חיפוש

שיווק חללי עבודה ברשתות חברתיות

יש בבעלותכם חלל עבודה משותף? לא בטוחים כיצד לשווק אותו? הגעתם למקום הנכון.

פרסום ברשתות חברתיות הוא הדרך הפופולרית והאפקטיבית ביותר לשיווק, והוא עשוי להפוך את חלל העבודה שלכם להצלחה מסחררת.

כל הפרטים בכתבה הבאה.

 

חללי עבודה משותפים – הצעקה האחרונה בעולם העסקים

חללי עבודה הפכו לפופולריים במיוחד בשנים האחרונות והם כובשים במהרה את העולם העסקי בארץ ובחו"ל. ווי וורק תל אביב למשל, היא רשת מובילה של חללי עבודה בתל אביב שסוחפת אליה המוני אנשים. כיצד היא עושה זאת? התשובה ברורה: פרסום ברשתות החברתיות. היכולת לבלוט מבין מאות אפשרויות של חללי העבודה בשוק היא אינה מובנת מאליה, ותלויה כמובן בפרסום ובשיווק נכון. בעזרת פרסום אטרקטיבי ברשתות החברתיות תוכלו גם אתם לגרום לחלל העבודה שלכם להצליח כמו ווי וורק תל אביב.

 

חשיפה עצומה

אם זה פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין או פינטרסט – לכל אחת מהרשתות החברתיות המובילות הללו יש כניסות של מיליוני גולשים ביום. זוהי הזדמנות לחשוף את חלל העבודה שלכם למספר עצום של אנשים, הרבה יותר מכל מקום אחר. זהו בעצם מאגר ענק של לקוחות פוטנציאלים לחלל העבודה שלכם. תוכלו לפתוח פרופיל לעסק שלכם ובו לשתף מידע שיווקי, אירועים, לנהל מעקב אחרי כמות המתעניינים ועוד. לא סתם לכל בית עסק קיים כיום עמוד עסקי באחת או יותר מהרשתות החברתיות, כמו שאומרים: "מי שלא שם – לא קיים".

 

לכוון במדויק לקהל היעד שלכם

לצורך פרסום אפקטיבי מומלץ להבין ראשית מי הוא קהל היעד שלכם ומדוע אתם מתאימים במיוחד עבורו. חשבו מה מייחד את חלל העבודה שלכם ואיזה קהל צריך את שירותיו. לאחר מכן, תוכלו לכוון את הפרסום ברשתות החברתיות ישירות לקהל זה בעזרת קידום תכנים באופן ממומן. הרשתות החברתיות יודעות לקדם אתכם באופן חכם. כך למשל אם אדם חיפש לאחרונה את ווי וורק תל אביב, ואם חלל העבודה שלכם דומה – מיד תופיע לו מודעת הפרסום שלכם בפייסבוק.

 

טיפוח קשרי לקוחות

בעזרת הרשתות החברתיות, תוכלו ליצור ולטפח קשרים עם הלקוחות שלכם. כיום כבר יודעים כי עמודים עסקיים ברשתות החברתיות אשר פעילים ותגובתיים זוכים למספר גדול יותר של עוקבים ולקוחות. שמרו על העמוד העסקי שלכם רלוונטי ומעניין, פרסמו תמונות, סרטונים, כתבות ומחקרים. נסו לייצר תוכן כמה שיותר מותאם עבור העוקבים שלכם ולהיות זמינים עבורם בכל עת. כך, תוכלו למשוך אליכם לקוחות ולדאוג שלא יעזבו.

 

לסיכום

כשמדברים על שיווק, אין פלטפורמה נכונה יותר מרשתות חברתיות. כך גם באשר לשיווק חללי עבודה – ווי וורק תל אביב ועוד רשתות מובילות של חללי עבודה כבר הפכו להצלחה מסחררת בזכות הפרסום ברשתות החברתיות. אתם הבאים בתור – פתחו עוד היום עמודים עסקיים לחלל העבודה שלכם ברשתות החברתיות.

 

 

אפליקציות

אולי תאהבו גם את

4 שיטות לפרסום דיגיטלי מוצלח
4 שיטות לפרסום דיגיטלי מוצלח

בעידן הדיגיטלי, הפרסום עבר מהפך משמעותי. שיטות מסורתיות כגון מודעות מודפסות ושלטי חוצות כבר אינן יעילות בהגעה לקהלי יעד. במקום זאת, עסקים פונים לפרסום דיגיטלי

קראו עוד »