חיפוש

4 פתרונות לצליית בשר בשטח

צליית בשר היא אחת הפעולות המהנות ביותר גם כאשר יוצאים לקמפינג בחיק הטבע או לטיול עם המשפחה, הילדים והחברים.

אבל איך עושים את זה בצורה בטיחותית ובעיקר יעילה? הנה כמה הצעות לחוויה טעימה במיוחד

יציאה לטיול בחיק הטבע מומלצת עבור כל בני המשפחה ובמדינה כמו ישראל אפשר גם לערוך אותה כל השנה. בין היתר, אפשר לצאת לטיול קצר בפארק הכי קרוב אל הבית, להגיע אל שמורות הטבע המפוזרות בכל רחבי הארץ או אפילו להישאר לישון תחת כיפת השמיים בקמפינג אותנטי. אבל בכל אחד מהמקרים האלה, צריך לחשוב היטב על האוכל – ובעיקר על צליית הבשר.

הנה למשל 4 פתרונות שמאפשרים צליית בשר בשטח לחוויה טעימה וגם בטיחותית:

 

  1. גריל גז נייד

חברת D&S מתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי, כאשר גולת הכותרת בקטלוג היא גריל גז נייד. באמצעות גריל גז מן הסוג הזה כבר לא צריך להתאמץ ולנפנף כדי להדליק את המנגל, אלא רק למצוא חיבור לנקודת גז או להביא מכל גז קטן באופן עצמאי. מהרגע שבו מתמקמים בשטח עם גריל גז נייד, לא עובר הרבה זמן ואפשר כבר להגיש את הבשר הצלוי עבור הילדים, החברים והמשפחה.

היתרון של גריל גז נייד בא לידי ביטוי בכך שהוא מאפשר שמירה על הבטיחות וכיבוי מהיר ויסודי. עם זאת, חשוב להשוות בין הגרילים בקטלוג של D&S כדי למצוא את הפתרון האידיאלי והמשתלם ביותר.

 

  1. גריל פחמים

האפשרות הקלאסית היא כמובן לצלות בשר בשטח באמצעות גריל פחמים. כאן היתרון הוא שלא צריך לסחוב את מכל הגז אלא רק לקנות שקית פחמים, אך החיסרון הוא שצריך לדעת איך להדליק את המנגל ואף להשקיע בכך מאמץ לא מבוטל.

גם גריל פחמים צריך להתאים למאפיינים של האירוע. ככל שיש למשל יותר אנשים, כדאי לבחור גריל גדול שעליו אפשר לשים את כל הבשר, העוף ושאר חומרי הגלם לארוחה בצורה מסודרת.

 

  1. מדורה

אי אפשר לדבר על צליית בשר בשטח בלי להזכיר את המדורה. זה כמובן הפתרון הכי מורכב לתפעול, אבל הוא מציע חוויה מלאה עבור כל בני המשפחה. בניגוד לשאר הרשימה, המדורה היא אטרקציה בפני עצמה.

מדורה אפשר להדליק רק בחלק משמורות הטבע ולא בכל מקום פתוח. אם יש התלבטות, צריך לברר מראש לגבי ההנחיות.

 

  1. כירה ניידת

זוג צעיר או משפחה קטנה יכולים לצאת לשטח עם כירה ניידת. גם פה צריך להביא מכל גז, אך הוא קומפקטי ונכנס בתוך ערכה ייעודית. לאחר מכן, צולים את הבשר על מחבת עם מעט שמן.

ההבדל בין כירה ניידת לבין גריל גז הוא באופן הצלייה עצמו. לכן, כדאי להתאים את הכירה לסוג הבשר ולאופי של הארוחה.

 

פרגיות

אולי תאהבו גם את