חיפוש

3 כללי זהב לפני שמעלים קמפיין ממומן לאינסטגרם

 

הפלטפורמה של אינסטגרם מאפשרת לבעלי עסקים לקבל חשיפה אדירה לבית העסק, בתנאי שהם עומדים במספר כללי זהב. מהם? המומחים של חברת Ry digial media עם כל הפרטים.

קמפיין ממומן באינסטגרם – פוטנציאל אדיר להגדלת חשיפה

הפלטפורמה של אינסטגרם נחשבת לפלטפורמה החברתית בעלת פוטנציאל החשיפה הגבוהה ביותר, זאת לאור העובדה כי לאינסטגרם יש מעל ל 600 מיליון משתמשים, כאשר ע"פ ההערכות אותה מפרסמת אינסטגרם מעת לעת עולה כי בכל יום היקף הגולשים עומד על 400 מיליון. גם בישראל אינסטגרם נחשבת לפלטפורמה המובילה, בעיקר בקרב הדור הצעיר, אולם ניתן לראות שינוי מגמה משמעותי כאשר יותר ויותר מבוגרים לוקחים בפלטפורמה חלק. אם בהתחלה אינסטגרם התחילה כפלטפורמה בה ניתן היה לעלות ולשתף תמונות, כיום היא מהווה כלי שיווקי מהמעלה הראשונה בעבור בעלי עסקים, בין אם מדובר בעסק קטן, בינוני אשר בכוחו להגדיל את החשיפה לבית העסק, כמו גם את ההכנסות, וזאת לאור המעורבות הגבוהה של הגולשים. על כן, אם ברצונכם לבצע קידום ממומן באינסטגרם, ישנם מספר כללי זהב אשר יבטיחו כי הקמפיין שלכם אכן יהיה אפקטיבי, ולהלן הפרטים.

 

3 כללי זהב לקידום ממומן באינסטגרם

המומחים של חברת Ry digial media אשר נחשבת כיום לחברה המובילה בתחום של שיווק אינטרנטי חכם לבית העסק מציגים לכם שלושה כללי זהב שכל בעל עסק חייב להכיר:

  • הוספת קישור לעמוד – על מנת שהקידום הממומן יהיה אפקטיבי, חשוב להציב בראש הפרופיל העסקי באינסטגרם לינק לאתר הרשמי, בכדי שהגולשים יוכלו להגיע אליו באופן ישיר, מבלי לחפש אותו במנוע החיפוש של גוגל. בנוסף, מומלץ להוסיף תיאור מקוצר של בית העסק, אשר צריך לסקרן את הגולש בכדי שתתבצע פעולה של המרה – מגולש לרוכש.
  • שימוש בהאשטג – האשטגים הם דרך מצוינת בעבורכם להגדיל את החשיפה, וזאת לאור העובדה כי רוב הגולשים מבצעים את הפעילות שלהם באינסטגרם באמצעות האשטג. על כן, חשבו על האשטג מקורי ומעניין אשר מותאם לקמפיין שלכם, כאשר מומלץ להשתמש ביותר מדי האשטגים, אלא עד עשרה בלבד.
  • יצירתיות – לאור העובדה כי בכל יום עולים עשרות קמפיינים לפלטפורמה הזו, חשוב לחשוב על דרכים יצירתיות לקדם את העמוד העסקי – בין אם מדובר בביצוע של הגרלות מעת לעת, העלאת תמונות בצורה איכותית, כמו גם התאמה של המסרים השיווקיים לקהל היעד.

מעוניין לבצע קידום ממומן באינסטגרם? יש לנו את הדרך הטובה ביותר בשבילך

על מנת לבצע קידום ממומן בצורה איכותית בפלטפורמה של אינסטגרם, מומלץ לעבוד רק עם חברה מובילה בתחום, כמו חברת ry digital media. על כן, היכנסו עוד היום לאתר https://ry-dm.comהשאירו פרטים ונציג מטעמנו ישוב אליכם בהקדם האפשרי לצורך תיאום פגישת ייעוץ   ראשונית, ללא עלות.

אולי תאהבו גם את

4 שיטות לפרסום דיגיטלי מוצלח
4 שיטות לפרסום דיגיטלי מוצלח

בעידן הדיגיטלי, הפרסום עבר מהפך משמעותי. שיטות מסורתיות כגון מודעות מודפסות ושלטי חוצות כבר אינן יעילות בהגעה לקהלי יעד. במקום זאת, עסקים פונים לפרסום דיגיטלי

קראו עוד »