חיפוש

7 דברים שחשוב שיהיו במחשב נייד לעבודה

כאשר משדרגים או רוכשים מחשב נייד לצורך עבודה חשוב לשים לב ל-7 דברים עיקריים על מנת שהמחשב ישרת אתכם לאורך זמן.

המאמר יפרט למה צריך לשים לב.

 

1 – זיכרון גדול

ישנם מחשבים ניידים בדגמים רבים כמו מחשב נייד HP ואחרים שמהם יש לבחור את המחשב האידאלי שיתאים לצרכים שלכם. לפיכך, יש להגדיר את חוזק מעבד התמלילים לו אתם זקוקים, הזיכרון, העיצוב, גודל המסך ועוד. על מנת שהמחשב יספק את הצרכים לעובדים במהלך נסיעות חשוב לבחור במשקל קל ובסוללה ארוכת טווח ויהיו כאלו שלצורך עבודתם יזדקקו למעבד, כרטיס מסך ונפח זיכרון חזקים יותר. לפיכך, חשוב שלמחשב יהיו כוח וזיכרון היעילים לעבודה ולשמירת מסמכים וקבצים רבים. כלומר, ככל שהזיכרון יהיה גדול יותר, המחשב גם יעבוד מהר יותר. מומלץ לבחור מחשב נייד עם זיכרון של 8 מגה בייט ויותר. לגבי זיכרון חיצוני חשוב לבחור ב-128 ג'יגה או ב-2 טרה כדי שיהיה מקום אחסון גדול לתוכנות וכד'.

 

2 – מעבד איכותי

חשוב לבחור מעבד המתאים לעבודה אינטנסיבית בהתאם לצרכים בין אם הוא מיועד לחישובים ובין אם לעבודה בתלת ממד. שימו לב שהמעבד הוא מהדור החדש ולא הישן כיוון שהביצועים שלו שונים ויעילים יותר. כדי לוודא שאכן המעבד מהדור החדש בודקים את המספר הראשון שנמצא בשם הדגם מימין למקף.

 

3 – גודל המסך

בחירת גודל המסך צריכה להיות בהתאם לצצרכים. אם אתם זקוקים למסך גדול בחרו ב-15 אינץ' אך גם ניתן בהחלט להסתפק גם ב-10 אינץ'. מומלץ לרכוש מחשב עם מסך דק וקל עם רזולוציה גבוהה וחדות שייכנסו בו יותר אפשרויות כדי שלא תאלצו רוב הזמן לגלול את העכבר כדי למצוא אותן. כמו כן, ישנה חשיבות לבהירות של המסך אם אתם עובדים במקום פתוח או סגור.

 

4 – הכונן הקשיח

כאשר בוחרים במחשב נייד לצורך עבודה לא צריך כונן קשיח מעל 256 ג'גה בייט מכיוון שניתן לשמור את ארכיון הקבצים, התמונות או הסרטים בענן, בהתקן חיצוני או בסטרימינג.

 

5 – המקלדת

כמעט בכל סוג של עבודה על מחשב נייד יש צורך בהקלדות מרובות ולכן המקלדת חייבת להיות נוחה. כלומר, כפתורי ההקלדה צריכים להפעיל התנגדות ולא לשקוע. ככל שהמקלדת תהיה לכם נוחה יותר, כך תוכלו למקסם את עבודתכם.

 

6 – סוללה חזקה

בשונה ממחשב נייח, מחשב נייד אמור לעבוד ללא חשמל באמצעות סוללה. מומלץ לבחור בסוללה חזקה וגדולה עם מספר ליבות (תאים מחולקים) על מנת שתחזיק לזמן ארוך ותשמור על רצף העבודה הנחוץ.

 

7 – תגובות העכבר

העכבר מחייב תגובות מהירות שיאיצו את המעבר והגלישה על מנת להשיג רמת אופטימליות גבוהה. לסיכום, ככל שהמחשב יהיה איכותי יותר ויכלול את המרכיבים הללו, העבודה עליו תהיה יעילה יותר.

 

שולחן עבודה

אולי תאהבו גם את

חיסכון כספי
3 טיפים לחיסכון כלכלי

אתם תמיד במינוס? מנסים לצמצם הוצאות? חולמים לחסוך ולא מצליחים? אנחנו מכירים את המצב שלכם טוב יותר ממה שאתם חושבים. היינו שם, ולמדנו בדרך ארוכה

קראו עוד »
סרטים
4 יתרונות בסרטי תדמית

חברות, עסקים, גופים ומותגים – אולי תופתעו לשמוע, אבל כל אלו משתמשים בסרטי תדמית. המטרה של סרטי תדמית היא די פשוטה – שיפור התדמית של

קראו עוד »