חיפוש

שיווק חברת הובלות

לשיווק חברות הובלות יש מספר מאפיינים מיוחדים ששונים משיווק של חברות אחרות, חברות ההובלות לרוב נוהגות לבצע הובלות באזור מוגדר וכמות החברות שעובדות בפרישה ארצית די מצומצמות, לכן שיווק חברת הובלות דורש מהמשווק ידע ספציפי בנושא.

שיווק חברת הובלות

במה שונה חברת הובלות מחברות רגילות

לרוב אנשים מגיעים לחברת הובלות על סמך המלצה ספציפית או על ידי חיפוש החברה במנוע חיפוש של גוגל, לרוב אנשים לא מגיעים לחברת הובלות על סמך המוניטין שלה וסביר שאם תשאלו אדם ברחוב לגבי שם של חברת הובלות אחת הוא לא יידע לתת לכם תשובה.

לאור הסיבות שמובאות לעיל כאשר משווקים חברת הובלות צריך לשים דגש על כך שיהיה קל למצוא אותה, אחד המאפיינים הנוספים של חברת הובלות היא שלרוב החברות האלה עובדות בפרישה אזורית ולא בפרישה ארצית, פרט לחברות הגדולות ביותר בארץ, כשלוקחים את הפרט הזה בחשבון צריך להבין איך להגיע ללקוחות באזור שבו החברה עובדת מבלי לבזבז משאבים על איזורים אחרים.

 

שיווק חברת הובלות בפועל

כפי שהסברנו לעיל רוב האנשים מגיעים לחברה על סמך המלצה או על סמך מנוע החיפוש בגוגל, לגבי המלצות של לקוחות עבר אין למשווקים יותר מדי מה לעשות אבל לגבי גוגל למשווקים יש חשיבות מכרעת. על מנת שהחברה תצליח למשוך לקוחות מזדמנים שמבררים על הובלות בגוגל לחברה צריך להיות אתר איכותי ומושקע, כזה שישרה על הלקוח הפוטנציאלי ביטחון.

בנוסף, החברה צריכה לשים דגש מיוחד על קידום החברה בגוגל, אם אתר החברה לא יופיע במקומות הראשונים במנוע החיפוש הוא לא יוכל להגיע אל הלקוחות הפוטנציאלים, יש להשקיע בכך שעבור המילות המפתח שמתאימות לחברה האתר יופיע במקומות הראשונים, לכן עבור חברה שעובדת באזור מסויים, למשל גוש דן יש לוודא שהיא תצליח להגיע למקומות הראשונים עבור מילות מפתח כמו – "הובלות בגוש דן", "הובלות בתל אביב", "הובלות בהרצליה", "הובלות במרכז" ועוד (כך תבחרו חברת הובלות).

באופן זה על ידי שילוב של המאפיינים של החברה, ומאפייני מציאת חברות ההובלות ברשת כיום, תוכלו לשווק את החברה באופן יעיל ולמשוך אליה לקוחות רבים שיוכלו להגדיל בצורה משמעותית את הכנסות החברה.

iritmoving.biz.

 

עלויות שיווק חברת הובלות

חשוב להבין שיש עלויות שכרוכות בשיווק חברת הובלות, הקמת האתר עלולה לעלות כמה אלפי שקלים, שוק ההובלות יחסית תחרותי לכן תדרש הוצאה של כאלף ש"ח מדי חודש כדי לקדם את החברה באזורים שבהם יש תחרות.

בנוסף, תוכלו לפנות לשיווק מסורתי יותר, בעיתונים, בשלטים ברחובות ועוד, הוצאות מסוג זה עלולות להגיע למאות שקלים מדי חודש.

שיווק חברת הובלות היא מומחיות שרק מעטים שולטים בה, לכן בבואכם לבחור חברת שיווק לחברת ההובלות שלכם חשוב שתפנו לחברה שיש לה היסטוריה בתחום ושעסקה בו בעבר. באופן זה, תוכלו לקבל שירות טוב ויעיל שיסייע לכם לקחת את החברה לרמה אחרת.

קידום אתרים – הגיע הזמן שתבינו: זה חשוב גם לכם! – למאמר המלא לחצו פה.

אולי תאהבו גם את

4 שיטות לפרסום דיגיטלי מוצלח
4 שיטות לפרסום דיגיטלי מוצלח

בעידן הדיגיטלי, הפרסום עבר מהפך משמעותי. שיטות מסורתיות כגון מודעות מודפסות ושלטי חוצות כבר אינן יעילות בהגעה לקהלי יעד. במקום זאת, עסקים פונים לפרסום דיגיטלי

קראו עוד »