חיפוש

איך לבחור מיטה זוגית שתחזיק לשנים?

נתונים מראים לנו שאדם מבלה בממוצע כשליש מחייו במיטה, ולכן כדאי שהיא תהיה כזאת שמתאימה לכם מכל הבחירות: עיצוב, נוחות, וגודל. מיטה היא הרהיט המרכזי בחדר השינה! אז, מה צריך לבדוק שבוחרים מיטה? מסתבר שלא כולם יודעים כמה מהדברים הכי חשובים שבודקים בחנות! לכן ריכזנו כאן את כל הקריטריונים שהופכים את בחירת המיטה שלכם למיטה המושלמת שתחזיק לכם שנים.

 

איך נגשים לבחירת מיטה?

הדבר הראשון שעליכם לעשות במידה והחדר ריק שאתם מחליפים מיטה זוגית בדירה קיימת הוא מיקום המיטה. נסו לחשוב האם המיטה עד כה הייתה במקום האופטימלי שלה? איפה נמצא החלון ביחס למיטה? שנית, עליכם לדעת מה גודלו של חדר השינה ומכך להסיק כמה מקום אתם מקדישים למיטה בחדרכם. המיטה הממוצעת היא 140 ס"מ רוחב ו 200 ס"מ אורך, קווין סייז היא 160 ס"מ רוחב, וקינג יכולה להגיע ל180 ס"מ רוחב. בחרו גודל בהתאם לגובה בני הזוג וגודל החדר וכך תוכלו לוודא שהמיטה בגודל מושלם.

 

נוחות מעל הכל!

כמובן כשמדובר בנוחות שהוא נושא מורכב ואינדיווידואלי לכל אדם, צריך לבחור מיטה שהיא נוחה לשני בני הזוג כמובן. כשהמיטה נוחה לנו השינה רציפה ואיכותית וכמובן משפיעה על התפקוד היומי והפרודוקטיביות שלנו, ובאופן כללי על התפקוד ברמה הפיזית והבריאותית שלנו.

 

עיצוב המיטה

אז למזלנו כיום קיימים המון סגנונות ועיצובים שונים של מיטות, השפע הזה יכול להיות מאוד מבלבל! חשוב להיצמד לסגנון העיצובי שהחלטתם עליו בחדר השינה. ערכו סקר שוק, והשוואות מחירים, זה יעזור לכם מאוד הינעל והיסגר על סגנון מיטה אחת תוך שיכלול כל הקריטריונים שדיברנו עליהם.

 

שטח אחסון

יש זוגות, כמובן בהתאם לגודל החדר, שמאוד חשוב להם שיהיה מקום אחסון במיטה בעיקר למצעים ולשמיכות וזה תנאי חשוב בבחירת המיטה. בדקו לעומק את הדברים, יש המון אופציות שונות לאחסון, ולפעמים מגלים שאולי לא חייבים את האחסון של המיטה, או להפך, תגלו שאתם ממש חייבים אותו. באופן כללי תכנון החדר מראש והיכן תמקמו את כל הרהיטים יכול לחסוך לכם כסף ובעיקר כאב ראש.

 

המזרן

המון אנשים עוברים למזרן אורתופדי, והוא הולך נהיה פופולרי לאורך השנים מכמה סיבות, בעיקר התמיכה בגב ושמירה על צורתו במהלך השינה. ברוב המקומות שבהם ניתן לקנות את המיטה ישנן אופציות לקנות גם מזרן מתאים. ולכן אם אין לכם את המזרן הקודם, או שהוא לא מתאים למיטה החדשה שרכשתם, ערכו סקר שוק לגבי מזרנים ותגיעו מוכנים לחנות.

המיטה הוא הרהיט המרכזי ביותר בחדר השינה, וקנייתו מחייבת תכנון וחשיבה מקדימה של חלל החדר. ערכו סקר שוק, השוואות וטבלאות על פי הקטגוריות שציינו במאמר, הם יעזרו לכם בבחירה ויקלו עליכם סבוכים והוצאות מיותרות ויבטיחו לכם שינה טובה.

מיטה

אולי תאהבו גם את