חיפוש

עבודה מהבית בתקופת הקורונה – חברת המחשוב שלכם היא הגורם להצלחה

קורונה – הזדמנויות חדשות

מגפת הקורונה הביאה להשבתה אדירה לתחומי משק רבים. מעטים הם ענפי התעסוקה שהמשיכו לעבוד כבכל יום רגיל. המציאות הזו הובילה את העולם כולו ואת מדינת ישראל בפרט לצורך בחשיבה מחודשת, בחובה קיומית לצאת מהקופסה והנורמות הרגילות, להצליח לנהל שגרת עבודה חי ובועטת גם כשלא פוגשים עין בעין את החברים לעבודה, המנהלים וכל אנשי הצוות. בסיטואציה הזו שירותי מחשוב לעסקים הפכו להיות אבן יסוד של ממש המסייעות לעסקים להמשיך לנהל עסק בריא ונושם.

 

החזון – התנהלות בריאה בתקופת שבר

מאחורי שירות מחשוב לעסקים בימי הקורונה עומד חזון בסיסי מאוד, לאפשר לכל אחד מהמשתמשים בו אופציה להתחבר לשירות מחשוב שהוא זקוק לו בדרך קווית-אינטרנטית. משמעות הדברים היא שמעתה אין צורך להגיע למשרדים באופן פיזי, מהיום לא תצטרכו לחשב כמות עובדים שנמצאת במקום סגור אחד ולהתעדכן בכל רגע על הנהלים החדשים. הפתרון שנותן שירות זה הוא אדיר – ממש בדומה לחיבור לרשת חשמל.

כאמור, עולם הכלכלה העולמי עומד כיום בפני אתגר לא פשוט בכלל, מה שהופך את שירותי המחשוב לעסקים למצרך נחוץ ובסיסי מאוד לכל עסק או ארגון שמעוניין לצלוח את התקופה הזו בצורה נכונה. אז כיצד עליכם, כמעסיקים, להתנהל בתוך העידן הווירטואלי בו אנו נמצאים?

 

הצורך בקשר רחוק

חיבורים בין אנשים בארץ ואפילו בחו"ל אינם דבר שזר למשק הישראלי. אמם תוכנת 'זום' פרצה לתודעה הישראלית הודות למגפת הקורונה, אך עסקים רבים התנהלו באופן הזמן עוד קודם לכך. בימים אלה קיימים ארגונים רבים, הרבה מעבר לשגרה שהייתה טרום הקורונה, שנערכים לקבלת תמיכה בשליטה מרחוק על העובדים. הדרישה לשירותים אלה היא מעבר למצופה ולסדר הגודל שהכרנו עד כה. חלק ניכר מהארגונים הללו כלל לא ערוכים להעניק הרשאות לרשת באופן מאובטח ומהיר. הצורך במתן שירות במקרים אלה הוא ברור.

 

מידע זה כח!

המידע מהווה היום משאב מרכזי ומהותי שמשתמשים בו לצורכי שיוור, קידום והתפתחות של הארגון או העסק. במציאות הזו שירותי מחשוב לעסקים מקבלים מקום גדול מאוד בשיח העסקי. כיום שירותים אלה משמשים ככלי ייצור לטובת ארגונים, כשם שחומר גלם ומכונות מהווים אבן יסוד במפעל. לאור זאת, כדאי מאוד להיות סמוכים ובטוחים שהעסק שלכם זוכה לפתרונות המחשוב הטובים ביותר!

 

אילו פתרונות מחשוב ניתן לקבל?

האמת היא שפתרונות המחשוב העסקיים הם די מגוונים ולא מתבססים על תחום אחד. בין היתר תוכלו למצוא פתרונות לאבטחת מידע, פתרונות לניטור ובקרה, פתרונות שיתאימו את העסק שלכם לענן וכן פתרונות עבור שירות ותמיכה.

 

סיכום:

בעל עסק חייב להיות אדם גמיש. עליו לדעת לקרוא את השטח והמציאות בכל שלב ושלב. עם חברה לשירותי מחשוב עסקיים איכותית תוכלו להסיר מלבכם כל דאגה – לא תקלות משתמשים ולא נהלי תחזוקה ירודים. חברה איכותית שתעבוד אתכם נכון, תעניק לכם פתרונות לאבטחת מידע ולמערכת ניטור המעדכנת אתכם על כל התרחשות.

 

שולחן עבודה

אולי תאהבו גם את

חיסכון כספי
3 טיפים לחיסכון כלכלי

אתם תמיד במינוס? מנסים לצמצם הוצאות? חולמים לחסוך ולא מצליחים? אנחנו מכירים את המצב שלכם טוב יותר ממה שאתם חושבים. היינו שם, ולמדנו בדרך ארוכה

קראו עוד »
סרטים
4 יתרונות בסרטי תדמית

חברות, עסקים, גופים ומותגים – אולי תופתעו לשמוע, אבל כל אלו משתמשים בסרטי תדמית. המטרה של סרטי תדמית היא די פשוטה – שיפור התדמית של

קראו עוד »