חיפוש

4 סיבות לבניית אתרים מורכבים

אתרים מורכבים הם אתרים משוכללים הכוללים פונקציות רבות ומגוונות, אשר נבנים באמצעות מומחים ומתכנתים מיומנים לבניית אתרים.

המאמר יפרט 4 סיבות לבניית אתרים מורכבים.

 

1 – אינטגרציה באמצעות AIP

אתר מורכב שצריך לשלב בין מערכות שונות חייב לעשות אינטגרציה באמצעות AIP שהוא למעשה קוד. ישנן חברות המשווקות ללקוחות שירותים המשלבים מערכות רבות ולפיכך חייבות את האינטגרציה הזו. למשל, אתר הנותן שירות של קרוזים  צריך לתת ללקוחות שלו מידע לגבי לוחות זמנים, טיסות, בתי מלון, העברות, חבילות שייט וכד'. ה-AIP משלב בין כל המערכות הללו ומעניק לחברת הקרוזים את האינטגרציה הדרושה להם.

 

2 – אתרים בהתאמה אישית

ישנם ארגונים הזקוקים לאתרים מורכבים שיותאמו להיררכיה ולאופי שלהם. למשל, כאשר זקוקים למספר הרשאות. המנהל צריך הרשאה לאלו העובדים תחתיו, עובדים אחרים בארגון זקוקים להרשאות על מנת לצפות בדוחות של הכנסות והוצאות, הרשאות לסוכנים וללקוחות שבודקים עסקאות שביצעו, סטטוסים וכד'. באתר https://wealth.org.il ניתן ללמוד כיצד לבנות אתרים בהתאמה אישית שרמת המורכבות שלהם מחייבת למידה מקצועית של בנייה וקידום אתרים עם כל התוכנות והשיטות הטכנולוגיות השונות.

 

3 – אתרים עם לוחות

אחד מהאתרים המורכבים יותר הם אתרים עם לוחות כמו לוח דרושים למשל. אלו אתרים המחייבים גישה למנועי חיפוש ומאגרי מידע על מנת שיוכלו לרכז את המידע הנדרש ללקוחות שלהם שיוכלו למצוא את הפרטים שהם מחפשים באופן נגיש, מהיר וקל. כאשר גולשים באתרים כאלו בתור לקוחות איננו מרגישים את המורכבות כי הכל הולך חלק בזכות מבנה האתר המורכב והאיכות שלו. המורכבות נעשית בהצלבה של המידע הדרוש בטכניקות מסובכות שהתוצאה שלהן מאפשרת שימוש אופטימלי וגלישה נוחה למשתמשים.

 

4 – אתרים המורכבים מקטגוריות

כאשר בונים אתרים המורכבים ממספר קטגוריות המשולבות זו בזו יש לבנות אותם בצורה מקצועית ובאופן מדויק. למשל, בניית אתר כמו יד 2 מכיל מספר קטגוריות ופרמטרים שבאמצעותם ניתן לגלוש באתר בקלות וביעילות ולמצוא את מה שצריכים. הלקוחות אינם מודעים לכך שלאתר יש בסיס חזק המשלב קוד מיוחד שמעניק את היכולת לגלוש בקלות באתר. את המורכבות נוהגים לעשות גם באתרי אינדקס שונים, פיתוח מנועי חיפוש מתוחכמים ומערכות CRM.

לסיכום, אלו סיבות מספיק טובות כדי לבנות אתרים מורכבים הנבנים באמצעות צוות של מומחים מקצועי. את הפיתוח מומלץ לעשות בארץ על ידי מתכנתים המדברים באותה שפה ומסוגלים להיות זמינים על מנת לשדרג את האתרים הללו בעתיד ולבצע אופטימיזציה מדי פעם. יתרה מכך, האתרים המורכבים צריכים להיות תחת אחריות מקצועית, תמיכה שוטפת, הדרכות ומתן פתרונות יצירתיים. ככל שמקימי האתרים יעניקו מענה ואחריות למבקשי האתרים, כך האתרים יעבדו באופן אופטימלי והלקוחות יהיו מרוצים ופעילים בהם. התמיכה האנושית השוטפת לבניית אתרים בעלת חשיבות עליונה ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר באתרים מורכבים.

 

מסך עם נתוני קידום

אולי תאהבו גם את

מכשירים דיגיטליים
כיצד בונים אתרים?

אתם מתים לבנות אתר, אבל אין לכם מושג קלוש מאיפה מתחילים, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! מה השלבים בפרויקט הקמת אתר ואיזה סוגי אתרים יש?

קראו עוד »
מסך
5 טיפים לבניית אתרים

המהפכה הדיגיטלית הביאה לעולמנו שינויים רבים ובשורות משמחות. אחת מהמגמות הבולטות ביותר שהחלו בעקבותיה, היא הזינוק בכמות וברמת האתרים ברשת. בהתאם, נוצר שוק רחב ומגוון

קראו עוד »