חיפוש

טיול בוורונה בעקבות רומיאו ויוליה

ורונה היפהפיה היא עיר קטנה הנמצאת בצפון ארץ המגף ומהווה את אחד ממוקדי התיירות הפופולאריים ביותר במדינה. העיר אשר נמצאת בין מילאנו לונציה מושכת אליה מדי שנה מיליוני מבקרים מרחבי העולם אשר פוקדים את היעד ונהנים מכל השפע והיופי שיש לעיר הנפלאה הזאת להציע.

בורונה תוכלו להנות ממוזיאונים מרתקים, שווקים צבעוניים, כיכרות יפהפיות, מבנים מרשימים מהתקופה הרומית, הופעות חיות, מרכזי קניות, אוכל משובח ואטרקציות רבות נוספות להנאת המשפחה כולה.

בנוסף לאלה ורונה היא גם יעד נפלא לצאת ממנו למה שנקרא "טיול כוכב" – זאת אומרת שהעיר תהווה כבסיס בו תלונו וממנו תצאו מדי יום לטיול באחד היעדים הסמוכים – ערים גדולות כמו מילאנו וונציה אשר נמצאות במרחק נסיעה והן עיירות וכפרים רבים הנמצאים בדרך.

אחת האטרקציות הפופולאריות ביותר בעיר והסיבה המרכזית לביקורם של תיירים רבים במקום היא לא אחרת מאשר המרפסת המפורסמת מסיפורם הרומנטי-טרגי של רומיאו ויוליה. כן, אותה המרפסת ממחזו של ויליאם שייקספיר מהמאה ה-16, עליה עמדה העלמה יוליה וקראה לאהובה רומיאו. אטרקציה נוספת הנמצאת במקום הוא פסלה של העלמה אשר ניצב בחצר הבית שעל פי האמונה כי מי שיצטלם עם הפסל בעודו אוחז את שדה הימני של הגברת יזכה למצוא אהבה.

חשוב לציין כי למרות שמדובר באחת האטרקציות המרכזיות בעיר אשר מושכת אליה מאות רומנטיקנים וחובבי ספרות מדי יום ביומו, חלק מן הביקורות אינן מהללות את המקום שלדעת רבים יחסית מוזנח ויכול היה לזכות לתחזוקה טובה יותר לאור הפופולאריות לה היא זוכה.

כך או כך, אם אינם בקיאים בחומר וודאי יעניין אתכם לגלות כי אומנם מדובר באגדה, אך המחזה מהמאה ה-16 מבוסס על סיפור אמיתי לגמרי אשר התרחש בעיר כמעט שלוש מאות שנים לפני כן, אז חיו בעיר שתי משפחות שהסכסוך ביניהן אכן היה עקוב מדם אבל מכאן ועד סיפור אהבה שהסתיים באופן טרגי הקשר הינו מקרי בהחלט.

בזכות המחזאי והמחזה שהפכו מפורסמים הפכה העיר למעוזם של זוגות בירח דבש ושל חובבי רומנטיקה מושבעים, כך שאם אתם חושקים בחופשה אורבנית ביעד קסום במיוחד, עם אווירה מיוחד במינה – ורונה היא היעד עבורכם.

תשמחו לשמוע כי יוצאות מישראל עשרות טיסות לורונה ולנמלי התעופה הקרובים לעיר (ונציה ומילאנו) מדי שבוע ולמעט בתקופות של שיא עונת התיירות, הן במחיר נוח לכל אדם. כמה טיפים להוזלת מחיר הטיסה:

  • טיסה בחודשי החורף או במהלך עונות המעבר, למעט תקופות החגים בלוח השנה העברי והימים שבין חג המולד לראש השנה האזרחי, זולות משמעותית.
  • ככל שתקדימו להזמין את כרטיס הטיסה כך המחירים יהיו זולים יותר ויהיה לכם זמן רב יותר לאתר מחירי מבצע גם עבור מקומות הלינה והאטרקציות בעיר.
  • אם אתם גמישים במועד בו תרצו לטוס מומלץ לבצע חיפוש ללא תאריך וכך לאתר את התאריך הזול ביותר בו ניתן להגיע אל היעד, מה שיכול לעמוד על עשרות דולרים בלבד.
  • אם מכורח הנסיבות אתם מוכרחים לטוס דווקא בשיא עונת התיירות, מומלץ לחפש טיסת לואו-קוסט עם עצירת ביניים (שימו לב שמדובר בטיסה ללא כבודה למעט תיק גב קטן) או לשקול לטוס לשדה תעופה אחר באירופה וממנו לעלות על טיסת המשך בתור היבשת.

 

אולי תאהבו גם את