חיפוש

השוואות חברות ביטוחי בריאות

מעבר לתשלום ביטוח הבריאות לביטוח לאומי אשר חובה לשלם בכל חודש למדינה, תוכלו לבחור לרכוש פוליסת ביטוח פרטית להשלמת היקף הביטוח. איך משווים בין פוליסות כך שתדעו במי הכי טוב לכם לבחור?

 

עולם הביטוח בישראל כבר מזמן הפך ממש לשוק תחרותי בין חברות רבות גדולות וקטנות, מוכרות ומוכרות פחות. כל אחד יכול לבחור לעצמו את סוג הביטוח ובהתאם את העלות שהוא מוכן לשלם על מנת לקבל את השירות הרצוי בחברה הרצויה. הר הביטוח נוצר לצורך השוואה בין כל חברות הביטוח בשוק  על מנת לספק לאזרח אפשרות לבחור באמת בביטוח שהכי מתאים לצרכים שלו.

 

ביטוח בריאות

אחד המאפיינים הבולטים והחשובים של ישראל, הלוא היא מדינת רווחה, הוא ביטוח הבריאות אשר ניתן על ידי המדינה ובהתאם מופרש לכל אדם ממשכורתו החל מגיל 18 ביחד עם הניכוי לביטוח לאומי. הבחירה להיות מבוטח בביטוח בריאות ממלכתי היא לא רשות ובעצם לכל אזרח ישראלי קיים ביטוח זה. נוסף על ביטוחים אלו ניתן לרכוש כיסויים בריאותיים נוספים אשר ניתנים ונרכשים אצל קופות החולים בארץ. מעבר לשירות של קופות החולים ישנן גם חברות פרטיות אשר מציעות פוליסות ביטוח.

 

הר הביטוח

בגלל הכפילויות בביטוחי הבריאות של אנשים בישראל, ובכללי על מנת למקסם את הרווחים, מדינת ישראל הנפיקה אתר אשר מוצא עבור כל אדם את כל הכסף הפזור לו בחברות ביטוח וגופים פיננסיים. פלטפורמה זאת נקראת הר הביטוח והיא מציעה שני שירותים עיקריים – מציאת כל הביטוחים והפוליסות שאדם מחזיק ובמקביל ממשקים לחישוב והשוואה בין חברות ביטוחי בריאות ופוליסות.

 

עלות

במסגרת ההחלטה באיזה ביטוח בריאות לבחור חייבים לקחת בחשבון את עלות הפוליסה תוך התחשבות בכך שבכל מקרה כבר משולם כסף לביטוח הבריאות הממלכתי, לכן ללא ספק מדובר בהוצאה נוספת שבמקרים מסוימים ניתן לוותר עליה. חשוב גם לשים לב להשוואה מפורטת כי בדרך כלל עלות הפוליסה משתנה בהתאם לגיל המבוטח וגם למצבו הרפואי בעבר ובהווה כך שאדם אשר נמצא כבר בגיל העמידה צפוי לשלם יותר מאדם צעיר ללא מחלות רקע.

 

מדד שירות

עוד מאפיין אשר תוכלו למצוא בהר הביטוח ושחשוב מאוד לשים אליו הוא מדד השירות, או במילים אחרות איכות השירות. לצורך השוואה ובחירת החברה המתאימה אל מול העלות כדאי לחפש חברות ביטוח אשר מקבלות ציון גבוה במדד השירות. הכוונה בציון השירות הוא לשכלול איכות השירות בהתייחס למענה לתביעות ביטוח ולהתייחסות החברה לפניות הציבור בנושאים שונים.

 

ההחלטה באילו חברת ביטוח לבחור חייבת לשכלל הן את עלות הפוליסה והן את מדד השירות של החברה. מידע השוואתי בין כל חברות הביטוח אשר מציעות ביטוחי בריאות אפשר למצוא באתר הממשלתי שנקרא הר הביטוח אשר מספק מידע אמין עבור כל אחת מחברות הביטוח בשוק.

 

ביטוחי בריאות

אולי תאהבו גם את