חיפוש

הדברת פשפש המיטה – 100% הצלחה – שנה אחריות

מהו פשפש המיטה?

לפני שנדבר על פעולת ההדברה עצמה, כדאי לעשות היכרות קצרה עם זהותו של הפשפש עצמו. אז ככה. פשפש המיטה הוא חרק השייך למשפחת הפשפשים. יש כאלה הסוברים שהוא קדום כל כך עד שהא היה כבר בזמנו של האדם הקדמון (!). נהוג לחשוב שהפשפש נטפל רק לבעלי חיים, אך למעשה הוא נדבק בעיקר לבני אדם, אף על פי שניתן למצוא אותו גם בקרב חיות כמו עטלפים, עכברים ותרנגולות.

כדאי לדעת שפשפש המיטה הוא קרוב משפחה של פשפשי העטלפים, לכן הוא גם נמצא פעמים רבות במערות עטלפים. עצה בשבילכם – לפני שאתם מבקרים במערת עטלפים, שימו לב שאתם לא נתקלים בפשפשפי עטלפים. ייתכן מאוד שפשפשים אלה ירצו להחזיר לכם ביקור בית בחזרה!

בטוחים שזה פשפש?

אנשים רבים נעקצים ובטוחים שמדובר בפשפש המיטה ורצים להזמין הדברת פשפשים, אך למעשה הם נעקצו בלילה מכמה יתושים וכלל לא מפשפשים. צבעו של פשפש המיטה הוא חום בהיר, ובמקרים מסוימים הצבע שלו יהיה חום דומה לאדום וממילא צבעו של הפשפש יהיה חום כהה. מבנה הגוף שלו הוא בצורת ביצה, גופו שטוח ולא סתם – זאת בשביל שפשפש המיטה יוכל להתחבא ולהיכנס למקומות חשוכים וצרים.

 

איך ניתן לזהות?

ישנם מספר סממנים המעידים על הימצאות פשפש המיטה אצלכם בבית, אחד מהם הוא כמובן זיהוי ודאי שאתם רואים את פשפש המיטה בעיניים שלכם. הדרך הנוספת היא לזהות כתמי דם על המזרון. מהם הכתמים הללו? כתמים אלה הם בעצם ה'פסולת' של פשפש המיטה, לכן ברגע שאתם מזהים כתמים כאלה – ייתכן מאוד ויש לכם מבקר חדש בחדר. התהליך הבא הוא הזמנת חברה מקצועית שתסייע לכם להעלים את הפשפשים.

 

הכנות לפני הדברת פשפש המיטה

טרם נגיע אליכם לביצוע העבודה, אתם נדרשים לעשות מספר פעולות שיהפכו את הטיפול לאפקטיבי:

  1. כיבוס כל הבדים בבית בהרתחה של 60 מעלות, או ייבוש של שעה במייבש.
  2. בגדים עדינים ניתן לכבס רגיל ולאחר מכן לסגור בתוך שקית אטומה עד לאחרי ביצוע ההדברה.
  3. פינוי המזרנים בחדר השינה שיהיו חשופים ללא מצעים.
  4. ניקיון יסודי של הרצפה בבית + פינוי כמה שיותר רהיטים קלים להזזה.
  5. שימו לב – חייבים לזרוק לפח כל מזרן קרוע שיש בו חורים וכך להבטיח 100% הצלחה במיגור פשפשי המיטה.

 

סיכום:

פשפש הוא מזיק שלא כל כך כיף לחיות לצדו. אצלנו תוכלו לקבל את השירות המקצועי ביותר בתחום ההדברות. אנחנו מעניקים אחריות מלאה לביצוע עבודה של הדברה נגד פשפש המיטה! לאחר שביצענו אצלכם הדברת פשפש המיטה אנו לוקחים על עצמנו אחריות מלאה למיגור המזיק מהבית באופן מוחלט. אנו מציעים אחריות מלאה למשך שנה לעבודה, כי אנחנו יודעים שיש לנו את הציוד ואת המיומנות לביצוע יעיל של העבודה – עם ניסיון מעשי בשטח אי אפשר להתווכח.

 

חייה

אולי תאהבו גם את