חיפוש

שיווק חנויות אינטרנטיות

שיווק חנויות אינטרנטיות

אחד הטרנדים שהתפתחו במהירות בשנים האחרונות, הינו שיווק באמצעות חנויות אינטרנטיות. בעלי עסקים רבים, כמו גם עוסקים קטנים ואפילו זעירים, מקימים לעצמם חנויות אינטרנטיות ייעודיות, ובהן הם משווקים חפצים שונים ושאר מוצרים, שלדעתם יכולים לעניין קונים פוטנציאליים. ברחבי העולם הטרנד הזה מוכר ונפוץ, כאשר חנות האינטרנט הגדולה ביותר היא אמזון, שיש האומרים כי בכל דקה היא מכניסה לבעליה ארבעה מיליון דולרים. לאחרונה החלה אמזון בתהליך כניסה לישראל, מה שיביא את תרבות חנויות האינטרנט גם לכאן במלוא תפארתה. מהי בעצם חנות אינטרנט? כיצד מתבצעת פעולת שיווק חנות אינטרנט? אילו מוצרים אפשר למכור בחנויות האלה? כל התשובות בשורות להלן.

חנות בטלפון

חנות אינטרנט – מה זה בעצם

חנות אינטרנט הינה בעצם אתר, שהמטרה שלו היא למכור מוצרים לקהל הרחב. המוצרים הנמכרים יכולים להיות מוצרים פיזיים, כמו ספרי נייר, מכוניות צעצוע, רחפנים או ציוד לדיג. מנגד, הם יכולים להיות וירטואליים לחלוטין, כמו ספרים בקובץ PDF, קבצי תמונות ועוד כיוצא באלה מוצרים. אחד התחומים הנמצאים בתהליך צמיחה ברשת, הינו שיווק תכשיטים לסוגיהם השונים בחנויות אינטרנטיות שונות. שיווק מהסוג הזה שונה במקצת מהקונספט של שיווק תכשיטים אישי בחנויות התכשיטים. עם זאת, כשמסתכלים על הנושא לעומק, ההבדלים הם לא כל כך גדלים. מי שרוכש תכשיט לא יכול לדעת אל נכון מה הערך שלו, ולרוב יש נטייה לבדוק תכשיטים שנרכשו פעם נוספת אצל מומחה. רכישה בחנות אינטרנטית של תכשיטים היא בטוחה באותה המידה, ואם התכשיט נמצא בלתי מתאים, ניתן להחזיר אותו למוכר בתוך תקופה קצובה. למידע נוסף על תכשיטים: https://www.diamondf.co.il

שיווק חנות אינטרנט וכיצד הוא מתבצע

כאמור, חנות אינטרנט היא אתר אינטרנט לכל דבר ועניין. כיון שכך, השיווק שלה יתבצע באמצעים דומים לשיווק ברשת. ניתן לשווק בפייסבוק או בערוצים דומים וניתן לפתוח בלוג, שיעביר את הגולשים המגיעים אליו לחנות האינטרנט המדוברת. מוצרים המשווקים בחנות אינטרנט שנבנתה עבור אמזון מוצגים שם לראווה. כאשר כל רכישה של מוצר מזכה את אמזון בעמלה. חנויות אינטרנט עצמאיות צריכת להיות ייחודיות, מעוצבות כהלכה, ידידותיות למשתמש והכי חשוב – להכיל מוצרים או שירותים  ברמה גבוהה, שהרוכשים יוכלו ליהנות מהם ולא להתאכזב.

על מנת להתחיל בשיווק באמצעות חנות אינטרנט, יש תחילה לבדוק האם למוצרים או לשירותים שיש בכוונתכם לשווק יש ביקוש ויש ייתכנות להצלחה. הבדיקה הזאת צריכה להיעשות ל ידי איש מקצוע מיומן המתמחה בכך. ר/ק בשלב הבא יש לבנות את החנות ולהפוך אותה לידידותית למשתמש. גם הבנייה של חנות זאת, צריכה להתבצע על ידי מומחים לדבר שיעניקו לחנות שלכם את העיצוב הראוי, המבליט את המוצרים או השירותים שהיא מספקת. בהמשך צריכה להתבצע עבודת קידום סיזיפית, (לימודי קידום אתרים) שאם היא מתבצעת נכון היא עשויה להביא את אתר לעמודים הראשונים במנועי החיפוש בתוך זמן קצר יחסית. הקמת חנות אינטראנט היא החלק הפשוט. העבודה הקשה היא עבודת השיווק והמכירות.

אולי תאהבו גם את

מכשירים דיגיטליים
כיצד בונים אתרים?

אתם מתים לבנות אתר, אבל אין לכם מושג קלוש מאיפה מתחילים, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! מה השלבים בפרויקט הקמת אתר ואיזה סוגי אתרים יש?

קראו עוד »
מסך
5 טיפים לבניית אתרים

המהפכה הדיגיטלית הביאה לעולמנו שינויים רבים ובשורות משמחות. אחת מהמגמות הבולטות ביותר שהחלו בעקבותיה, היא הזינוק בכמות וברמת האתרים ברשת. בהתאם, נוצר שוק רחב ומגוון

קראו עוד »