חיפוש

הדפסה תלת מימדית הדפסת מודלים

הטכנולוגיה החדשנית של המאה ה 21 מאפשרת לבצע הדפסה של מודלים באופן תלת מימדי, באיכות מצוינת. כיצד מתבצע ההליך ומה חשוב לדעת בנושא? להלן הפרטים.

 

הדפסה תלת מימד של מודלים – קדמה טכנולוגית פורצת דרך

שירותי הדפסה בתלת מימד נחשב כיום לאחד התחומים הצומחים והמתקדמים בענף הטכנולוגיה והתעשייה, וזאת לאור העובדה כי כיום ניתן לפתח אב טיפוס של מוצרים באופן מהיר, איכותי ועם תוצר מוגמר אשר ניתן באופן תלת מימדי. למעשה, מדובר בטכנולוגיה אשר מאפשרת בניית מודלים במגוון צורות, גדלים ומרקמים, בהתאם לאב טיפוס ולתכנון מדויק אשר נעשה ע"פ מידות ספציפיות. לאור העובדה כי חברות ענק כמו גם יזמים מחפשים כל הזמן את הדבר הגדול הבא, באמצעות הדפסה תלת מימדית תוכלו גם אתם לייצר את המוצר שלכם, בעלויות כספיות נוחות לכל כיס. חברה אשר עומדת בחוד החנית בתחום הינה חברת GILADRM אשר מספקת תחת קורת גג אחת שירותים ופתרונות בעבור תחום העיצוב, ההנדסה והתעשייה.

איש ומדפסת

 

הדפסת תלת מימד: כיצד זה מתבצע?

באמצעות נציגי החברה תוכלו לשלוח סקיצה של המוצר שלכם ולקבל הצעת מחיר בעבור ההדפסה. למעשה, מדובר בהליך אשר מתבצע הן באמצעות העלאת המוצר דרך האתר או באמצעות פגישת ייעוץ אישית עם נציגי החברה אשר יעמדו לרשותכם לכל אורך התהליך, וזאת בכדי לייצר בסופו של דבר מוצר מוגמר בתלת מימד. החברה מבצעת את הייצור של המוצר באמצעות  יצור מוצרי פלסקיט בסין  וכן שש מדפסות תלת מימד אשר מצויות במפעלי החברה. מדובר במכונות הדפסה טכנולוגיות אשר מאפשרות לקבל הדפסה מדויקת בתלת מימד, בהתאם למידות ולאלמנטים שונים אותם תוכלו לציין לפני תחילת תהליך הייצור. לאחר סיום ההדפסה, ייחל תהליך בקרה ואיכות אשר כולל עמידה בתו התקן ISO 9001  אשר נועד להבטיח כי המוצר אותו אתם מקבלים הינו מוצר איכותי אשר עומד בכל התקנים המחמירים. לאחר קבלת המוצר ובהתאם להערות שלכם, יתחיל תהליך של צביעה וליטוש אשר מתבצע באמצעות אנשי מקצוע מובילים בתחומם, ולכן במידה ותצטרכו גם ייצור המוני של המוצר המוגמר – ניתן יהיה לעשות זאת במסגרת ההתקשרות. מתוך הבנה כי מדובר בתליך רגיש, תוכלו להיות בטוחים כי אתם מקבלים ליווי וסיוע לכל אורך הדרך, החל מחשיבה על המידות המדויקות של המוצר ועד קבלת התוצר המוגמר אשר ניתן לכם באמצעות חברה מובילה בתחומה אשר זוכה להמלצות רבות מהמגזר העסקי, כפי שניתן לראות באתר הרשמי אשר מציג המלצות של לקוחות מהמגזר הציבורי והפרטי.

 

מעוניינים לבצע הדפסה בתלת מימד? צרו קשר עוד היום עם נציגי החברה

לתיאום פגישת ייעוץ באמצעות השאירו פרטים באתר הרשמי או חייגו למספר 073-3744649, ונציג מטעם החברה ישמח לסייע לכם בתהליך ולאפשר לכם לבצע הדפסת תלת מימד מקצועית.

אולי תאהבו גם את

4 שיטות לפרסום דיגיטלי מוצלח
4 שיטות לפרסום דיגיטלי מוצלח

בעידן הדיגיטלי, הפרסום עבר מהפך משמעותי. שיטות מסורתיות כגון מודעות מודפסות ושלטי חוצות כבר אינן יעילות בהגעה לקהלי יעד. במקום זאת, עסקים פונים לפרסום דיגיטלי

קראו עוד »