חיפוש

כלים מדהימים לשיפור אופן ביצוע העבודה בדיגיטל

עבור אנשים שלא עובדים מול מחשב מול בסיס יומי, עבודה שכזאת עשויה להיתפס כעבודה משעממת לפרקים ומונוטונית להחריד. האמת לא יכולה הייתה להיות רחוקה יותר שכן מגוון המשימות שיש לתת להם מענה בעת עבודה בתחום הדיגיטל הוא נרחב ביותר, ובאשר לקושי לשבת שעות ארוכות מול מחשב, כיום קיימים בשוק מגוון עזרים מדהימים אשר יגרמו לביצוע העבודה להיות נוח ביותר ואף מהנה למדי. הכתבה הבא יספר לכם על מספר גאדג'טים שכדאי לכם להכיר.

 

מקלדת מספרים למחשב נייד

אם חשבתם שלעבוד מול מחשב פירושו להיות תקוע כל היום במשרד אפרורי, חישבו שוב, בשל האופי הבינלאומי של משרות רבות בתחום הדיגיטל ובשל קיומם של מחשבים ניידים איכותיים רבי עוצמה, ניתן היום לעבוד מכל מקום, בבית, על ספסל בפארק או בבית הקפה השכונתי.

לאלו שמוטרדים מכך שהאופי הקומפקטי של המחשבים הניידים יבוא על חשבון נוחות העבודה חשוב לדעת שיש היום פתרונות לכל אותם מטרדים פוטנציאלים. כך למשל ניתן לחבר מקלדת מספרים שעוצבה במיוחד למחשב הנייד ובכך ההופכת אותו לבעל מקלדת מלאה בפורמט הנפוץ בכל מחשב ביתי או משרדי.

 

כבל מאריך לחיבור התקני USB

גם בתוך המשרד העובדים בתחום הדיגיטל עשויים להיתקל בטרדות יומיומיות, שאומנם לא נראות משמעותיות במיוחד, אך הן בהחלט יכולות לתסכל ועל כן אם יש דרך להימנע מכך, הרי שמומלץ לאמץ אותה.

אחת מאותן טרדות נובעת מהצורך התכוף לחבר ולנתק התקנים ניידים למחשב העבודה. במחשבים רבים המשימה דורשת התעסקות בכבלים רבים וצפופים שממוקמים מאחורי שולחן העבודה, במיקום לא נגיש ולא נוח. כדי להימנע מאתגר זה מומלץ להשתמש בהתקן שולחני לחיבור USB אשר הופך את חיבור וניתוק הכבלים לנוח ומהיר למדי.

 

מצלמת אינטרנט באיכות FULL HD

מצלמות אינטרנט גרמו למהפכה מבורכת בעולם התקשורת שכן בעזרתם המשתמשים יכולים להנות מתקשורת עם האנשים היקרים להם בכל זמן. עובדה זאת נכונה במיוחד כאשר מדובר במצלמת אינטרנט איכותית אשר מספקת צילום ברמת FULL HD. בצורה כזאת העובדים יכולים לתקשר עם הילדים שלהם, ההורים שלהם, הקולגות שלהם והלקוחות שלהם מכל מקום ובכל מצב.

 

מנורת לד עם חיבור USB

בין אם אתם חובבי קריאה, הקלדה מהירה או שאתם סתם זקוקים לתאורה טובה וחזקה בסביבת העבודה שלכם, תאורה טובה תמיד תהווה תוספת מבורכת עבור כל אחד. בעזרת מנורת לד שמתחברת ישירות למחשב ניתן יהיה לדאוג לתאורה הולמת בכל מצב.

 

מאוורר עם חיבור USB

בקיץ הישראלי, רבים מאיתנו מוצאים את עצמנו כורעים לא רק תחת עומס העבודה, אלא גם תחת עומס החום. אחד הגאדג'טים המדליקים מהם ניתן להנות בעת עבודה מול מחשב הוא מאוורר מעוצב המתחבר ישירות לכניסת הUSB  של המחשב, כך שבכל מקום תוכלו להנות ממשב רוח מרענן בעת העבודה שלכם.

אם גם אתם רוצים להפיק את המקסימום מהעבודה שלכם בתחום הדיגיטל מומלץ שתבקרו באתר של ma bali שם תוכלו למצוא שלל פתרונות שיעלו את ההספק שלכם וינעימו את העבודה שלכם.

 

עבודה בדיגיטל

אולי תאהבו גם את

4 שיטות לפרסום דיגיטלי מוצלח
4 שיטות לפרסום דיגיטלי מוצלח

בעידן הדיגיטלי, הפרסום עבר מהפך משמעותי. שיטות מסורתיות כגון מודעות מודפסות ושלטי חוצות כבר אינן יעילות בהגעה לקהלי יעד. במקום זאת, עסקים פונים לפרסום דיגיטלי

קראו עוד »