חיפוש

כל הדרכים לשיווק דיגיטלי מוצלח ב-2020

שיווק דיגיטלי מוצלח ב-2020 חייב פיזור הביצים בסלים שונים, כלומר, לשווק את המוצר או השירות במספר פלטפורמות שונות. כמובן, תמיד יהיו סוגי עסקים המצריכים שיווק בפלטפורמה אחת ספציפית, או שתיים. אז מה כולל שיווק בגוגל כיום?

 

ישנן דרכים שונות ושיטות לקדם אתרים ולשווק מוצרים או שירותים באינטרנט. בין אם אתם מחפשים אחר חברת בניית אתרים, קידום אתרים או שיווק בפייסבוק, תמיד יהיה חשוב לוודא כי בחרתם בחברה הנכונה עבורכם, עבור המותג שלכם. לא פעם, גם נזקים יכולים בקלות להיגרם כתוצאה מתהליכים לא מוצלחים של שיווק דיגיטלי בגוגל.

 

מתי קידום אתרים עלול לפגוע בבית העסק?

בואו ניקח דוגמה קיצונית: עורך דין המקבל סיוע של מקדם אתרים חובבן, וזה דואג לפרסמו בפלטפורמת אינסטגרם בלבד. אין ספק, טעות פטאלית. בעוד ששיווק באינסטגרם עשוי מאוד להתאים למוצרים או שירותים מסוימים, לעורך דין אין סיבה להשקיע את כל ממונו בפרסום בפלטפורמה זו.

רוצים לאתר מובילי דעת קהל ולפנות לקהלים צעירים וצבעוניים? כדאי לשקול פרסום באינסטגרם. אחרת, יהיו מספיק פלטפורמות מעולות עבור שיווק דיגיטלי מוצלח. אחת הדרכים לשווק דיגיטלית, היא דרך קמפיינים ממומנים בגוגל.

 

קמפיין ממומן בגוגל – יש תזמון נכון?

אתם מוזמנים לאתר לעצמכם חברת שיווק ופרסום באינטרנט מומלצת, מקדם PPC, מקדמים בפייסבוק או בכל פלטפורמה אחרת, בה ניתן לפרסם בתשלום ולערוך קמפיינים ממומנים. בכל מקרה, תמיד יהיה כדאי להסתייע במקצועני אמת בלבד, היות קמפיינים ממומנים יכולים לעלות לא מעט והתוצאות הן אינן מובטחות מראש אף פעם.

למעשה, אנשים לפעמים משקיעים כספים רבי בהרצת קמפיין ממומן, מה שמסתבר בסופו של דבר כקמפיין שרץ לחינם. למשל, בתקופת הבחירות? ממש מומלץ לחשוב פעמיים אם לצאת בקמפיין בפייסבוק או לא. שימו לב, בחירות 2020 עומדות להביא איתן המון פרסום וקמפיינים ממומנים, כך שלמעשה פרסום חשוב אחר עשוי להידחק הצידה.

 

שיווק בגוגל | Timing is Everything | פרסום באינטרנט

מדוע בתקופת בחירות שיווק בגוגל פחות מומלץ? פייסבוק אמנם לא עושה את זה בכדי להתנכל לבית העסק שלכם או לקמפיין הממומן שלכם, אך פשוט העניין הוא שאנשים בתקופת הבחירות עסוקים בבחירות. מה זה אומר?

במילים פשוטות, אם אנשים כל היום מקלידים "ביבי וגנץ" בגוגל, פייסבוק יחשפו את אותם הגולשים האלו בפרסום הקשור בפוליטיקה. יש מבצע חם? יכול להיות שכדאי להמתין לסיום בחירות 2020.

 

שיווק ופרסום באינטרנט ב-2020

בעוד שלפעמים שיווק ופרסום באינטרנט יצריך משאבים רבים, במקרים אחרים ניתן להגיע לתוצאות קידום בגוגל לא רעות בכלל. למשל, במקרים בהם אתם עוסקים בתחום מאוד נישתי, אין ספק שתצטרכו להשקיע פחות אנרגיה, זמן וכסף בתהליכי פרסום באינטרנט ושיווק.

מה מוגדר נישה? למשל, מכונות תפירה. אם אתם צריכים לקדם מכירה של מכונות תפירה, אתם ממש לא תצטרכו להשקיע את אותו הזמן כמו שהייתם משקיעים בקידום חברת הובלה, צימרים בצפון או כל תחום רווי תחרות אחר.

סטטיסטיקות קידום

אולי תאהבו גם את

4 שיטות לפרסום דיגיטלי מוצלח
4 שיטות לפרסום דיגיטלי מוצלח

בעידן הדיגיטלי, הפרסום עבר מהפך משמעותי. שיטות מסורתיות כגון מודעות מודפסות ושלטי חוצות כבר אינן יעילות בהגעה לקהלי יעד. במקום זאת, עסקים פונים לפרסום דיגיטלי

קראו עוד »