חיפוש

10 טיפים לקידום העסק שלכם באינסטגרם

 

לקידום עסקים באמצעות האינסטגרם יתרונות רבים. מהם? כל הפרטים.

טיפים לאינסטגרם

המומחים של חברת BETOP, החברה המובילה בישראל לקידום עסקים ברשתות החברתיות אספה עבורכם את 10 טיפים לצרוך קידום באינסטגרם:

  1. איזון התמונות מדי יום מועלות מיליוני תמונות לרשת האינסטגרם, ועל מנת לכבוש את לבם של הגולשים חשוב מאוד להעלות תמונות רלוונטיות של העסק אבל גם תמונות "אווירה" אשר נועדו לשעשע ולהצחיק וגם ליצור עניין עבור העוקבים, כך שהעמוד לא יראה עסקי פרופר אלא יותר חוויתי ומעניין לגולש.
  2. יצירת חשיפה באמצעות שימוש בהאשטגעל מנת להגדיל את החשיפה של עמוד האינסטגרם העסקי חשוב מאוד להדביק האשטג רלוונטי לכל תמונה, אשר יכול להגדיל מאוד את החשיפה של התמונה ברשת. בנוסף, חשוב גם לבחור האשטג אשר ספציפי לעסק כך שגם הגולשים יוכלו להשתמש בו ובכך להגדיל את החשיפה.
  3. ביצוע אופטימיזציהלתמונות –  על מנת לקדם את העסק באינסטגרם חשוב מאוד ליצור אופטימיזציה לתמונות, כך שהתמונות יהיו יפות ומותאמות לגודל של העמוד.
  4. התאימו את העמוד ללוח השנה – חשוב מאוד לבצע התאמה של עמוד האינסטגרם בהתאם לעונות השנה, ובייחוד לחגים ומועדים מיוחדים. זאת על מנת להראות לעוקבים כי אתם יודעים לתגמל אותם במבצעים מיוחדים בהתאם לחגים, כמו גם ימי שיאי כמו הבלאק פריידי או אירועי קניות נוספים.
  5. ניהול לוח פרסום – יש לבצע העלאה של תמונות במרווחים מדויקים וזאת תוך תכנון מדויק, זאת על מנת לא להעמיס על הלקוחות. העלאה בכל יום של תמונה איננה מומלצת, אלא אחת לכמה זמן, וזאת בכפוף להתייעצות עם חברה המתמחה בתחום.
  6. ערכו הגרלות – גולשים מאוד אוהבים לקבל הטבות, כך שחשוב מדי פעם לתגמל אותם באמצעות מבצע מסוים או הגרלה וזאת על מנת גם לעורר את הפעיליות.
  7. דאגו לעדכן את הסטורי – כידוע, מאז עלייתו של פיצ'ר הסטורי התמונות באינסטגרם הפכו לפחות פופולריות מבחינת חשיפה, ולכן רבים מעדיפים לדפדף בסטורי. על כן, דאגו לעדכן אותו בכל יום במבצעים, הטבות וכו' וזאת בתוספת האשטג של המקום הספציפי של בית העסק.
  8. עקבו אחר העוקבים – חשוב מאוד לבצע עקוב אחר העוקבים, זאת כדי להגדיל את הנאמנות וזאת כדי לשמור על קשר עם הלקוחות.
  9. התעדכנו בטרנדים האחרונים – על מנת להיות ויראליים חשוב מאוד להיות עם אצבע על הדופק לגבי כל הטרנדים החדשים, כמו למשל אתגר הקיקי או אתר הקרח. השתתפות באירועים הללו תראה כי העסק מעורב ומעודכן באירועי היום, והזמנה להצטרפות לאתגר יכולה להגביר את החשיפה של הגולשים.
  10. דאגו לפנק את העוקבים – מדי פעם הקפידו לפנק את העוקבים שלכם במתנה או בהנחה מסוימת, זאת כדי להגדיל את המעורבות שלהם באתר.

אולי תאהבו גם את

4 שיטות לפרסום דיגיטלי מוצלח
4 שיטות לפרסום דיגיטלי מוצלח

בעידן הדיגיטלי, הפרסום עבר מהפך משמעותי. שיטות מסורתיות כגון מודעות מודפסות ושלטי חוצות כבר אינן יעילות בהגעה לקהלי יעד. במקום זאת, עסקים פונים לפרסום דיגיטלי

קראו עוד »