חיפוש

יהלומי המעבדה היוקרתיים ביותר – מהמותג "גרין דיימונדס"

מכירים את האמרה הידועה, "יהלום הוא חברה הטוב ביותר של האישה"? אז בדקנו את העניין לעומק – ומסתבר שזה באמת נכון. אם יש משהו אחד שיכול לפתוח את הפתח אל ליבה של האישה, זה תכשיט שמשובץ ביהלום נוצץ ויוקרתי. בואו לבחור את המוצר שישמח את האישה, ויעשה לה טוב על הלב!

 

מה זה בעצם יהלומי מעבדה?

קודם כל, חשוב לפתוח ולומר יהלומי מעבדה זהים לחלוטין ליהלום אמיתי, גם מבחינת המראה וגם מבחינת התכונות של היהלום. ההבדל העיקרי בין סוגי היהלומים הוא שהתהליך הטכנולוגי שבו מיוצרים יהלומים בתנאי מעבדה הוא ידידותי יותר לסביבה, ואינו מצריך שימוש במשאבים שנדרשים לשם הפקת היהלום באופן טבעי.

הבדל נוסף ולא פחות חשוב הוא עניין המחיר. היהלום היא האבן היקרה ביותר בעולם, ותכשיט מיהלום אמיתי לרוב עולה הון תועפות. תכשיט מיהלום מעבדה לא רק שנראה בדיוק אותו הדבר, אלא הוא זול יותר בצורה משמעותית – בשיעור של 50% בממוצע!

אין ספק שכאשר בוחנים את ההבדלים בין יהלום מעבדה ליהלום טבעי – ניתן להיווכח שליהלום המעבדה ישנם יתרונות משמעותיים על פני הסוג השני. יהלום המעבדה פותח לקהל הרחב את האפשרות לקנות יהלום, במחיר נגיש שלא דורש מכירת כליה.

 

 

אילו מוצרים תוכלו לבחור תחת המותג "גרין דיימונדס"?

 

 

טבעות אירוסין

אירוע האירוסין פותח באופן רשמי את חייהם המשותפים של כל זוג, ומהווה את הראשון שבסדרת האירועים המשמחים בחייהם של כל זוג (שלאחריו כמובן תגיע החתונה). זוכרים שאמרנו שיהלום הוא חברה הטוב ביותר של האישה? אז אירוע האירוסין הוא הרגע בו המשפט הופך למציאות.

כל אישה תשמח (ואולי אף תצפה) לקבל טבעת אירוסין משובצת יהלום, ולהרגיש את היוקרה המתפרצת. את הצורה של הטבעת ואת כמות הקראט תוכלו לבחור לפי הטעם האישי (ולפי המחיר כמובן) – וניתן אף להסתייע ביהלומן כדי לבחור את היהלום המושלם.

 

 

עגילים, שרשראות וצמידים

מי אמר שיהלום שייך רק לקטגוריית הטבעות? אצלנו תוכלו לבחור מגוון תכשיטים משובצים ביהלום מעבדה, ולהיראות זוהרות מאי פעם. התכשיטים מתאימים לאירועי יוקרה, חתונות, השקות, או לכל אירוע בו תרצי שכל העיניים יופנו אלייך.

 

 

למה כדאי לבחור ב"גרין דיימונדס" כמקום לקנות את היהלום שלכם?

בסופו של דבר, המטרה שלנו היא להנגיש לציבור הרחב עולם שלם של מוצרי יוקרה משובצי יהלומים איכותיים, במחיר המשתלם ביותר שיש כיום בשוק (עד כ- 80% פחות ממחיר השוק של יהלום טבעי).

אנו מציעים לכם את השילוב המנצח שבין איכות גבוהה שמובטחת בכל מוצרינו, לבין שירות לקוחות מקצועי ואדיב. בקנייה של כל תכשיט אתם מקבלים תעודה גמולוגית שמפרטת על תכונות היהלום, אחריות לכל החיים ושירותי משלוחים חינם (ובמידת הצורך גם שירות החזרות – שניתן בחינם גם הוא).

יהלומי מעבדה

אולי תאהבו גם את