חיפוש

הר הכסף – כל מה שלא ידעתם

האם אתם יודעים איפה כספי החיסכון האבודים שלכם? האם בדקתם את ההבדל בין שימוש בהר הכסף לבין שימוש במסלקה הפנסיונית? מתי בפעם האחרונה התמקחתם עם חברת הביטוח על הפרמיה החודשית? במידה ושאלות אלו מעניינות אתכם, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

היכרות עם המאפיינים השונים של אתר האינטרנט הר הכסף היא בדיוק מה שהקהל הרחב צריך על מנת לחסוך בהוצאות. לא משנה מה גובה ההכנסה שלכם או מה ההוצאה החודשית של משק הבית, בדקו את הר הכסף עכשיו כדי לגלות כספים אבודים. אבל גם אחרי שתעשו את זה, אל תשכחו ליצור קשר עם חברות הביטוח, החיסכון, הפנסיה והגמל כדי להתמקח על התנאים וכדי לקבל את מה שבאמת מגיע לכם.

 

מה זה בכלל הר הכסף?

אתר האינטרנט של הר הכסף שואב מידע מתוך המסלקה הפנסיונית של משרד האוצר. אבל בעוד המידע של משרד האוצר מוגבל, באתר הר הכסף מאפשרים לכל אחד ואחת לקבל הרבה יותר אינפורמציה ואף לבסס עליה המלצות בהתאמה אישית להתנהגות חסכונית וכלכלית נכונה יותר בטווח הקצר והארוך.

 

מה מיוחד בהר הכסף?

בטח לא ידעתם שדרך אתר האינטרנט של הר הכסף אפשר לקבל מידע על סכום הכיסוי הביטוחי. בעוד גם במשרד האוצר וגם באתר הפרטי מציינים את תקופת הביטוח ואת גובה הפרמיה, רק הר הכסף מספק את סכום הכיסוי הביטוחי המלא וכך מקל על ההשוואה ועל החיסכון בהוצאות.

כמו כן, מה שמיוחד באתר האינטרנט של הר הכסף זה שדרכו ניתן לזהות ולפתור כשלים בדו"ח. האתר מאפשר פתרון ותיקון כשלים בדו"ח בצורה שלא מערבת את הלקוחות, לא כרוכה בתוספת תשלום ולמעשה גם לא מחייבת שום סוג של רקע טכני או ניסיון קודם. בשביל לקבל את הנתונים הללו, רק צריך להזין את הפרטים האישיים אל תוך האתר ולהמתין לקבלת הדיווח המסודר והמלא.

 

איך מאפיינים צרכים אישיים?

עוד דבר שלא ידעתם על הר הכסף קשור אל האופן שבו משתמשים במידע שאותו מחלצים מתוכו. כאמור, הר הכסף ייחודי בהשוואה לאתר האינטרנט של משרד האוצר כי הוא כולל בתוכו את השירות של אפיון צרכים אישיים. אם רוצים למשל לבחור תכנית חיסכון בהתאם להכנסה הממוצעת או להוצאות של משק הבית, הדרך היחידה לעשות את זה תהיה בהתאמה אישית.

לבסוף, כדאי לדעת שבהר הכסף מאפיינים את הצרכים האישיים של כל לקוח אבל גם משקיעים בבדיקה וליווי של בעל רישיון. לאחר מכן, ניתן לקבל העתק של פוליסות מקוריות ולהשתמש בהן על מנת להתמקח עם חברת הביטוח. באמצעות משא ומתן כזה, חוסכים באופן מיידי את גובה דמי הניהול על קופות הגמל, אפיקי החיסכון או תכניות הביטוח הישנות של ההורים ושל שאר המשפחה.

 

זכוכית מגדלת כסף ומחשבון

אולי תאהבו גם את