חיפוש

מאכלים מגניבים להכנה בטאבון ביתי

נכון, תמיד אפשר לחמם את ארוחת הערב במיקרוגל.

אבל אם רוצים לתת TWIST מעניין למנה שלכם, רוכשים טאבון (טבון) ביתי.

וכשיש כבר טבון ביתי בבית או במרפסת, המתכונים רק מחכים שתקטפו אותם מהעץ.

בואו נתחיל עם המאכל שכולם אוהבים ואין כמותו – פיצה בטבון ביתי.

אם אתם עדיין נמנים בין האנשים שמחממים פיצה מקפיצה במיקרוגל, אנחנו מבקשים ממכם לחדול מהמנהג המגונה הזה. בימינו ניתן לרכוש טבון ביתי להכנת פיצות כל כך טעימות, עד שהשכנים שלכם פשוט לא יבינו איך פיצרייה חדשה נפתחה מתחת לבית שלהם ואף אחד לא שם לב. אבל זו לא פיצרייה חדשה. זה פשוט אתם משמישים את טאבון ביתי שרכשתם בכדי להרגיש איטלקיים לכל דבר. והנה לכם דרך להרגיש אירופה, טבון ביתי להכנת פיצות מטמטמות! הנה עוד קצת מידע בנושאי טבונים ביתיים.

 

לא חובה להיות שף בכדי להוציא פיצה מהסרטים בטבון ביתי

אם עדיין לא התמחיתם במתכונים של טבון ביתי, אנחנו נמליץ לכם להתחיל להשתפשף על פיצות. רוצים טיפ קטן? בצק זו לא תורה מסיני. אתם יכולים לרכוש בכל מכולת קמח שמרים לטפיחה מהירה, מה שיקל עליכם את כל התהליך של עשיית הבצק.

הקמחים האלו טופחים מאוד מהר והם מרגישים כמו בצק פיצה לכל דבר. יחד עם זאת, אתם תמיד יכולים גם להכין פיתות, אפילו בשרים, עוגות ועוד. אם תרצו, אפילו תוכלו להכין קינוחים חמים. בעולם הקינוחים, אנחנו נמליץ לכם לקחת טורטייה פשוטה, למרוח בתוכה שוקולד נוטלה אגוזים, להוסיף בוטנים ואולי גם חתיכות בננה-ספליט בפנים. שמעו לנו, אתם מכניסים את הטורטייה ממש לחצי דקה ומקבלים קינוח מהסרטים שאפשר להכין בבית בכמה דקות.

 

עד כמה טבון ביתי מתאים להכנת בשר ושוק טלה?

מעבר למה שציינו עד כה, אתם יכולים להכין בטבון הביתי שלכם גם שוק טלה ממולא בכל טוב. אתם יכולים למלא שוק טלה באלמנטים באמת מגוונים, החל מצימוקים ופיצוחים ועד עשבי תיבול ופירות שונים. אם אתם פחות בקטע של בשרים, כמובן שבטבון ביתי גם תמיד אפשרי להכין נתח דג ענק ומעולה.

ואם נחזור לרגע לעולם הקינוחים, אנחנו רוצים שתיקחו בחשבון גם פאי תפוחים שנהוג להגיש לאחר אפייה. בין אם אתם בוחרים להתמקד במתכונים כאלו או אחרים, אתם תקבלו TWIST ממש מיוחד של טעמו של הטבון.

 

מדוע טבון ביתי יהיה עדיף על טוסטר אובן?

ה-EXTRA טעם ממש מורגש כשמכינים מאכלים בטבונים ביתיים, ולו בגלל אפקט האש והחום הפנימיים. האפייה של המאכלים היא אחידה, המנות יוצאות הכי טעימות בעולם וכל האורחים מסודרים מכל הכיוונים. אין השוואה בכלל לטעמים שהטוסטר אובן מפיק.

אנחנו ממליצים לרכוש טבון ולמקם אותו במרפסת, אך גם ניתן למקם טבונים ביתיים במקומות שונים בבית, לרבות בחצר הפרטית. שיהיה בתיאבון!

 

שף

אולי תאהבו גם את