חיפוש

כל מה שלא סיפרו לכם על קניית עוקבים לאינסטגרם בתחום האירועים

אם נוציא את תקופת הקורונה הנוכחית, תחום האירועים היה ועוד יהיה אחד מתחומי העסקים המשגשגים והפעילים ביותר בישראל.

כל ישראלי הולך לעשרות רבות של אירועים במהלך חייו ועקב כך, תחום האירועים הפך לתחרותי ומגוון יותר.

התחרות הזו, הגיעה כמובן גם לעולם האינסטגרם.  

קידום של תחום האירועים

הקידום של תחום האירועים, בין אם אתם בעלי אולם או נותני שירות, הוא עיסוק מיוחד וחשוב בפני עצמו. חשוב להשקיע בכל הגזרות באינטרנט וברשתות החברתיות כמו כן, יש לקיים מעקב שוטף אחר פניות של לקוחות, תגובות וביקורות. הקידום והטיפול ברשתות החברתיות חייב להיות כזה שמגיב ולומד משבוע לשבוע. דבר נוסף שלא יזיק, הוא מעקב אחר מתחרים בתחום ווידוא שלא נשארתם מאחור.

האינסטגרם

רבות נאמר וסופר על האינסטגרם ובשנים האחרונות, האפליקצייה הפכה לכלי עסקי לכל דבר ועניין. לא רק שהיא אחת מהרשתות החברתיות הפופולאריות ביותר, היא גם מהווה פלטפורמה איכותית לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים שרוצים להרחיב את הקהל והמכירות שלהם – בטח ובטח בעולם האירועים.

קניית עוקבים

מרגע שהאינסטגרם הפך למדד פופולאריות, התחרות בין אולמות האירועים ונותני השירות בתחום הפכה לגדולה יותר ויותר. ככל שיש יותר עוקבים, כך העסק נתפס כמוצלח יותר. בימינו, אין ספק שמספר עוקבים הוא מרכיב חשוב בלפתות משתמשים חדשים, שנתקלים בפרופיל שלכם, להישאר ולהפוך לעוקבים בעצמם. גם אם תבלו שעות רבות ביצירת עמוד מושלם עם תוכן מעניין ואיכותי, בסופו של דבר מה שישפיע על עוקבים פוטנציאליים להצטרף ולעקוב אחר העמוד שלכם הוא הרושם הראשוני. רוב האנשים לא יביעו עניין וירצו לעקוב אחר עמוד אינסטגרם לא ויראלי שאין לו עוקבים ואין בו טראפיק. תארו לכם שתעמדו בפני אפשרות לשכור את שירותיו של צלם עם עמוד אינסטגרם של 500 עוקבים או 20,000 עוקבים – במה תבחרו?

כמו כן, אם אתם חדשים בתחום האירועים, קניית עוקבים לעסק שלכם תהווה יריית פתיחה משמעותית. חשבון חדש לרוב מתקשה להשיג עוקבים ולכן, קניית עוקבים באינסטגרם תשדרג אתכם ואת תדמית העסק שלכם במהרה.

שלישית, הגדלת עוקבים שווה הגדלת לקוחות. ככה פשוט. בעידן המודרני חשיפה שווה הרבה כסף, כדי להגדיל מכירות ולקוחות יש לזכות בחשיפה והגדלת כמות עוקבים.

רביעית, השקעה נכונה בקניית עוקבים ורכישתם ממקום מהימן ובטיחותי יכול לשפר את תחזוקת הדף שלכם לאורך זמן. חשוב להקפיד על כך, משום שיש עסקים רבים שרוכשים עוקבים דרך אתרים שאינם מהימנים וזוכים לאיכות נמוכה של עוקבים ולעיתים לא זוכים בהם כלל.

חשוב לציין

השקעה בקניית עוקבים חשובה, אולם אסור להזניח את הפעילות האורגנית של העמוד שלכם. הקפידו ליצור תוכן מעניין, הקפידו להגיע לכמה שיותר אנשים "אמיתיים" וכך תיצרו שילוב מוצלח ועסק פופולארי.

לוגו של אפליקציה

אולי תאהבו גם את