חיפוש

3 אטרקציות מגניבות לחגיגת בת מצווה

מזל טוב! בתכם הגיעה לגיל מצוות. כעת עליכם לתכנן את חגיגת בת המצווה.

אירוע באולם או טיול? חגיגת בת מצווה לא חייבת להיות רגילה ושגרתית.

עם קצת תכנון וכסף, שכך או כך יצא, אפשר להפוך את חגיגת בת המצווה לאירוע לא שגרתי ומהנה.

תחילה, כדאי להבין שחגיגת בת המצווה לא חייבת להיערך באולם. את המסיבה ניתן לערוך בבית, באוויר הפתוח, או על שפת הים. כמו כן, ניתן לצאת לשייט ביאכטה תוך שילוב ספורט ימי, טיול סוסים חוויתי בחווה, סדנת שוקולד ועוד.

 

שייט – חוויה על שפת הים

אפשרות מקורית ומהנה היא קיום אירוע בת המצווה ביאכטה. שייט ביאכטה מאפשר מספר קונספטים של חגיגה, לדוגמה אחד הכולל משחקים או משלב מוסיקה וריקודים. נציין כי ניתן להתאים את הקונספט בהתאם לרצונה של חוגגת בת המצווה ושל המוזמנים.

בנוסף, אם תקציבכם מאפשר זאת, ניתן לשלב גם אטרקציות ספורט ימי דוגמת אבובים, בננה ועוד.  כמו כן, ישנה אפשרות להוספת ארוחה לחגיגה, ניתן לבחור גם באפשרות של ארוחה קלה הכוללת פירות, חטיפים ושתייה.

 

טיול סוסים – חוויה בחיק הטבע

אפשרות נוספת לחגיגת בת המצווה היא חגיגה בחוות סוסים. את יום החגיגה ניתן להתחיל בשיעור רכיבה, להמשיך לטיול רכיבה בליווי מדריך צמוד ובליווי המשפחה או חברותיה של החוגגת ולבסוף, לסיים את היום עם ארוחה. חוות הסוסים מציעות שלל מקומות אליהם ניתן לרכב בטיול הרכיבה. בחווה עצמה, בשבילי הטבע בין העצים, על שפת הים ועוד.

כמו כן, אין מקום יותר כיף לערוך בו ארוחה מאשר בטבע. ניתן לשלב פיקניק קסום עם שמיכות וקישוטים באוויר הפתוח. הפיקניק יכול לכלול ארוחה חלבית קלה הכוללת מיצים טבעיים, לחמים ומאפים, מתוקים ועוד. כך למעשה, האירוע ישלב פעילות מתאגרת, טיול חוויתי בחיק הטבע, וכן פיקניק באוויר הפתוח.

 

סדנת שוקולד – כי אין חגיגה בלי עוגה

סדנאות שוקולד הן ללא ספק הדרך האולטימטיבית לחגיגת בת מצווה. הסדנה תוכל להיות מיועדת למשפחה או לחברותיה של החוגגת. בסדנה תוכלו ללמוד שיטות הכנה שונות, להכין שוקולדים בצורות וטעמים שונים, בהם פרלינים, וכן לזלול לאורך הסדנה כולה.

נציין כי תוכלו לתאם מראש עם מנחה הסדנה את התוכן של האירוע ולבצע התאמות לחגיגה. בנוסף, תוכלו לבחור היכן האירוע יתקיים, בסטודיו של המנחה, בביתכם הפרטי או בחלל חיצוני שנשכר לטובת האירוע.

 

אולי תאהבו גם את