אתם מציעים, ולכן צריך להגיע מאותו עולם התוכן. כרטיס ביקור טוב צריך להיות עם כמה שפחות מלל, על מנת שלא יהיה עמוס מידי, ולכן ישנה חשיבות רבה לכך שהלוגו שלכם יספק תיאור ברור של השירות שאתם משווקים.

 

מי יקבל את כרטיס הביקור שלכם?

כאשר אתם חושבים על עיצוב הלוגו שלכם, חשוב קודם כל להבין מהו הקהל היעד שלכם, ומי הולך להיחשף לכרטיס הביקור שלכם. אם קהל היעד שלכם הוא קהל צעיר יותר, תוכלו ליצור לוגו צבעוני ושמח שיתפוס את העין. אולם אם אתם פונים בעיקר לקהל מבוגר יותר ורציני יותר, עליכם להתאים את עיצוב הלוגו כך שכרטיס הביקור שלכם ישדר רצינות ומקצועיות.

 

חשיבות כרטיס הביקור לעסק

כרטיס הביקור שלכם הוא הרושם הראשוני שלכם, וידוע כי רושם ראשוני משפיע מאוד. אם ברצונכם להתבלט מעל חברות אחרות, ולמשוך לקוחות אל העסק שלכם, עליכם להשקיע בתדמית שלכם. עיצוב כרטיס ביקור ויצירת לוגו הם אבני הדרך הראשונות בשיווק העסק. על הלוגו להתאים בגודלו ובעיצובו לכרטיס הביקור, לגרום ללקוח להבין עם כמה שפחות מילים מהו השירות אותו אתם מציעים, ולשדר את המסר הנכון לקהל היעד שלכם. מאחר וישנה חשיבות כה רבה לכרטיס הביקור וללוגו, מומלץ לפנות למעצב מקצועי שיצור לכם את המיתוג שישווק אתכם נכון.

 

כרטיס

אולי תאהבו גם את

חיסכון כספי
3 טיפים לחיסכון כלכלי

אתם תמיד במינוס? מנסים לצמצם הוצאות? חולמים לחסוך ולא מצליחים? אנחנו מכירים את המצב שלכם טוב יותר ממה שאתם חושבים. היינו שם, ולמדנו בדרך ארוכה

קראו עוד »
סרטים
4 יתרונות בסרטי תדמית

חברות, עסקים, גופים ומותגים – אולי תופתעו לשמוע, אבל כל אלו משתמשים בסרטי תדמית. המטרה של סרטי תדמית היא די פשוטה – שיפור התדמית של

קראו עוד »