חיפוש

בניית אתרים בוורדפרס או בוויקס?

 

מתלבטים באמצעות איזו פלטפורמה לבנות את האתרים שלכם? המומחים של חברת מדיה ווב .בדיוק כאן בשבילכם

 

Website

 

בניית אתרים – פלטפורמות אפשרויות

בניית אתרים הוא התחום הצומח ביותר בעידן האינטרנטי, ולא בכדי. בעשור האחרון התחום הזה צבר תאוצה רבה עוד יותר וזאת בזכות העובדה כי מנוע החיפוש של גוגל מאפשר לבצע קידום אורגני (טבעי) או ממומן ובכך להביא את האתר לראש תוצאות החיפוש של האתר. אולם, חשוב לזכור כי פעולה של קידום אתרים איננה יכולה להתבצע מבלי לבצע את הפעולה הראשונית ביותר שהיא – בניית אתרים. לאור העובדה כי מדובר בתחום מתפתח ביותר, הוקמו פלטפורמות שונות אשר באמצעותן ניתן לבנות את האתר. הפופולריות ביותר הן בניית אתרים בוורדפרס ובניית אתרים בוויקס. המומחים של מדיה ווב בניית אתרים מסבירים בדיוק מה ההבדל בין שתי הפלטפורמות הללו:

בניית אתרים בוורדפרס

וורדפרס היא כיום הפלטפורמה הטובה ביותר לבניית אתרים, זאת משום שמדובר במערכת פשוטה מאוד להפעלה אשר ניתנת גם לשליטה מרחוק. למעשה, וורדפרס עברה בשנתיים האחרונות שינויים מרחיקי לכת אשר שינו לחלוטין את הנושא של בניית אתרים, זאת משום שהמערכת עודכנה במאות תבניות עיצוב יוצאות דופן אשר ניתנות להתאמה אישית כמו גם לשליטה מרוחקת. מדובר במערכת אשר היא פשוטה מאוד להפעלה, וניתן לבצע בה מגוון רחב של פעולות. רבים משתמשים בפלטפורמה הזו לבנייה עצמית של אתרים, אולם אם אתה בעל עסק חשוב להיוועץ עם חברה מקצועית כמו מדיה ווב וזאת משום שהפלטפורמה הזו עוברת כל העת שינויים ועדכונים ועל כן על מנת לוודא כי אכן האתר שלך יהיה המקצועי והטוב ביותר ישנה חשיבות רבה לפנייה לחברה מקצועית כמו מדיה ווב אשר משתמשת בפלטפורמה הזו לבנייה ועיצוב אתרים.

 

בניית אתרים בוויקס

וויקס היא פלטפורמה מתקדמת יותר מוורדפרס אשר נכנסה לשימוש רק בשנת 2006. מדובר בטכנולוגיה חדשנית להקמה ועיצוב של אתרים, אשר מאפשרת לבצע עבודה על האתר מכל מקום וגם בשליטה מרחוק. בנוסף, ניתן לשנות כל אלמנט עיצובי באתר באופן קל וזאת בזכות תוכנה מובנת לעיצוב אשר מותקנת באתר ומאפשרת לבצע את השינויים הללו באופן קל ומהיר. בנוסף, מערכת וויקס מאופיינת במאות אפליקציות חכמות אותן ניתן להתקין על גבי האתר שלנו וזאת גם בהתאמה מוחלטת למכשיר הנייד או לטאבלט, פרמטר משמעותי ביותר בנושא של בניית אתרים, כאשר בכל הקשור לנושא העלות מדובר במערכת בעלת מחיר נמוך יותר ממתחרותיה, כאשר החבילה עצמה כוללת בין היתר גם אחסון ואבטחה כמו גם בניית עמודים ועיצוב שלהם. מדובר במערכת מורכבת יותר להפעלה ועל כן מומלץ להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית כמו מדיה ווב אשר לה את כל הכלים להשתמש במערכת וכן להתעדכן בחידושים אשר מתרחשים כל הזמן.

אולי תאהבו גם את

מכשירים דיגיטליים
כיצד בונים אתרים?

אתם מתים לבנות אתר, אבל אין לכם מושג קלוש מאיפה מתחילים, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! מה השלבים בפרויקט הקמת אתר ואיזה סוגי אתרים יש?

קראו עוד »
מסך
5 טיפים לבניית אתרים

המהפכה הדיגיטלית הביאה לעולמנו שינויים רבים ובשורות משמחות. אחת מהמגמות הבולטות ביותר שהחלו בעקבותיה, היא הזינוק בכמות וברמת האתרים ברשת. בהתאם, נוצר שוק רחב ומגוון

קראו עוד »