חיפוש

מי יכול לעבוד בדרופשיפינג?

במאמר הבא נעסוק בדרופשיפינג, מהן היתרונות והחסרונות של שיטת מסחר זו, למי היא מתאימה, איך מתחילים ואיך השיטה למעשה עובדת בפועל.

אז אם הייתם רוצים להתחיל לעסוק בשיטה זו, או להבין מה כל ההתלהבות סביב השיטה, המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם!

 

מה זה דרופשיפינג?

דרופשיפינג היא למעשה שיטת מסחר פופולארית ונפוצה באינטרנט. על פי שיטה זו, כל אחד יכול ליצור קשרים עם ספקים שונים מכל רחבי העולם, ולמכור את המוצרים שלהם בחנות האינטרנטית שלו. בטח אתם שואלים את עצמכם, למה זה בכלל משתלם לספק?
אז התשובה היא שאנשי הדרופשיפינג חוסכים לספק את שירותי התיווך ללקוח, מענה, טיפול בבעיות שילוח והרבה כאב ראש נלווה של שירות לקוחות.
בעלי החנות האינטרנטית מרוויחים את ההפרש שבין עלות המוצר עצמו למחיר אותו משלם הלקוח עבור המוצר. בשיטה זו אין כל צורך להחזיק את הסחורה בעצמך, אפשר לעבוד מהבית. שיטה זו נפוצה בעיקר באתרים כמו: אליאקספרס, איביי, אמזון, שופיפיי וכו'.

 

יתרונות הדרופשיפינג:

לא נדרש הון גדול כדי להתחיל

היתרון הכי בולט של שיטת מסחר זו הוא שאינך צריך הון בכדי להתחיל לסחור באינטרנט, בניגוד לדעה הרווחת למה שאנחנו מכירים וחושבים על מסחר מסורתי. בשיטת הדרופשיפינג אתה לא צריך לרכוש את המוצר אלא אם כבר מישהו קנה אותו ממך דרך החנות האינטרנטית שלך, וכבר קיבלת עליו תשלום. הסיכון נמוך יותר.

 

קל להתחיל

לסחור בדרופשיפינג הרבה יותר קל להתחיל מאשר להתמודד עם הייצור של המוצר עצמו, עם דרופשיפינג אתה לא צריך להתמודד עם: ניהול או השכרה של מחסן, אריזה ושילוח של ההזמנות, מעקב אחר מלאי, החזרות של משלוחים וכו'.

 

הוצאות נמוכות

מכיוון שאתה לא צריך להתעסק עם ייצור או אחסון, ההוצאות הכלליות שלך נמוכות. למעשה רוב חנויות הדרופשיפינג מתנהלות מהבתים הפרטים של הסוחרים.
לא צריך יותר ממחשב נייד וכמה הוצאות התחלתיות מזעריות בשביל להתחיל.

 

אינך מוגבל במיקום

מכיוון שאתה עובד דרך הלפטופ, בכל מקום שבו תהיה תוכל להמשיך לעבוד כרגיל ואינך מחוייב למיקום גאוגרפי אחד.

 

חסרונות הדרופשיפינג:

מתחרים זולים יותר

מכיוון שקל להתחיל, יהיו המון חנויות מתחרות שימכרו מוצרים דומים לשלך במחירים נמוכים. בדרך כלל לסוחרים כאלו יהיו אתרים באיכות נמוכה ושירות לקוחות גרוע אם בכלל.

 

מלאי

בהנחה ואינך הסוחר היחיד שעובד עם הספק שלך, אין לך שליטה על כמות המלאי ויכולים להיווצר מצבים בהם מוצרים שמכרת כבר אינם במלאי.

 

בעיות שילוח

רוב חנויות האינטרנט עובדות עם כמה ספקים, מה שיכול ליצור מצב בו לקוח מזמין מ3 ספקים שונים וזה מסבך את עלויות השילוח שלך.

 

שגיאות ספק

בתוך המתווך אל מול הלקוח, אתה צריך לקחת אחריות גם על הטעויות של הספק שלך.

 

לוח מסחר

אולי תאהבו גם את

חיסכון כספי
3 טיפים לחיסכון כלכלי

אתם תמיד במינוס? מנסים לצמצם הוצאות? חולמים לחסוך ולא מצליחים? אנחנו מכירים את המצב שלכם טוב יותר ממה שאתם חושבים. היינו שם, ולמדנו בדרך ארוכה

קראו עוד »
סרטים
4 יתרונות בסרטי תדמית

חברות, עסקים, גופים ומותגים – אולי תופתעו לשמוע, אבל כל אלו משתמשים בסרטי תדמית. המטרה של סרטי תדמית היא די פשוטה – שיפור התדמית של

קראו עוד »