חיפוש

איך לשווק עסקת נדלן בחו"ל לישראלים?

בזמן שהנדל״ן בארץ מספק תשואות יחסית נמוכות, הנדל״ן בחו״ל הופך להשקעה אטרקטיבית עבור ישראלים רבים. אם פעם המרחק והבדלי השפה היוו גורם מרתיע, היום ניתן להתגבר על המכשולים הללו בקלות, ולא מעט משקיעים ישראלים מוכנים לאזור אומץ ולקפוץ למים העמוקים. איך משווקים לישראלים עסקאות נדל״ן בחו״ל? על כך בכתבה הבאה.

 

הישראלי והנדל״ן – סיפור אהבה

זה לא סוד ששוק הנדל״ן בארץ הוא אחד מאפיקי ההשקעה היציבים ביותר. יותר מכך, עבור ישראלים רבים, קניית דירה היא חובה על מנת להבטיח יציבות כלכלית ועתיד לילדים. על כן, לא מעט ישראלים מכירים את שוק הנדל״ן המקומי, והספיקו בחייהם כבר לעסוק בעסקאות של קנייה ומכירת נדל״ן וחלקם אף טומנים ידיהם בשוק השקעות נדלן. בנוסף, לא מעט ישראלים המחפשים אפיקי השקעה חוששים מהשקעות בשוק ההון. בין אם בגלל הידע הנדרש והמורכבות בהשקעה, ובין אם מתוך העדפה להרגיש שהם ״מחזיקים משהו״ ביד והכסף שלהם לא מרחף בחלל הבורסה. אם כן, ישראלים באופן טבעי מוכנים יותר ופתוחים יותר להצעות בתחום הנדל״ן. השאלה היא איך לגרום להם לאזור אומץ וללכת על השקעה בחו״ל.

 

עסקת נדל״ן בחו״ל – מה היתרונות?

עבור משקיעים ישראלים, ישנם שני יתרונות משמעותיים בהשקעות נדל״ן בחו״ל, ההופכים אותן למשתלמות יותר מהשקעות בנדל״ן בארץ. היתרון הראשון הוא חסם הכניסה – בעוד השוק בארץ הוא צפוף וקטן, קיימות מעט מאוד קרקעות לבנייה, הפרויקטים מתעכבים שנים רבים והביקוש גבוה מאוד, סיטואציה היוצרת מחירים גבוהים ביותר, בעולם המצב הוא אחר. יש לא מעט מקומות באירופה ובארצות הברית, בהם ניתן לקנות דירה במחיר של הון עצמי למשכנתא בארץ. מדובר בהבדל משמעותי ביותר שכן הוא הופך את שוק ההשקעות בנדל״ן בחו״ל לזמין עבור קהל רחב הרבה יותר, אשר ברובו לא מחזיק בהון מספיק גדול על מנת להשקיע בנדל״ן בארץ. היתרון השני הוא התשואה. במקומות רבים, כיוון שהדירות זולות יותר, אך עדיין קיים ביקוש רב לשכירות, התשואה שניתן להגיע אליה היא גבוהה הרבה יותר מאשר בארץ. אם בשוק הנדל״ן המקומי מדובר על 3 – 4 אחוז בשנה, בשווקים אחרים ניתן להגיע לתשואה של 8 ואפילו 10 אחוז.

 

איך מגשרים על החסרונות?

אכן השקעה בנדל״ן בחו״ל טומנות בחובה יתרונות רבים עבור המשקיע הישראלי. עם זאת, קיים גם לא מעט חשש בנוגע להשקעה כזו. מקום רחוק, נכסים שקשה להגיע ולראות בעיניים, הבדלי שפה וכמובן חוקים אחרים בנוגע לרישום בטאבו והתנהלות מול שוכרים וכן מיסוי שונה. כל אלו מרתיעים את המשקיע הפוטנציאלי מביצוע ההשקעה. על כן, האלמנט החשוב ביותר בשיווק נדל״ן בחו״ל עבור המשקיע הישראלי הוא תיווך של פערי הידע האלו. היכרות טובה של מערכת החוקים ומשמעותם עבור המשקיע, יחד עם עבודה עם גורמי מקצוע אמינים ומובילים בתחומם, יוכלו לעשות את ההבדל עבור המשקיע הישראלי.

נדלן בחו

אולי תאהבו גם את

4 שיטות לפרסום דיגיטלי מוצלח
4 שיטות לפרסום דיגיטלי מוצלח

בעידן הדיגיטלי, הפרסום עבר מהפך משמעותי. שיטות מסורתיות כגון מודעות מודפסות ושלטי חוצות כבר אינן יעילות בהגעה לקהלי יעד. במקום זאת, עסקים פונים לפרסום דיגיטלי

קראו עוד »