חיפוש

הכירו את תוכנות עריכת הכתוביות המוצלחות ביותר

כאשר אנו צופים בסרטון שמלווה בכתוביות, סביר להניח שנקרא את הכתוביות על אף שאנו מבינים את השפה המדוברת.

הכתוביות מפקסות אותנו, גורמות לנו להרגיש בטוחים שהבנו נכון את הנאמר, ומושכות אותנו להפעיל את הסרטון גם אם אנו לא מעוניינים להפעיל אותו בווליום גבוה.

 

למה כדאי להוסיף כתוביות?

כיום רבים מבינים את הצורך בהוספת כתוביות לסרטוני התוכן שהם יוצרים. ערכו של כל סרטון שתיצרו עולה כאשר אתם מוסיפים לו כתוביות, מאחר והכתוביות מאפשרות לקהל יעד נוסף להיחשף לסרטונים, כגון: כבדי שמיעה, חירשים ודוברי שפה זרה. בנוסף, צירוף הכתוביות מבטיח כי המסר שלכם יעבור בבירור.

 

עריכת כתוביות

קיימות תוכנות רבות לעריכת כתוביות והוספה שלהן בתזמון מדויק על גבי הסרטון. ניתן למצוא תוכנות חינמיות לעריכת סרטונים והוספת כתוביות, אך רובן אינן ידידותיות למשתמש, המדריכים שלהן מסובכים להבנה, וחלקן אף אינן תומכות בשפה העברית. כיום קיימות שלוש תוכנות מובילות בתשלום לעריכת סרטוני וידאו, המספקות בין היתר גם את פונקציות עריכת הכתוביות.

 

תוכנות מומלצות

פילמורה – תוכנת עריכה למתחילים וחובבנים, הקיימת גם כאפליקציה לפלאפון הסלולרי שלכם. החיסרון שלה – הוספת הכתוביות איננה פשוטה, ולרוב מתקבלת ככתב ראי.  תוכנה נוספת, היא הקמטסיה – בתוכנה זו ניתן לערוך סרטונים ברמה גבוהה, ולייבא סוגים שונים של מדיה. הקמטסיה שימושית ביותר מאחר והיא נתמכת בפורמטים רבים. התוכנה תומכת בעברית באופן מלא, כך שאין צורך לכתוב בכתב ראי או מהסוף להתחלה. לאלו המעוניינים בתוכנה מקצועית יותר, קיימת תוכנת פרמייר – תוכנה לעריכת סרטוני וידאו מקצועית של Adobe. התוכנה מסונכרנת עם שאר התוכנות של אדוב, ואופן הוספת הכתוביות בה על גבי הסרטון ברור ונוח למשתמש.

 

הזמן שלכם שווה כסף

חשוב לדעת שהוספת כתוביות בתזמון מדויק לוקחת זמן, לפעמים הרבה מאוד זמן. ההזנה של הכתוביות צריכה להיות מדויקת, ונעשית בעבודה איטית הכוללת עצירות רבות של הסרטון. בין אם אתם יוצרים סרטונים רבים ואין לכם את הזמן הפנוי לדאוג לכתוביות, ובין אם אתם פחות סבלניים לעבודה שכזו, באפשרותכם לשכור חברה המציעה שירותים של הפקת כתוביות, כך שכל מה שאתם צריכים לעשות זה להתמקד בליצור את הסרטונים.

 

אז מה קראתם פה?

רצוי ומומלץ להוסיף כתוביות לכל סרטון שמצלמים ומפרסמים, כך יותר אנשים צופים בסרטון ומגיעים אל התוכן שלכם. קיים מבחר רחב של תוכנות עריכה בהן אפשר לערוך כתוביות, אך רק חלקן חינמיות ולא כולן נוחות ופשוטות לשימוש. שלוש התוכנות הנפוצות הינן פילמורה, קאמטסיה ופרמייר, והן נבדלות ביניהן במחיר ובאיכות, אך הן המומלצות והשימושיות ביותר לעריכה כיום. במידה ואתם מסתבכים, או מעדיפים להשקיע את הזמן שלכם בדברים אחרים, תמיד תוכלו להיעזר בשירותה של חברת הפקת כתוביות שתעשה בשבילכם את העבודה.

 

אי בי סי

אולי תאהבו גם את

חיסכון כספי
3 טיפים לחיסכון כלכלי

אתם תמיד במינוס? מנסים לצמצם הוצאות? חולמים לחסוך ולא מצליחים? אנחנו מכירים את המצב שלכם טוב יותר ממה שאתם חושבים. היינו שם, ולמדנו בדרך ארוכה

קראו עוד »
סרטים
4 יתרונות בסרטי תדמית

חברות, עסקים, גופים ומותגים – אולי תופתעו לשמוע, אבל כל אלו משתמשים בסרטי תדמית. המטרה של סרטי תדמית היא די פשוטה – שיפור התדמית של

קראו עוד »