חיפוש

שעון חכם כמתנה ליום הולדת

כולנו אוהבים להיות יצירתיים. ואם כבר לדגול ביצירתיות, האם יש יום יותר מתאים להפגין זאת מאשר ביום ההולדת של אחד מקרובינו ? כיצד נבחר מתנה שתמחיש זאת ? הגיע הזמן שנבדוק.

בימינו, ימי ההולדת של החברים הפכו לארוחה חברתית, שבסופה כל אחד משלם על עצמו, או לעתים לא נדירות, בעל השמחה משלם על כל שאר החברים שבאו לשמח (תאמינו, גם זה קורה J). אבל כאשר מדובר ביום הולדת של אחד מבני המשפחה, או מקרוביה, פה כבר נדרשת יצירתיות ומלאכת חיפוש המתנה המושלמת.

 

 

מאיפה מתחילים לחפש ? מה היא בכלל המתנה המושלמת ?

כמדומני, אף אחד מאתנו לא בוחר מתנה בהגרלה או באופן אקראי, ולרוב אנו מתחשבים בגילו של בעל השמחה, וגם בתחומי העניין שלו. בהנחה והוא עבר את גיל 16, והפסקנו להכריח אותו לקרוא ספרים (למרות שזה בהחלט חשוב), סיכוי גבוה מאוד שהוא יקווה או אפילו יצפה למתנה יוקרתית, סוג של גאדג'ט שאין לאף אחד מחבריו, והוא רוצה להיות הראשון בחבורה שיחזיק בו.

הטכנולוגיה והחדשנות שוברים שיאים בעולם המודרני, ובשנים האחרונות חדרו גם אל עולם השעונים. אם בעבר התרגלנו להסתובב עם שעון casio שחור על ידנו השמאלית, היום זה כבר פאסה, היות והשעונים החכמים נכנסו לעולמנו וחוללו לא פחות ממהפכה. חלק מהגישה הנוכחית של כל השוק רווי החדשנות הזה, היא להנגיש את השעון החכם עבור כל רוכש, בכל מנגד המעמדות. מה זה אומר ? בקצה אחד תוכלו לקנות שעון GPS משוכלל של גארמין או פולאר, במחירים של 2,000 שקלים ויותר, אך תוכלו למצוא שעונים יעילים מאוד שיענו על כל מבוקשכם גם במחיר של 400-500 שקלים.

 

 

מה צריך לקחת בחשבון לפני שניגשים לחנות ומוציאים ממיטב כספנו עבור מתנת יום הולדת ?

רצוי שניקח קודם כל ולפני הכול את גילו של בעל השמחה. חייל בן 20 הינו בעל צרכים שונים מפנסיונר בן 65, וכנראה שישתמש בשעון חכם באופן אחר לגמרי. בנוסף, אם מדובר בשעון GPS, שכולל בתוכו אפשרות למדידת מרחק בענפי ספורט שונים, יש צורך הכרחי כמעט לדעת מה הוא ענף הספורט המועדף על האדם שעבורו נקנה השעון: שעון שכולל בתוכו רק ריצה יתחיל מ500-600 ₪, בשונה משעון שכולל ריצה, שחייה, אופניים ואפילו ניווט ימי, שמחירו יכול להאמיר עד ל2,000 שקלים ואף יותר (תלוי אם מעוניינים באחריות, והאם נקנה בארץ).

ישנה אפשרות נוספת וחביבה מאוד והיא לקנות שעון שהוא יחסית נייטרלי, כמו שעון חכם של חברות כדוגמת "אפל". הוא אינו מתמקד בענף ספורט מסוים אך כולל פונקציות רבות ושימושיות עבור כל אחד, בקישור הבא תוכלו להתרשם מרצועות אשר יתאימו לשעון הבא שתבחרו בקישור רצועות לאפל ווטש. וכמובן מקווים שעזרנו!

שעון אפל

אולי תאהבו גם את