חיפוש

מהם שלבי תהליך ביצירת מרכזיה לעסק שלכם

בעלים של עסק קטן או גדול? אם התשובה היא כן, אתם וודאי מכירים בחשיבות הרבה לשירות טלפוני איכותי לעסק ושמים לב לכך שעלויות התקשורת הן עלויות משמעותיות.

שירות טלפוני יעיל חשוב גם בעבודה מול לקוחות וספקים, ובמקרים רבים גם בהתנהלות פנים ארגונית כך שלמעשה ככל שמדובר בעסק גדול יותר כך החשיבות לשירות איכותי גדלה.

תשמחו לדעת ששירותים מתקדמים המתאפשרים בזכות הטכנולוגיה מאפשרים לכם להוזיל עלויות ולהנות משירות טלפוני טוב יותר.

כיצד זה עובד? על כך נעבור במאמר הבא.

 

מרכזייה בענן – מה זה?

מרכזייה בענן לוקחת כמה שלבים קדימה את השירות הטלפוני המסורתי. על אף שמרכזייה בענן מזכירה שירות טלפוני, היא מכילה אפשרויות רבות יותר ומתקדמות יותר. באמצעות מרכזייה בענן תוכלו להנות משירות טלפוני עם כמות פחותה הרבה יותר של תקלות, חבילות שירותים רבות יותר וכל זה לצד מחירים נמוכים הרבה יותר. מלבד שירות טלפוני רגיל, באמצעות מרכזייה בענן תוכלו לבצע פעולות מתקדמות יותר כגון רישום לקוחות, התממשקות עם כתובת המייל, תקשורת באמצעים שונים, כניסה לתורים ועוד.

 

מהם שלבי התהליך במרכזייה בענן?

הדבר המרכזי שחשוב לדעת במרכזיות בענן הוא שהן עובדות על רשת אינטרנט, ולכן חשוב מאוד לוודא כי בעסק שלכם קיימת תשתית אינטרנט יציבה שיכולה לשאת על גבה את המרכזייה. לאחר מכן, יש לעשות סקר שוק ולראות מהן החברות המציעות את השירות המשתלם ביותר.

התשתית של החברה שתבחרו תתלבש על רשת האינטרנט הקיימת בעסק באופן כזה שיחסוך מכם התקנת קו טלפון או כבלים נוסף לעסק, ולהנות מכל היתרונות שתשתית מבוססת אינטרנט מציעה.

 

מרכזיות IP – מהם היתרונות?

למרכזיות IP בענן ישנם יתרונות רבים:

  1. הזולת עלויות הקמה ותפעול: ההקמה והתפעול של מרכזייה בענן זולה לאין שיעור מאשר של מרכזייה טלפונית מסורתית.
  2. נוחות מקסימלית: השימוש ברשת האינטרנט מאפשר לכם להנות משירותי תקשורת ברמה הגבוהה ביותר, עם מינימום תקלות ונוחות מקסימלית.
  3. שיחות בין לאומיות: השימוש במרכזיית IP הופכת הביצוע של שיחות בין לאומיות לזול הרבה יותר ונוח הרבה יותר.
  4. אמצעי תקשורת נוספים: מרכזייה בענן מאפשרת גם לעובדים בעסק שלכם וגם ללקוחות שלכם לעשות שימוש באמצעי תקשורת נוספים מלבד טלפון קווי כפי שהיה בעבר: טלפונים סלולריים, מחשבים ניידים ונייחים, טאלבלטים ועוד.
  5. מקלה על מעקב אחרי הוצאות התקשורת שלכם: עם מרכזייה בענן אתם יודעים כמה אתם הולכים להוציא כל חודש עוד לפני שהוא התחיל, וכך קל יותר לעקוב אחרי ההוצאות שלכם.

 

איזו חברה מומלצת להקמת מרכזייה בענן?

חברת הלו 015 מתמחה בהקמת מרכזיות IP בענן ומספקת חבילות שירותים מקיפות המתאימות הן לעסקים קטנים והן לעסקים גדולים. הלו 015 תספק לכם שירות מרכזייה יציב ואמין, כולל אבטחת מידע ואפשרויות מתקדמות רבות.

 

נותן שרות

אולי תאהבו גם את

חיסכון כספי
3 טיפים לחיסכון כלכלי

אתם תמיד במינוס? מנסים לצמצם הוצאות? חולמים לחסוך ולא מצליחים? אנחנו מכירים את המצב שלכם טוב יותר ממה שאתם חושבים. היינו שם, ולמדנו בדרך ארוכה

קראו עוד »
סרטים
4 יתרונות בסרטי תדמית

חברות, עסקים, גופים ומותגים – אולי תופתעו לשמוע, אבל כל אלו משתמשים בסרטי תדמית. המטרה של סרטי תדמית היא די פשוטה – שיפור התדמית של

קראו עוד »